Про те, що реклама є рушійною силою бізнесу, сьогодні знають всі, навіть малюки у дитячому садочку. Але чому одні підприємці лопатою гребуть гроші після запущених кампаній, а інші безцільно зливають бюджет у нікуди? Уся справа в правильності стратегії. Завдяки їй можна збільшити ефективність збуту й популяризувати бренд.
Останні кілька років найефективніший результат має реклама в соціальних мережах. Не секрет, що саме там зараз перебуває найбільший відсоток вашої цільової аудиторії. І з кожним днем цей показник невпинно зростає. Заходь – рекламуй – отримуй прибуток! Однак не все так просто! Перед проведенням рекламних кампаній у Всесвітній павутині слід детально розробити стратегію цього заходу.
Певний стратегічний план будь-якої реклами має відповідати на три питання:
- Чому вигідно купувати саме цей товар?
- Хто саме має його придбати?
- Який результат отримує реалізатор після проведення рекламної кампанії?
Щоби максимально вдало створити і провести рекламну кампанію, слід детально вивчити всі переваги й недоліки свого продукту, поспостерігати за конкурентами, «смачно» подати отримані результати на широкий загал, зацікавивши потенційних клієнтів.
Підготовка рекламної стратегії за всіма правилами бізнеса
Головними завданнями рекламної стратегії є збільшення попиту на товар, безпосередньо збут і популяризація бренда серед широкого загалу потенційних покупців. Складається вона, відштовхуючись від певної структури:
- аналіз того, що ми маємо зараз;
- бажані результати, які ми маємо отримати після проведення рекламної кампанії;
- стратегічний план, що дозволяє отримати необхідний результат;
- корекція стратегії, аналіз її сильних і слабких сторін.
Перед написанням будь-якого плану, насамперед, слід вивчити цільову аудиторію, на яку він впливатиме. Як тільки ви зрозумієте, хто саме ці люди, чим вони «дихають» і які інтереси мають, відразу ж зможете почати працювати над стратегією. Чим чіткіше ви розумієте цільову аудиторію, тим ефективнішою буде реклама для неї.
Також необхідно зрозуміти, як найкраще донести потрібну інформацію до вашої цільової аудиторії. Наприклад, бабусі частіше слухають радіо й ходять на ринок, тому, рекламуючи корм для кішок, краще розмістити відповідні постери біля яток із товаром і «прокрутити» потрібну інформацію в радіоефірі. А ось студентки найчастіше користуються соціальною мережею Інстаграм. Якщо ви плануєте рекламувати крем від прищів, слід залучити модного інста-блогера.
Реклама в соціальних мережах: переваги та недоліки
Більшість сучасних людей мають свою сторінку в соціальних мережах. Правильно побудована рекламна кампанія саме там може принести багато позитиву вашому бізнесу. Головне – не намагатися відкрито продавати товар чи послуги. Краще зробити це завуальовано, зацікавивши аудиторію.
Рекламні кампанії в соціальних мережах мають такі переваги, як:
- просування популярності вашої кампанії;
- впізнаваність бренду;
- збільшення цільового трафіку;
- збір цінної інформації про потенційних покупців.
Тобто рекламна стратегія в соціальних мережах не просто спрямована на збут, а першочергово на отримання інформації. Тому слід поводити себе дуже делікатно в цьому напряму, аби не відштовхнути споживачів.
До негативних сторін таких рекламних кампаній можна віднести відсутність стопроцентної гарантії отримання результату, значні матеріальні й часові ресурси, необхідність у наявності власного сайту. Однак подібні недоліки у разі правильної рекламної стратегії можна легко обійти й перетворити на переваги!
Бажаєте навчитися складати ефективні стратегії рекламних кампаній та запускати таргетовану рекламу у соціальних мережах? Тоді вам варто записатися на курс “SMM на 100%” від Creative SMM! Ми навчаємо на реальних проектах. Мінімум теорії, максимум практики! Записуйтесь прямо зараз, поки ще є кілька вільних місць на наступний набір студентів!