Абревіатура SMM розшифровується, як Social Media Marketing – маркетинг у соціальних мережах, а SMM-менеджер, відповідно, – це спеціаліст з роботи з соціальними мережами. Варто відзначити, що людина, яка веде спільноту у Fb або Instagram, не перетворюється автоматично на SMM-спеціаліста. Соцмаркетинг має багато сторін, і його задача – просувати товар чи послугу компанії через соціальні платформи, а також покращувати імідж фірми. Ця професія ще молода (адже власне соцмережі з’явились з десяток років тому), але досить затребувана. Опанувати її можна лише на спецкурсах, адже поки що жоден вуз України не включив таку спеціальність до своєї освітньої програми.
Що робить SMM-спеціаліст?
Справді, SMM-нику необхідно бути творчою особистістю з нетривіальним поглядом на речі. Проте робота в стилі «я художник, я так бачу» тут не пройде. До спеціаліста висувають ряд цілком конкретних вимог:
- знання соцмереж (Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, LinkedIn, Google+ та інших);
- управління таргетинговою та контекстною рекламою в соцмережах;
- визначення цільової аудиторії, її інтересів та стратегії поведінки;
- збільшення кількості учасників спільнот;
- створення однорідного іміджу компанії в різних мережах;
- популяризація товарів/послуг компанії;
- організація та проведення онлайн-заходів;
- використання сервісів веб-аналітики для аналізу результатів просування;
- спілкування з відвідувачами спільноти, спрямування діалогів у потрібному напрямку;
- нейтралізація негативу та додавання «бунтарів» до чорного списку;
- робота з іншими учасниками просування (копірайтерами, дизайнерами).
Як бачите, нива для діяльності досить широка, тому існує декілька вимог до особистісних якостей претендента. Ви станете чудовим SMM-менеджером, якщо:
- маєте нестандартне мислення;
- відкриті до спілкування з людьми;
- старанні та уважні;
- вмієте аналізувати роботу проекту;
- генеруєте оригінальні ідеї.
Сучасна професія – розумний вибір
Професія SMM-спеціаліста лише нещодавно вийшла на ринок і зникне, напевно, тільки разом з Інтернетом, чого, як ми розуміємо, в осяжному майбутньому не станеться. Вона надає можливість працювати у віддаленому режимі або займатися розкручуванням одразу декількох проектів, тим самим збільшуючи власні прибутки. Середня зарплата складає $200, але справжні професіонали отримують набагато більше. Робота SMM-експерта багатогранна і передбачає постійне вдосконалення знань в області менеджменту, психології, інтернет-технологій, дизайну і т. д. Хотіли б стати таким перспективним працівником? Приходьте на практичний курс #SMM на 100% від Creative SMM! Ми навчимо вас усім тонкощам SMM!