Фен-шуй для копірайтера, або як облаштувати простір, коли ти працюєш вдома?

Без категорії

Як зберігати мотивацію і ефективно працювати вдома?

Взагалі, як ви думаєте: робота вдома, міф чи реальність? Ті, хто працюють в офісах, доїжджають по півдня на роботу, а потім назад, вони впевнені, що робота вдома – рай. Сидиш собі в капцях, економиш на одягу і харчуванні і туалет поруч, а як дуже треба і кімарнути можна на робочому місці. А ось, ті хто змушені або обрали свідомо роботу віддалено не такі вже і впевнені у тому, що це такий вже і рай. Чому і хто правий? Давайте розбиратися.

Які плюси у роботі з дому? Ми їх вже перерахували: улюблені капці, піжамка, чайник поруч, тощо. А які мінуси роботи з дому? Ви не повірете!!! Ті самі!!!

Я, як представник тих, хто працює з дому, чесно скажу, що радо зміню свій “рай” на офісне пекло. Чому? А тому що від неправильного планування чи порушеного графіку чи ще якось форс-мажору домашнього, усе летить шкереберть і ти завалюєш дедлайн на тебе бурчить Марта Пастернак, а ти бурчиш на ні в чому невинних домашніх і навіть на кота, який тільки їсти приходить і то встигає відхопити. 🙂

Як зберігати мотивацію і ефективно працювати вдома?

Отже, я пошукала і найшла такий собі топчик порад про збереження натхнення та мотивації вдома, спробую їх усі на собі, обіцяю. В кожному пункті додам коментар, чи я так вже роблю.

1. Виділити робоче місце

Працювати в ліжку може бути дуже зручно, але це не підвищить вашу продуктивність. Створіть робочий простір. Виділіть для роботи стіл і стілець. Все, що вам може знадобитися, має бути під рукою. Тоді ви будете менше відволікатися.

Коментар автора. Стіл є, крісло є, а працюю по ночах під ковдрою.
Вердикт: вдосконалити звичку.

2. Дрес-код

Вчені довели, що робочий одяг робить нас продуктивніше. Це явище отримало назву “пізнання через одяг” (enclothed cognition). В ході дослідження з’ясувалося, що лікарі в білих халатах роблять менше помилок, ніж їх колеги в звичайному одязі.

Дрес-код привчає до дисципліни і налаштовує на робочий лад. Ось чому краще забути про улюблену піжаму і переодягнутися в щось більш офіційне.

Коментар автора: Ха! І табличку на двері від дитини “не турбувати”!
Вердикт: вдосконалити звичку, дістати пакет з речима, які пішли на верхню полицю шафи, як тільки я пішла в декрет.

3. Встановити кордони

Поясніть вашій другій половинці, родичам, дітям, улюбленцям, що коли ви працюєте, вас не можна турбувати. Спілкування, ігри, прохання почекають, поки ви не закінчите. При цьому краще встановити точний час початку і закінчення вашого робочого дня, так їм буде простіше дотримати обіцянки.

Коментар автора: Ха! І табличку на двері від дитини “не турбувати”, знов актуально. З цим у мене повний провал, всі з мене роблять винну, що я ще й працюю, дивися на неї, яка погана! Навіть кіт не за мене.
Вердикт: вдосконалити звичку, топнути ногою, що я на мінуточку теж працюю! Головне після того не позбутися робочого місця і пакету з дрес-кодом і любові того кота 🙂

4. Розмежувати справи любовні і роботу.

Коли робочий день в офісі закінчується, співробітники йдуть додому. На жаль, ті, хто працюють віддалено фахівці не можуть дозволити собі подібну розкіш. Вони постійно вдома. Тому важливо чітко розмежувати роботу й особисте життя.
Виділіть кімнату для роботи, в якій ви зможете сховатися від будь-яких зовнішніх подразників. Або розгляньте можливість роботи в коворкінг.

Коментар автора: З цим провал, без коментарів.
Вердикт: вдосконалити звичку, а як, людоньки порадьте!

5. Складіть графік

Також як і у офісних працівників у вас повинен бути свій графік. Складіть його заздалегідь і намагайтеся дотримуватися. Якщо вас раптом наздогнала приголомшлива ідея, а робочий час добігає кінця, запишіть її і продовжіть завтра. Переробки і відсутність якісного сну погано позначаться на вашій продуктивності.

Коментар автора: Ось і я про сон вже сама здогадалася, але й далі пишу статті уві сні чи не уві сні, але по ночах по ночах.
Вердикт: вдосконалити звичку, без коментарів, треба і все.

Ось так, всього 5 порад, простих, але я провалила усі з них, може тому я вічно недоспана і часто дезмотивована до роботи. Тому однозначно раджу прислухатися до цих порад, я спробую попрацювати над собою і, можливо, незабаром стану просто автоматом для супер ідей.

Бажаю усім достатньо часу на сон і безліміт натхнення!

Автор статті: Анастасія Мараховська.

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!