Вірусним називають контент, який викликає блискавичну реакцію в аудиторії і сам поширюється: користувачі діляться ним, обговорюють його.
Що спільного у більшості вірусних відео, зображень або текстів?
- Цей контент універсальний – він може бути цікавий великій масі людей, а не кільком десяткам підписників;
- Він викликає емоції у глядачів або читачів, тому набирає сотні і тисячі коментарів і репостів;
- Він якісно зроблений, продуманий до деталей.
ЯК УСЕ ПОЧАЛОСЯ?
Перше вірусне відео з’явилося більше 20 років тому, – ще у далекому 1997 році його поширювали через email, хоча воно було відоме здебільшого в США
Ролик називається badday.mpg ось тут: https://www.youtube.com/watch?list=RDrCO0VYBsLFE&v=rCO0VYBsLFE і є свого роду “фільмом братів Люм’єр” для вірусних відео. Там є все — імітація запису камери спостереження, хронометраж менше 30 секунд, лють в типово спокійній обстановці і необґрунтоване псування майна.
Трішки історії створення прародича сучасного вірусного контенту.
Саме відео було знято в офісі компанії Loronix, в Колорадо, а головного героя звуть Вінні Личчарді. У 1997 році Loronix розробляла систему відеозапису для камер спостереження, і потрібно було зробити відео для презентації.
Спочатку Личчарді і його бос хотіли розіграти сцену із пограбуванням банкомату, однак потім Вінні запропонував роль “незадоволеного працівника”.
У них були неробочі монітори і клавіатури, тому ця техніка не постраждала. При цьому нормально записати вдалося лише з другого разу — в перший раз оточуючі люди не змогли втриматися від сміху.
Це лише один із прикладів вірусного відео-контенту. Але, чому він набрав популярність?
Починаємо з початку: які є 2 основних способи створення вірусного контенту?
1-й спосіб
Зробити вірусний контент на теми, які завжди викликають обговорення:
- діти;
- тварини;
- актуальні новини;
- секс, ЛГБТ, фемінізм;
- політика, поліція, війна;
- незвичайні Лайфхаки;
- провокації, Пранк;
- спільний “ворог” для групи людей. Ворог, зрозуміло, в хорошому сенсі – просто той, кого бояться і можуть недолюблювати серед вашої цільової аудиторії.
#lifehack
Особливо ефективно використовувати відразу 2-3 теми з вищеназваних. Тоді можна розв’язати справжній холівар.
Будьте уважні, якщо ви створюєте контент на такій тонкій межі, тут потрібно бути обережним – можна переборщити і зачепити почуття глядачів настільки, що це призведе зовсім не до зростання бази клієнтів і підписників, а скарги і бан.
2-й спосіб
Зробити вірусний контент – максимальна корисність і супер поради
Так, дійсно, другий спосіб створити вірусний контент дуже гарна, особливо в досить вузьких тематиках (таких, як інтернет-маркетинг, наприклад). Адже створення супер-корисного матеріалу – це ж справа добра і несе знання в маси.
Наприклад, Брайн Дін випустив новий величезний гайд по SEO-оптимізації сайту і контенту. Стратегія містить всі працюючі методики і відмінно підходять для використання в 2019 році. За 3 місяці вона допомогла збільшити органічний трафік майже на 20% і дозволила йому отримати кілька сотень посилань на свій сайт.
Контент-маркетинг – один з найперспективніших напрямків для компаній, які хочуть розвиватися в онлайн-середовищі. Користувачі частіше діляться оглядами, ніж посиланнями на товар; а корисні інструкції допомагають заробити довіру набагато більше, ніж знижка в 10%.
Порада від Creative SMM
Якщо ви вирішили використовувати 1-й спосіб – створюйте вірусний контент акуратно, щоб не постраждала репутація вашої компанії. А якщо, вам більше до душі створювати супер-корисний контент – не шкодуйте часу на те, щоб підготувати по-справжньому цінний матеріал.
ЩО ЗРОБИТИ САМЕ ВАМ ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ?
Отже, якщо ви маєте сторінку на фейсбуці – ваша ціль спочатку промоніторити відкриті групи, в які потім можна цей пост розшарити (поділитися). Найлегше і найкраще заходить гумор, як не дивно.
- Ви продаєте штори? Шукаємо кота який гойдається на фіранках.
- Продаєте авто? Тоді ваша ціль пес, в якого язик до пупця звисає від вітру на швидкості.
- Солодощі? Тут найкраще заходять діти, які розмазують свою їжу по обличчю чи столу.
Одним словом, діти, коти та єнотики вам в допомогу!
Далі процедура стандартна розміщуємо на своїй сторінці і розшарюємо на сторінку гумору і вуаля 1-3К переглядів гарантовано. А органічне охоплення – це, ох як важливо.
Якщо ж ваша мета 2-й спосіб: серйозний контент з порадами, тоді ваша основа – це якість монтажу та вихідного контенту. А далі також справа за пошуком сторінок чи людей, хто буде це розшарювати.
Інстаграм менш лояльний до вірусного контенту, але можна використовувати сторіс, взаємопіар з іншими сторінками, просити друзів закинути ваш пост до себе в сторіс. А далі піде, якщо дійсно цікаво.
Залишилися запитання?
ПИШІТЬ, ДЗВОНІТЬ ТА ЗАХОДЬТЕ НА КОНСУЛЬТАЦІЮ, ПОКРЕАТИВИМО РАЗОМ!
З вас 5 зірочок в кінці сторінки і буде щастя! І нова стаття як бонус.