10 трендів SММ у 2019 році

Соціальні мережі вже давно стали основним інструментом інтернет-маркетологів. Тут не лише продають свої товари, запрошують на заходи, конкурують із найсерйознішими конкурентами, а й навіть формують репутацію всієї компанії. На теренах соцмереж йде тотальна боротьба за клієнта, і це складно не помітити. Як не потонути в загальній масі, виділитися на тлі конкурентів і залучити потенційного покупця? Передусім, варто дізнатися про найперспективніші SMM-тренди 2019 року і вміти їх грамотно використовувати.

Профі або універсальний солдат в інтернет-маркетингу?

Робота із соцмережами — специфічний процес. Загалом, кожним із напрямів — таргетованою рекламою, створенням дизайну, контент-менеджментом, налаштуванням чат-ботів або написанням скриптів — має займатися фахівець. Але є і «універсальні солдати» — люди, які готові виконувати всі ці завдання задешево. Результат, звичайно, вийде різний. Кого ж обрати: профі або універсала? Вирішувати вам, але ви мусите пам’ятати, що в першому випадку буде дорого та якісно, а в другому — дешево та посередньо.

Блогерство – професія майбутнього

Блогерство стає все більш популярним. 84 % людей купують продукти й послуги, керуючись їхнім описом у блогах. А користувачі віком від 18 до 34 років взагалі вважають блоги найважливішим джерелом інформації, який допомагає вирішити, купувати товар/послугу чи ні. Блогери допомагають із просуванням у соціальних мережах: їхні канали залучають величезну аудиторію і стають потужним інструментом під час просування бренду. Тож завдяки блогерам можна здобути новий трафік та накопичити зовнішню масу посилань.

Відео-контент

Відео-контент займе ще більш високі позиції. Його будуть виробляти навіть ті, хто ще не вміє цього робити. Так, користувачі люблять короткі ролики. В основному, це різні рецепти й лайфхаки в Інстаграм, Ютуб, Фейсбук.

Стримінг (live)

Дедалі популярнішими й затребуваними стають онлайн-трансляції в соцмережах. Йдеться саме про «живий» стримінг у реальному часі, без виправлень і монтажу. Так, за даними компанії Social Media Today 85 % користувачів «Фейсбуку» віддають перевагу стрімам, а не звичним телевізійним трансляціям.

InstagramTV

Влітку 2018 року впровадили новий функціонал — IGTV. Це платформа, на якій можна розміщувати відеоматеріали тривалістю до 1 години. Неоране поле для розвитку. Але, варто зазначити, що останнім часом спостерігається зниження цікавості користувачів до IGTV. Але ж і сам Instagram спочатку не мав шаленої популярності, тож, можливо, у 2019 році ситуація кардинально зміниться.

Відео на YouTube

Згідно зі статистикою, практично кожен другий інтернет-користувач дивиться відеоогляд на товар, який хоче купити. Як правило, ролики викликають більше довіри, аніж текст. Зйомка відеоогляду або експертного оцінювання — досить швидкий і простий процес, саме тому їхня кількість зростає щодня в геометричній прогресії. Як результат — популярність YouTube зростає так само стрімко. Варто також зазначити, що все більше користувачів приваблює онлайн-навчання. 50 % тих, хто приходить на YouTube, шукають нові знання. Спеціалісти стверджують, що до кінця року їх буде вже орієнтовно 60 %.

Рекламні кампанії в соціальних мережах

Прогресивні підприємці будуть вибудовувати стратегію роботи із соцмережами, ґрунтуючись на рекламних кампаніях, а не на великій кількості контенту. Причому працювати варто не з масовою, а таргетованою рекламою, яка показує об’яви тільки для обраної потенційної цільової аудиторії.

Чат-боти в месенджерах

Цікавий інструмент — чат-боти. Їх можна розглядати як додаткову можливість автоматизації згідно з потребами бізнес-процесів і здобути певну перевагу перед конкурентами, які нехтують цією можливістю. Хоча сприймати чат-боти як найважливіший інструмент інтернет-маркетингу дещо передчасно. Та й не в усіх сферах вони будуть актуальні.

Алгоритми соцмереж

Важливо враховувати мінливі алгоритми Фейсбук і Інстаграм. У соцмережах постійно поліпшується розумний пошук і показ якісного контенту в стрічці новин. Тож створювати контент варто, спираючись саме на цьому.

Вірусна реклама в соціальних мережах

Усе більше трендовим стає якісний вірусний контент. Головна умова — підготувати таку інформацію, яка зачепить вашу цільову аудиторію. Чи це не мрія, коли клієнти або користувачі з власної ініціативи починають активно купувати, рекламувати й рекомендувати ваш товар своїм знайомим?

Comments are closed.