Creative blog

конференція для маркетологів

ЕВОЛЮЦІЙНО-РЕВОЛЮЦІЙНИЙ Lviv iCamp 2018

Це буде не просто масштабний, а справді революційний захід у сфері інтернет-маркетингу: ★ 8 грудня ☆ 35 ТОП-спікерів ★ 5 потоків ☆ 600 учасників Стадіон «Арена Львів» та усі відтінки маркетингу: • PR, брендинг та SMM • з’ясуємо, як творити … Read More

Featured Post
Правила просування каналу YouTube

Правила просування каналу YouTube, на які варто звернути увагу

YouTube – платформа, яка може забезпечити своїх користувачів не лише різноплановим контентом, але й широкими можливостями для реклами. З іншого боку, алгоритм, за яким система пропонує певні відео для конкретних користувачів свідомо не розкривається власниками компанії. Відразу можна зробити висновок, … Read More

Featured Post

“Болі клієнтів” та основні методи їх виявлення

Основний принцип маркетингу – вдало запропонувати клієнту товар та навести конкретні причини, за якими він йому потрібен. Сьогодні існує безліч методів SMM, які покликані допомогти спеціалісту просунути продукт. Але саме їх велика кількість призводить до того, що маркетолог припиняє орієнтуватися … Read More

Featured Post
Як за 1 день заробити 1000$

Як за 1 день заробити 1000$ без інвестицій та спеціальних знань в інтернеті: 3 методи, які реально НЕ працюють

Нічого немає суворіше статистики. Вона вказує на те, що користувачів Інтернету у всьому світі найбільше цікавлять слідуючі речі: рецепти страв, краси, збереження здоров’я, скачування фільмів та музики, а також… швидкий і легкий заробіток грошей безпосередньо дома. Більшість з нас вірить … Read More

Featured Post
5 неправдивих фактів про SMM

5 неправдивих фактів про SMM

Вам відома така штука: коли якийсь певний персонаж щось не може зробити, тоді починає визнавати це неможливим, ще й всім казати: “йой, люди smm не працює”, “йой людоньки, не йдіть в айті”, “рекламний кабінет – то зло, краде мої гроші” … Read More

Featured Post
Чому для Facebook та Instagram потрібен різний контент

Як створити ефективний контент для соціальних мереж

Як сіла за статтю, одразу мені пригадався анекдот: Як працюють програмісти? Тяп-ляп і в продакшн! Який зміст жарту зрозуміло: далі тестери шукають баги і мучать тих дивопрограмістів їх пофіксати. Так і у SMM! Чесно. Є у вас ФБ та Інстаграм, … Read More

Featured Post
Реклама в соцмережах

Реклама в інтернеті: те, що дійсно працює!

Мабуть, ні для кого не секрет, що реклама в Інтернеті сьогодні — один із найвигідніших способів просування товару чи послуги. Якщо говорити про статистику, то приблизно 41 % наявних зараз рекламних повідомлень містяться саме в Інтернеті. Однак на ефективність останніх впливає … Read More

Featured Post
Аналіз цільової аудиторії (ЦА) у соціальних мережах

Воркшоп: Аналіз цільової аудиторії (ЦА) у соціальних мережах

Аналіз цільової аудиторії — це основа основ в інтернет-маркетингу! Сперечатися з цього приводу, думаємо, не стане ніхто. Та чи впевнені ви, що вмієте правильно робити деталізований аналіз ЦА, що врахували всі нюанси та правильно склали портрет свого потенційного покупця? Пропонуємо … Read More

Featured Post
Стратегія продажів у соцмережах

Воркшоп: «Стратегія продажів у соцмережах»

Що таке стратегія продажів? Невже це настільки важливий документ, без якого всі зусилля з просування бренду або товару в соціальних мережах можуть виявитися марними? Чому перше, що вимагає роботодавець від найманого маркетолога, — саме стратегія та її презентація? Як правильно … Read More

Featured Post
Стандартні та ефективні дії в SMM (CММ)

ТОП-7 помилок SMM-спеціалістів у просуванні бізнесу в соціальних мережах

Стандартні та ефективні дії в SMM (CММ) для успішного просування від Creative SMM, чого слід уникати? Ми часто пишемо статті про те, як ефективно просувати свій бізнес через соціальні мережі, як робити відео-, аудіо- та текстовий контент, приділяємо увагу корисним … Read More

Featured Post
Something is wrong.
Instagram token error.
Load More