Контент-план для соціальних мереж: бути чи не бути?

Сreative SMM поради

Контент-план для соціальних мереж: бути чи не бути?

Коли тільки починаєш пізнавати тонкощі професії SMM-щика, здається, ніби ведення контент-плану – безглузда та марна справа. Навіщо витрачати час на планування, якщо придумати тему для публікації – справа декількох хвилин. Здається, ніби ось сядеш за роботу, і ідея сама собою з’явиться. Можливо, спочатку так і буде, але потім…

Основне завдання контент-плану для соціальних мереж

Як би там не було, постійно генерувати геніальні публікації нереально, рано чи пізно ви можете cтати жертвою ступору. Здавалося би, вже й про це розказали, й про інше… Що ж ще придумати? Саме тут на допомогу прийде чіткий план. Із ним ви побачите, які теми були розкриті лише поверхово, на які варто поглянути із іншої точки зору, а до яких більше не варто повертатись. Також план допоможе вам не перегнути палицю із рекламними публікаціями і нагадає про важливі дати, з якими було б варто поздоровити ваших дописувачів.

До речі, якщо в вас є підрядники, як-от дизайнери, копірайтери тощо, тоді саме контент-план допоможе вам правильно організувати їхню роботу.

Обов’язкові складники контент-плану

Контент-план – річ досить індивідуальна. Кожен SMM-щик веде її так, як зручно саме йому. Частіше за все це Google-таблиця, в яку вноситься план робіт одразу на місяць уперед. Цей спосіб зручний тим, що за необхідності завжди можна вносити корективи. Ось так зазвичай він виглядає:

Обов’язкові складники контент-плану

Правила ведення контент-плану

Наскільки ви бачите, у таблиці є декілька обов’язкових стовпчиків. Передусім, це дата та час публікацій. Розраховуючи частоту постів, пам’ятайте про:

  • особливості своєї цільової аудиторії (ЦА);
  • специфіку публікації;
  • формат матеріалу.

До прикладу: якщо ваша цільова аудиторія – дорослі та заможні люди, зайняті власним бізнесом від зорі до смеркання, то не варто публікувати з 1 000 000 публікацій на день. Все одно вони їх не побачать.

Ваша мета – довести якість свого контенту до такого рівня, щоб однієї-двох публікацій на день було достатньо, аби охопити усю свою цільову аудиторію, аби «зачепити» читача та водночас не набриднути йому. Не варто бути нав’язливим.  Що стосується часу публікації, то краще за все обирати не сильно гарячу пору, коли ваші дописувачі просто тонуть у тисячах відкладених публікацій.

  • Наступний стовпчик – “Посилання” (LINK). У ньому проставляються посилання на матеріали. А от розшифрування, тобто ідеї, назви постів тощо вносяться вже до стовпчика «Ідея» (Topic).
  • Важливим також є стопчик з хештегами (#), які відповідають тій або іншій публікації, чи вашій рубриці (категорії). Також ваша таблиця має містити стопчик, у якому вказується статус публікації. Так ви з першого погляду можете побачити, чи вже був опублікований той чи інший пост. Додатковими, але не менш важливими є стовпчики, до яких вносяться примітки часу та utm-мітки щодо необхідності наступного відслідковування важливих публікацій або проведення акцій, розпродажів тощо.
  • Тепер повернемося до таблиці, а точніше до стовпчика «Примітки». Тут може бути все що завгодно: будь-які нотатки, ідеї для майбутніх публікацій, телефони підрядників тощо. Це такий собі електронний аналог наклейок, які часто розміщають на моніторі комп’ютера, щоб щось не забути.

Варто сказати ще декілька слів про розфарбовування таблиці. Аби не плутати тип публікації, наприклад, рекламні можна замалювати фіолетовим кольором. Можна наділити власним відтінком й інші типи публікацій. Так буде набагато зручніше орієнтуватися у плані.

Замість післямови

Контент-план – досить універсальна річ. Цей документ можна використовувати для будь-якої соцмережі:

  • Pinterest;
  • LinkedIn;
  • Google+;
  • Facebook;
  • Instagram тощо.

Він дозволяє створювати дійсно хороші публікації, систематизувати роботу та підвищувати ефективність своєї роботи. Не ігноруйте його!

Бажаєте навчитись складати дійсно ефективні контент-плани, які допоможуть вашій бізнес сторінці стрімко рухатися вперед до успіху? Звертайтеся до нас! Команда практикуючих спеціалістів “Creative SMM” розкаже вам про усі тонкощі ведення контент-планів, навчить їх правильно вибудовувати, а також повідає про усі тонкощі ведення соціальних сторінок/груп. Не зволікайте, залишайте заявку на сайті вже сьогодні!

Бонус, безкоштовно завантажити шаблон контент-плану Ви можете за посиланням нижче: “Завантажити шаблон контент-плану“.

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!