Creative blog

smm тренди 2020

20 трендів інтернет-маркетингу 2020 року

Протягом останніх 10 років маркетинг змінився більше, аніж взагалі за попередні 50 років. І не останню роль у цьому процесі відіграв штучний інтелект та візуальний пошук. За це десятиліття сформувався особливий напрям у цифровому маркетингу — SMM. Уже зараз соцмережами … Read More

Featured Post
UTM-мітки

UTM-мітки в соціальних мережах: вчимося правильно застосовувати

Багатьох цікавить, що таке UTM-мітки і як їх застосовувати в роботі із соціальними мережами. Creative SMM розкриє всі нюанси вигідного співіснування з ними. Почнемо! Передусім, варто зазначити, що UTM-мітки створені для того, щоб аналізувати трафік сайту і відстежувати його. Використання … Read More

Featured Post
creativesmm_na_100_lviv

Практикум в Івано-Франківськ: Магія реклами у соцмережах (SMM)

Якщо для вас #SMM – це не просто набір з трьох літер, і ви успішно плануєте роботу з спільнотами, швидко готуєте дизайн для публікацій, знаєте де шукати нові ідеї, і тепер готові до покорення нових вершин – запрошуємо на практикум … Read More

Featured Post
реклама в соцмережах

Рекламна стратегія: підготовка, розвиток, методи отримання результату

Про те, що реклама є рушійною силою бізнесу, сьогодні знають всі, навіть малюки у дитячому садочку. Але чому одні підприємці лопатою гребуть гроші після запущених кампаній, а інші безцільно зливають бюджет у нікуди?  Уся справа в правильності стратегії. Завдяки їй … Read More

Featured Post
відео для ютуб

Відео для Ютубу, що нового і як працювати з ним SMM-щику

Робота з YouTube не завершується лише завантаженням відео. Це комплекс робіт, який вимагає терпіння і — найголовніше — знань. Варто також розуміти, що більшість користувачів розцінює майданчик як відеохостинг із найрізноманітнішим матеріалом. Але YouTube — ще й одна з найпопулярніших … Read More

Featured Post
злі підписники

Злі підписники: коли краще їх ігнорувати?

Якщо ви ведете публічну сторінку бренда, будьте готові, що вам доведеться постійно грати якусь роль: то психолога, то доброго сусіда, то злого адміна, а часом і просто «сталевої людини», яка ігнорує будь-які кпини у свою адресу. Не слід приймати все … Read More

Featured Post

Правила блокування дописів у Фейсбук і їхній вплив на розміщення реклами

Соціальні мережі в наш час – головні помічники в проведенні рекламних кампаній. У них перебуває основна частина цільової аудиторії, яка готова ненав’язливо і якісно сприймати пропоновані послуги. Однак “Його Величність Фейсбук” має свої обмеження щодо трансляції рекламних кампаній. Якщо ви … Read More

Featured Post

Мамо я звільняюся або ох ці негативні коментарі!

Працівник маркетингу соціальних мереж ледве пупець не надриває, аби цільова аудиторія лайкала пости і зростала та множилася щодня. Та є у цьому всьому страх страшний! В лютому-лютому інстаграмі/ФБ, живуть страшні-престрашні істоти, які темною нічкою або навіть білим днем ставлять 1 … Read More

Featured Post

Поганий SMM-спеціаліст VS Хороший SMM-спеціаліст: знаходимо головні відмінності

Ви запустили бізнес, найняли толкового, на перший погляд, SMM-спеціаліста й починаєте чекати активних продаж. А він чомусь не наступає… А ось інвестиції починають танути, як вчорашній сніг у липневу спеку. Що робити? Можливо, ваш СММ-щик не виконує всіх поставлених завдань, … Read More

Featured Post

Як продати дорогі товари та продукцію VIP та luxury сегменту: ТОП-5 секретів для маркетологів

Кожний товар має свого покупця. Закономірно, що навіть найдорожча пара італійських чобіт буде коштувати дорожче, ніж десять пар китайських босоніжок. А якщо цей товар ще й розпіарений, то його вартість стає ще вищою. Щоби продати подібний товар, його вартість потрібно … Read More

Featured Post
Something is wrong.
Instagram token error.
Load More
error: Content is protected !!