Вам відома така штука: коли якийсь певний персонаж щось не може зробити, тоді починає визнавати це неможливим, ще й всім казати: “йой, люди smm не працює”, “йой людоньки, не йдіть в айті”, “рекламний кабінет – то зло, краде мої гроші” ну і so on and so on. Саме це породжує певні міфи і казки навколо певного факту. І от сьогодні у мене для вас назбиралася низка неправдивих фактів про SMM. Поїхали.
- SMM-мити (працювати інтернет маркетологом) можуть всі, а особливо мами в декреті. Отже, інтернет-маркетинг – це професія одночасно творча і технічна, потрібно володіти безліччю сервісами та уміти налаштовувати рекламний кабінет. Це зовсім не три години на добу, повірте! І головне, потрібно бути онлайн майже 20 годин на добу. ЦЕ НЕ ЗРОБИВ ПОСТ – І СПОКІЙ! Існують повідомлення підписників і їх жахливі коменти, деколи і помилки знаходяться, і на все це треба оперативно реагувати. Бо потенційний покупець довго не чекає – конкурентів хоч греблею гати. Так ця професія легко може реалізуватися з дому, бути додатковою чи фріланс, але це не 3 години на добу, бо інакше таке SMM не працює!!!
- SMM – це не ефективно. Все частіше чути, що інтернет-маркетинг допомагає робити бренд пізнаваним, але не продає напряму. Стоп! А SMM не повинно нагло продавати – це ж не стовб чи дошка з оголошенням – купи, продай, скористайся послугою. Бренд, який впізнають люди, апріорі легко продається – це як причина-наслідок.
- Моя ЦА не користується соцмережами. Ага, точно, жодного потенційного покупця немає серед 1 млрд користувачів Фейсбук і майже стільки в Інстаграм. А ще Google+ Twitter, YouTube, Linkidin, Pinterest. Жодного! І справа зовсім не у вашій стратегії та контент-плані, постах і комунікації з підписниками, ні-ні. Просто вони живуть в Антарктиді і їм точно нічого не потрібно.
- SMM – то дорого, невигідно, та ще й той рекламний кабінет гроші по ночах краде. Причина цього міфу в тому, що за справу інтернет-маркетингу беруться не підготовлені спеціалісти, самоучки та ті, хто вірить, що SMM, то для всіх. Для того, щоб смм працювало, приносило позитивні результати, потрібен базовий, хоча б теоретичний досвід, а краще практичний, який можна отримати спочатку на курсах SMM на 100%. Рекламний кабінет – це не просто і навряд вийде зробити налаштування ефективно не пропустивши якоїсь непомітної галочки. Також, потрібно враховувати стратегії просування з бюджетом.
- SMM не працює на вихідних. На вихідних, як раз таки не працюють порядні сммщики, а от SMM працює, адже багато користувачів мають час на соціальні мережі лише на вихідних. Лишається лише контроль за приватними повідомленнями та коментарями.
Ми будемо додавати цей список в подальшому, а ви можете у коментарях також залишати свої міфи щодо SMM.