Що робить SMM-спеціаліст?

Абревіатура SMM розшифровується, як Social Media Marketing – маркетинг у соціальних мережах, а SMM-менеджер, відповідно, – це спеціаліст з роботи з соціальними мережами. Варто відзначити, що людина, яка веде спільноту у Fb або Instagram, не перетворюється автоматично на SMM-спеціаліста. Соцмаркетинг має багато сторін, і його задача – просувати товар чи послугу компанії через соціальні платформи, а також покращувати імідж фірми. Ця професія ще молода (адже власне соцмережі з’явились з десяток років тому), але досить затребувана. Опанувати її можна лише на спецкурсах, адже поки що жоден вуз України не включив таку спеціальність до своєї освітньої програми.

Що робить SMM-спеціаліст?

Справді, SMM-нику необхідно бути творчою особистістю з нетривіальним поглядом на речі. Проте робота в стилі «я художник, я так бачу» тут не пройде. До спеціаліста висувають ряд цілком конкретних вимог:

  • знання соцмереж (Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, LinkedIn, Google+ та інших);
  • управління таргетинговою та контекстною рекламою в соцмережах;
  • визначення цільової аудиторії, її інтересів та стратегії поведінки;
  • збільшення кількості учасників спільнот;
  • створення однорідного іміджу компанії в різних мережах;
  • популяризація товарів/послуг компанії;
  • організація та проведення онлайн-заходів;
  • використання сервісів веб-аналітики для аналізу результатів просування;
  • спілкування з відвідувачами спільноти, спрямування діалогів у потрібному напрямку;
  • нейтралізація негативу та додавання «бунтарів» до чорного списку;
  • робота з іншими учасниками просування (копірайтерами, дизайнерами).

Як бачите, нива для діяльності досить широка, тому існує декілька вимог до особистісних якостей претендента. Ви станете чудовим SMM-менеджером, якщо:

  • маєте нестандартне мислення;
  • відкриті до спілкування з людьми;
  • старанні та уважні;
  • вмієте аналізувати роботу проекту;
  • генеруєте оригінальні ідеї.

Сучасна професія – розумний вибір

Професія SMM-спеціаліста лише нещодавно вийшла на ринок і зникне, напевно, тільки разом з Інтернетом, чого, як ми розуміємо, в осяжному майбутньому не станеться. Вона надає можливість працювати у віддаленому режимі або займатися розкручуванням одразу декількох проектів, тим самим збільшуючи власні прибутки. Середня зарплата складає $200, але справжні професіонали отримують набагато більше. Робота SMM-експерта багатогранна і передбачає постійне вдосконалення знань в області менеджменту, психології, інтернет-технологій, дизайну і т. д. Хотіли б стати таким перспективним працівником? Приходьте на практичний курс #SMM на 100% від Creative SMM! Ми навчимо вас усім тонкощам SMM!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Captcha *