Стандартні та ефективні дії в SMM (CММ) для успішного просування від Creative SMM, чого слід уникати?
Ми часто пишемо статті про те, як ефективно просувати свій бізнес через соціальні мережі, як робити відео-, аудіо- та текстовий контент, приділяємо увагу корисним сервісам, які стануть в нагоді SMM-спеціалістам. Але попри все це, ми досі бачимо стандартні помилки, як у не досвідчених початківців, так і у тих SMM-щиків, які вже не перший день “у плаванні”. Тому сьогодні приділяємо увагу моментам, яких слід уникати у своїй стратегії просування бізнесу у соціальних мережах.
ТОП-7 помилок SMM-спеціалістів у просуванні бізнесу в соціальних мережах
-
У вас досі 100 сторінок в соціальних мережах?
-
Спам? Забудьте вже про це!
-
Неякісний контент – має бути соромно!
-
Наголос лише на рекламу
-
Затягування з відповіддю підписникам у директі чи коментарях
-
Видалення контенту чи коментарів
-
Крос-постинг, використання одних і тих же зображень чи фото в усіх соціальних мережах
Замість того, аби створювати по 100 сторінок і розсилати повідомлення, займатися спамом, розвивайте свою реальну сторінку, створюйте правильний контент, вивчайте мережевий маркетинг, секрети копірайтингу. Люди, яким приходять ваші повідомлення з ваших різних сторінок, на них точно не відповідають. Вони думають, що це боти!
Людоньки, зрозумійте одну дуже важливу річ: СПАМ сьогодні вже не працює! Так, не сперечаюся, років так 5-7 назад він працював. Тому що було всього кілька топових компаній, і середньостатистичні користувачі про це толком нічого не знали і “велися” на це. Але сьогодні ринок постійно змінюється, і змінюються правила гри в ньому, тому забудьте про спам, інакше ви ніколи не зможете досягти серйозних результатів у просуванні і розвитку своєї компанії, а потенційні покупці чи користувачі послуг від вас просто відвернуться!
Сучасний розвиток техніки, технологій та програмного забезпечення просто не може терпіти неякісний контент, десь завантажений чи випадково “позичений” в когось з конкурентів. Ваше завдання – створити свою унікальну стратегію та контент-план, щоб вирізнятися серед конкурентів, а не слідувати за ними.
Зараз просто мегатренд – захоплення таргетингом. Куди не глянь – усюди реклама. Так, сперечатися марно: таргетинг – це ефективно. Але таргетинг не такий вже і простий, якщо вивчати його самотужки. До того ж, ну, приведе реклама покупця на сайт або на сторінку в соціальні мережі, а там пусто: ні контенту, ні постів якісних, що подумає клієнт?
Алгоритми сучасних соціальних мереж знають про ваші підступні плани продавати через соціальні мережі, і вони за цим гарненько пильнують. Саме тому усі нововведення ведуть до таких висновків:
Інстаграм, фейсбук тощо – усі соціальні медіа зараз вимагають швидкого реагування на запити користувачів. Алгоритми будуть до вас настільки ж лояльними, наскільки ви є комунікативними.
Спілкування у коментарях давно вже стало важливішим за лайки, запам’ятаймо це.
Створюйте такий контент, який зможе розворушити вашого підписника, не лінуйтесь написати щось від себе, вам з того буде великий плюс.
Так-так, часом підписники купують у вас, радіють, коментують і дякують. А буває, як вліпить хтось 3 зірки чи якійсь гнівний пост – і хоч стій хоч падай. А косяк, між іншим, може бути з провини іншої людини, якої ви і не бачили в житті ні разу. Але видаляти НЕ МОЖНА! Те ж стосується видалення посту через помилку чи погану реакцію публіки. Повторюємо як мантру: ВИДАЛЯТИ НЕ МОЖНА! Алгоритми сприймуть вас за генератора неякісного контенту, який можна не показувати.
Тут сильно і розписувати не потрібно, зміст той самий, як у варіанті з неякісним контентом. Вас звинуватять, як мінімум, у некомпетентності та некреативності.
У маркетингу соціальних мереж в сучасних умовах одночасно усе просто і від того важко – парадокс. Здається, будь собі такий креативний, ввічливий, комунікативний, стресостійкий, суперфотограф і оператор, письменник і психолог, і буде тобі щастя 🙂 Можна набивати шишки і просуватися самому, а можна піти на практичний курс “SMM на 100%”, і також буде щастя, але набагато швидше, з роз’ясненнями, прикладами і коментарями.