Щоб отримати щось більше ніж у інших, потрібно зробити більше ніж інші. Шукайте варіанти, як розговорити клієнтів, так, щоб вони відповідали “так” або у іншій формі погоджувалися з вашими пропозиціями. Для чого? Це програмує людей на згоду в майбутньому.
Супер пропозиції в квадраті
Потрібно знайти варіант, як вдало поєднати акції/знижки чи скомбінувати подарунки та цікаві доповнення пропозицій, щоб бут ще більш виграшними ще отримати більше вигоди відмовитися від захоче це тримати прямо зараз
Соціальна позиція та думка сусіда
Як це працює? Відгуки та різні описи товару іншими людьми, відмітки та сторіс, усе, де пишуть позитивно про ваш товар. Це єдиний спосіб Як доказати вашим потенційним покупцям, що ваш товар вартий того, щоб його скоріше купити:
“ось дивіться він купив і тобі треба купити”
Створення дефіциту
Цей прийом завжди працює і скільки не говорили про те, що це вже не новинка – все одно правда лишається правдою.
“Дві останні позиції товару у цьому році за супер ціною”
Рух у коментарях
Завжди шукайте варіанти створення руху в коментарях: експериментуйте задавайте питання, проходьте тести, давайте якийсь вікторини чи ще щось. Змушуйте їх вам писати коментарі, адже це зменшує ціну реклами через instagram бачить що ваш пост і так цікавий без оплати
Страждання з ціною ?Писати чи не писати ціну – це питання буде вічне
Насправді, це все залежить від вашої цілі, від вашого бажання отримати ту чи іншу вигоду. Якщо ви продаєте через сайт, тоді потрібно, щоб люди коментували і їх відправляти на цей сайт. Якщо ви не зацікавлені відповідати на коментарі, тратити стільки багато часу на комунікацію – вкажіть ціну, а питання в дірект. А якщо ви зацікавлення підняти активність на сторінці в соцмережах з маленькою ж кількістю підписників – то ціна в дірект саме то що потрібно вам. Обирати вам!