Коротка історія появи соцмереж та SMM: авторитетна версія Creative SMM

Сreative SMM поради

Думаєте, що соціальні мережі з’явилися близько десятиліття назад, а SMM-щики лише кілька років тому? Ха! Ми вам доведемо, що ця професія є набагато старішою, можливо, навіть і найдавнішою.

Нумо перенесімось у часи первіснообщинного ладу. Так-так, у 3000 рік до нашої ери. Люди палеоліту, мезоліту, бронзового та залізного віку дуже полюбляли використовувати соцмережі для спілкування та SMM. Просто тоді це виглядало дещо інакше: малюнки на стінах печер усі з нас пам’ятають ще з класу п’ятого. До чого ж креативні люди були, так? До винайдення комп’ютера залишалося ще довгих 5000 років, і їм доводилося просто вбивати час за захопливим спілкуванням на стінах один одного та чекати на народження хоча б Томас Едісона та його телефону, телеграфу та кіноапаратури.

Не менш за попередників полюбляли соцмережі та SMM люди Давнього світу. Стародавні римляни навіть створили спеціальні заклади, аби діти (й дорослі теж) могли спілкуватися, ділитися досвідом, розказувати один одному цікаві та повчальні історії, співати та танцювати один перед одним, можливо, навіть показувати кумедні зображення (мемчики по-нашому). Назвали, щоправда, вони їх школами, але менше з тим. До винайдення Інтернету залишалося ще орієнтовно 1500 років, і вони SMM-мили, як могли, та чекали на народження Майка Кригера й Кевіна Сістрома та їхнього Instagram.

У Середні віки потяг до спілкування в людей не згас, а навпаки: посилився. Соціальні мережі почали розширятися, адже люди почали подорожувати та спілкуватися вже з іншими континентами та SMM-мити там. Тільки уявляємо собі, скільки крутих фоток міг зробити Колумб, якби смартфони з камерами з’явилися трохи раніше. Його фоловери напевне зламали б лічильник Tik-Tok …

До речі, приблизно в цей час (а може, трохи й раніше) з’являється одна соцмережа, яка є дуже популярною й донині. Це місцевий ринок, де не лише торгують та купляють необхідні речі, а щонайперше — спілкуються. Маркетинг був зароджений саме там! Реклама також, і прошу врахувати: вона практично завжди була чудово затаргетована! Популярною залишалась соцмережа “Церква” – от де обговорювалися останні події, формувалася стрічка новин та ставилися лайки та дизлайки жителям міста або села.

Із настанням Нового часу соцмережі були вже дуже розвиненими. З’явилися хейтери, тому в період із 1789 року до 1918 року було дуже багато війн та революцій. Ці хлопці працювали дуже злагоджено та своїми соцмережами та принципами SMM охопили майже увесь світ. Активно у цей час починають користуватися соцмережею під назвою “Пошта”, “Телеграф”. Листи, телеграми мандрують усім світом, і хоч чекати на відповідь співрозмовника доводилося часом місяцями, SMM працював бадьоро. До винайдення Wi-Fi та супутникового Інтернету залишалося ще століття, та їм, судячи з усього сумно не було, вони просто терпляче чекали на народження Марка Цукерберга та можливості реєстрації у Facebook.

Й от, нарешті, ми дійшли до Новітніх часів. У цей час зароджується соцмережа “Бабці на лавці”. Вона орієнтована була більш на старше покоління, тоді як молодь надавала перевагу комсомольським зборам та танцмайданчикам. Ці молодіжні соцмережі поєднували серця, звеличували лідерів думок та закладали фундамент для сьогодення. А якою популярною у той час була соцмережа “Домашній телефон”, а трохи пізніше і “Пейджер”!  SMM-мили всі, SMM-мили, як вміли, і терпляче чекали настання нової ери соцмереж та SMM! І таки дочекалися!

Після 2000-х років соцмережі набули нового вигляду: віртуального. Та й саме слово SMM набуло нового значення, але воно, як і раніше, передбачає спілкування. Ми дочекалися народження та розквіту діяльності всіх тих видатних особистостей, яких ми згадували раніше. Ми маємо в руках смартфони із камерами, на столі тоненькі ноутбуки та швидкісний Wi-Fi, ми зареєстровані в безлічі соцмереж та спілкуємось щодня із десятками людей, не виходячи із дому. І мене не полишає думка. що колись і ці сучасні досягнення для наших нащадків будуть чимось таким самим примітивним, як для нас зараз наскельний живопис далеких предків… Що ж, поживемо — побачимо!

Ну, а поки я запрошую вас на курс «SMM на 100 %» від Creative SMM, де ви так само легко та з гумором зможете засвоїти одну з найперспективніших на даний час професій — SMM-щика в соцмережах. До зустрічі на заняттях!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!