PPC-реклама чи таргетована реклама: обираємо улюбленця

Сreative SMM поради

  • Налаштовуй контекст, цей спосіб реально працює, я на собі перевірив! Продажі рікою!
  • Та кого ти слухаєш, майбутнє лише за соцмережами, тому тільки таргет! Знаєш, скільки я того місяця клієнтів отримав у такий спосіб?

Слухаєш подібні суперечки і виникає питання: що то за «звірі» такі — таргет та контекст? Як із ними подружитись, щоб і собі підвищити дохід? Та кого собі завести у якості улюбленця? Давайте будемо знайомитись із цими справжніми рекламними хижаками!

«Звір» номер 1: PPC-реклама (контекст)

Загальна характеристика. Почнемо з розшифровки: PPC — абревіатура від англ. Pay per Click — плата за клік. Тобто цей різновид реклами передбачає, що рекламодавець платить безпосередньо за клієнта, який натиснув на рекламне повідомлення та перейшов на сайт (здійснив цільову дію).

Ареол проживання. Зазвичай вона відображається в пошуковій системі Google чи будь-якій іншій, а також на сайтах-партнерах. Вона розташована в перших декількох позиціях у пошуковій видачі, у боковій панелі або в інших місцях, які будуть помітні потенційним клієнтам.

Особливості породи. Головна перевага цього способу полягає в тому, що він націлений на безпосередньо зацікавлену аудиторію, так би мовити, «гарячу», яка вже шукає ваш товар і має намір його купити. Якщо після переходу клієнта задовольнить ваша пропозиція і на його шляху не буде перешкод (правильно створений сайт, зрозуміла навігація, гарно налаштовані фільтри та компетентні менеджери), то з великою вірогідністю ви отримаєте реальну покупку. Якщо ж ні — злив бюджету.

Цікаво те, що зазвичай PPC-реклама не викликає в користувача негативу, адже сприймається користувачами як допомога в пошуку потрібного товару чи послуги. А ще перші результати можна одержати впродовж кількох хвилин після запуску кампанії. До того ж є можливість керувати процесом онлайн, контролювати бюджет та платити безпосередньо за результат.

Види та підвиди. PPC-реклама може бути декількох видів: пошукова (текстові або товарні оголошення у видачі), банерна (реклама на тематичних інтернет-ресурсах), відеореклама (вмикається перед програванням якогось відео на різних сайтах), поштова (відображається в e-mail).

Як собі завести. Зазвичай налаштуванням PPC-реклами займаються спеціалісти. Вони разом із рекламодавцем підбирають найбільш релевантні ключові слова, за якими буде відображатися рекламне повідомлення, а також сам вид реклами, що викличе найбільший інтерес ЦА. До речі, вартість кліку (переходу) за різними ключовими словами буде різною. Вона залежить від частотності запитів та деяких інших параметрів. Наприклад, чим правильніше спеціаліст налаштує рекламу, і ваш сайт і оголошення будуть релевантними до запитів користувачів, тим дешевшою буде вартість кліку! Залишилися питання щодо цього типу реклами — звертайтесь в https://roman.ua/ua/ppc/.

«Звір» номер два: таргетинг

Загальна характеристика. Таргетована реклама відображається зазвичай у соцмережах і показується, з огляду на такі параметри аудиторії, як вік, стать, освіта, інтереси, географічне положення, дохід, тип пристрою тощо.

Ареол проживання. Рекламні блоки у Facebook, Instagram та інших соцмережах бачили всі. Вони трапляються посеред сторіз, у стрічці новин тощо.

Особливості породи. Єдиний недолік таргетованої реклами полягає в низькій релевантності до запиту (ключового слова). Серед усієї аудиторії тієї чи іншої соцмережі штучний розум обирає тих, кого лише ЙМОВІРНО може зацікавити пропозиція. Загалом аудиторія при таргетованій рекламі не досить «прогріта» й далеко не завжди готова до цільової дії. А от для підвищення пізнаваності дії цей вид реклами досить дієвий. Таргетована реклама часто мерехтить перед очима, і клієнти мимоволі запам’ятовують бренд чи товари, які пропонують. А ще варто сказати, що такий вид реклами може бути досить надокучливим, і замість лояльності можна отримати зовсім протилежний результат…

Кого краще приручити?

Стоячи на роздоріжжі, обираючи контекст чи таргет, давайте подумаємо, кому краще пропонувати свої послуги: більш-менш «прогрітій» аудиторії зі схожими інтересами до вашої ЦА чи безпосередньо потенційним покупцям, які вже шукають певний товар чи послуги, забиваючи в пошуку товар, що представлений у вас? Відповідь очевидна, але не до кінця!

Загалом спеціалісти радять поєднувати ці два типи реклами, адже ніхто не зможе посперечатися із тим фактом, що люди дійсно більше проводять часу в соцмережах, ніж у пошуковій стрічці Гугла. Вдало компонуючи ці інструменти, можна спочатку запропонувати свій товар потенційній ЦА за допомогою таргету, зацікавити її, заохотити клієнтів до бажання купити, а потім вже завдяки контексту запросити до покупки на свій сайт. Тож нумо рекламувати правильно та ефективно!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!