Шість порад підприємцям для успішної кооперації з SEO

Сreative SMM поради

Шість порад підприємцям для успішної кооперації з SEO

Нині кожен бізнес є або має бути присутнім у мережі Інтернет, бо, як казав Біл Гейтс: “Якщо вас немає в Інтернеті, значить вас не існує”. Через це просувати свій сайт, особливо у висококонкурентних нішах, все важче. Свідомі власники бізнесу та топ-менеджери компаній із перших днів появи бренду повинні приділяти увагу масштабному та своєчасному наповненню фірмової сторінки інформацією. Втім, часто трапляється, що сайт так і залишається на останніх позиціях у видачі, не допомагаючи підвищити продажі чи зробити торгову марку більш популярною та затребуваною. Аби цього уникнути й досягнути гарних результатів у просуванні сайту з основних запитів, варто з перших днів співпрацювати з досвіченим SEO-оптимізатором та дотримуватися наведених нижче порад. Тоді успіх вам та вашій компанії, принаймні на просторах Всесвітньої павутини, буде гарантовано.

Важливі кроки для ефективного підйому сайту у видачі Google та інших пошукових систем

Ми звикли вірити, що хороший продукт продає себе сам. Частково це так, але щоб він отримав популярність та хороший рейтинг, про нього мають дізнатися. Зробити це найпростіше, найдешевше та найшвидше через Інтернет. Проте є певні наріжні камені, оминати які без відповідної уваги не можна. Запам’ятайте наступні поради, аби вивести свою сторінку в ТОП пошукових систем України та світу.

  1. Створюйте унікальний та максимально зручний у користуванні сайт. Ваша онлайн-сторінка повинна відрізнятися, приваблювати, викликати бажання «поблукати» розділами тощо. І, водночас, вона має бути зручною, зрозумілою та чітко відповідати запиту клієнта.
  2. Дбайте про те, аби будь-які несправності та технічні помилки усувалися одразу після їхнього виявлення. Що довше на сайті будуть присутні непрацюючі сторінки та посилання, то більший шанс, що клієнт через хвилину або й менше залишатиме сайт на користь конкурентів. Це негативно впливає на позицію у видачі, адже сьогодні більшість пошуковиків враховують комерційну користь сайту під час ранжування.
  3. Не робіть будь-які зміни після узгодження з SEO-оптимізатором. Видалення певних розділів чи текстів можуть суттєво опустити сторінку у видачі. Цей процес зворотній, проте на виправлення таких помилок та повернення до попередніх позицій іноді необхідні місяці кропіткої праці.
  4. Після узгодження дій з оптимізатором своєчасно та відповідально виконуйте свою частину роботи. Затримки у створенні нових сторінок, особливості побудови сайту чи брак часу у підприємця або розробників, так само, як і їхнє нерегулярне, нечасте наповнення, мають результатом невтішні показники у видачі Google.
  5. Не забувайте: кожен сайт продуктивний тоді, коли лінійка продуктів, присутніх на ньому, є затребуваною та актуальною. Дбайте про розширення та зміну асортименту відповідно до попиту вашої аудиторії.
  6. Використовуйте SMM. На сьогодні це найдієвіший інструмент швидкого старту вашого бренду. Це хороший взаємозв’язок із SEO стратегією.

Сподіваємося, ці поради дозволять вам максимально швидко підняти свій сайт на першу сторінку у видачі пошукових систем та залишатися там упродовж багатьох років.

Ще більше дієвих порад та технік ведення соціальних мереж Ви можете отримати, записавшись на практичний курс “SMM на 100%”. По його завершенню Ви зможете поринути із головою у цікавий світ SMM та отримати багато високооплачуваних замовлень. Не пропустіть свій шанс навчитися усім тонкощам професії у практикуючих спеціалістів вже сьогодні! Записуйтесь прямо зараз!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!