Як заробити на соціальній мережі?

Напевно, ви неодноразово зустрічали в Інтернеті об’яви типу: «Хто хоче заробляти 100500 гривень у день в Facebook без капіталовкладень та без обману? Усе, що потрібно, — бажання, комп’ютер із доступом до мережі Інтернет та кілька вільних годин на день. Ставте + в коментарях, усім відповім». Дивує не стільки райдужний та піднесений опис дійсно каторжної роботи з копійчаними доходами (яких може й зовсім не бути), скільки те, що досі ще є ті, хто ставить ці плюсики. Насправді ж такі «вакансії» доходу не приносять. А що ж тоді приносить? Розповідаємо без купюр!

Хто може перетворити соціальну мережу в джерело доходу?

Скажемо так: заробляти в соціальній мережі можна і треба, якщо є подібне бажання. Ви можете працювати:

  • адміністратором соціальних мереж (SMM-менеджером) Це людина, яка займається заповненням контентом обраної Групи або Сторінки бренду, працює з коментарями та питаннями клієнтів, робить усе, аби репутація компанії була на висоті. Для креативних особистостей ця робота буде лише в радість, але варто враховувати й деякі мінуси професії: необхідні певні знання та навички, аби не зіпсувати всі зусилля одним постом або коментарем. Саме тому варто попередньо піти на спеціалізовані курси (наприклад, на курси «SMM на 100 %» від Creative SMM) та бути готовим до понаднормової роботи;
  • фотографом для соціальних мереж. Красиві, оригінальні та актуальні фото практично приречені бути вірусним контентом (таким, яких охоче діляться користувачі). Але для того, щоби їх робити, потрібен не просто телефон із хорошою камерою, а насправді якісна та дорога фототехніка. Окрім того, варто володіти базовими програмами редагування зображень. Саме тому й тут варто піти на спеціальні курси, де спеціалісти розкажуть про всі секрети створення дійсно крутих фото;
  • копірайтером для соціальних мереж. Автор дійсно крутих постів завжди буде затребуваним. Кожна компанія мріє найняти людину, яка всього кількома словами зможе викликати потрібні емоції в цільової аудиторії: хоч сміх, хоч сльози. Тож якщо у вас є філологічні нахили та все добре із правописом, комами та тире — вам у копірайтинг. Недоліком даної професії можна вважати хіба що швидке професійне вигорання, але й його можна уникнути, якщо не брати забагато роботи та не забувати черпати натхнення в навколишньому світі;
  • аудитором соціальних мереж. Це людина, яка за досить непогані гроші робить аналіз роботи спеціалістів, які займаються представництвом бренду в соцмережі. Та без спеціальних знань та досвіду в цій професії буде досить важко. Спочатку потрібно вивчити соціальні мережі зсередини самостійно, спробувати свої сили в адмініструванні тощо, і лише потім вказувати на помилки іншим;
  • відеооператором для соціальних мереж. Спеціалісти твердять, що в найближчому майбутньому більшість контенту в соцмережах будуть мати саме відеоформат, саме тому навчитися знімати цікаві, актуальні та вірусні відео варто вже сьогодні. Так, спочатку вам доведеться витратити певні кошти на відеоапаратуру та час на навчання, але все це повернеться сторицею дуже швидко;
  • блогером. Ви можете просто писати або знімати відеоролики про те, що цікаво вам, а аудиторія сама вас знайде. Верхньої межі в заробітках блогерів немає, усе залежить від бажання та наполегливої праці. Недоліком цієї професії можна назвати публічність: потрібно буде навчитися адекватно реагувати на критику та зауваження хейтерів, тож без врівноваженої психіки та з вразливою душею в блогери краще не йти;
  • таргетологом. Це людина, яка запускає рекламу в соціальній мережі на вузьку аудиторію потенційних клієнтів. Таким спеціаліст має володіти гарною інтуїцією та дуже великим бажанням до самовдосконалення, адже це шлях безперервних експериментів та змін алгоритмів.

Який із цих способів заробітку на соціальних мережах обрати, вирішувати вам! Усе залежить від ваших бажань та талантів. Бажаємо вам надприбутків та самореалізації!

Comments are closed.