Злі підписники: коли краще їх ігнорувати?

Сreative SMM поради

злі підписники

Якщо ви ведете публічну сторінку бренда, будьте готові, що вам доведеться постійно грати якусь роль: то психолога, то доброго сусіда, то злого адміна, а часом і просто «сталевої людини», яка ігнорує будь-які кпини у свою адресу. Не слід приймати все дуже близько до серця. Ми хочемо розповісти вам про ті типи підписників, на коментарі яких взагалі не слід відповідати. Готові? Поїхали!

5 типів підписників, які можна сміливо відправляти в «бан»

Насправді їх не так і багато. До цих категорій належать духовно убогі люди, які тільки тим і займаються, що критикують і «підколюють» навіть тих, кого не знають. Їх можна виділити в п’ять основних груп:

  • спамери;
  • тролі;
  • буркотуни;
  • хейтери;
  • месники.

Спамери воліють отримати корисну рекламу. Вони дуже дратують усіх інших учасників груп. Якщо ви не хочете нікого ображати й заразом бажаєте підняти активність, можете сміливо створювати у своїй групі окремий пост, під яким дозволяєте обмінюватися корисними контактами. І нехай вони під тим постом продовжують «спамитися»!

Тролі спеціально провокують інших користувачів вступити в конфліктну ситуацію. Як тільки хтось один відреагує на «закинуту вудочку», тролі відразу активуються й починають його гнобити. Такі «індивіди» можуть значно зіпсувати настрій кожного.

Вихід один — просто ігнорувати всі закиди тролів і відразу видаляти їхні пости. Якщо ж ви пропустите подібне, то це може негативно відобразитися на вашій групі.Зараз з’явилося багато програм, що допоможуть вам автоматично слідкувати за витівками тролів.

Найчастіше буркотуни використовують зворот «а якщо б…». Вони можуть бути досить нешкідливими й добродушними користувачами. Однак буркотуни завжди шукають негатив. Наприклад, провели ви конкурс — вони перші будуть плакати, що нічого не виграли, зробили акцію — уже радять вам попросту знизити ціни.

Боротися з ними дуже просто. Якщо у вас немає необхідності відповідати на кожний коментар — просто ігноруйте їх. У разі потреби створення активності, намагайтеся змістити вектор негативу в інший бік. Завжди намагайтесь бути доброзичливими і приємними.

Хейтери завжди пишуть негатив. Вони не люблять вас і ваш бренд та готові кричати про це всім! Може статися й так, що хейтер дійсно має підставу на невдоволення, і його закиди обґрунтовані. Тоді подаруйте йому якийсь «бонус»: знижку, карту постійного клієнта або сертифікат. Якщо хейтер адекватний, то він відразу перетвориться в «адвоката» вашого бренда і всім буде розказувати, які ви молодці. Якщо ж ви бачите, що людина цілком негативна, краще припинити дискусію.

Месники мають підстави, аби не любити ваш бренд. Вони ведуть активну боротьбу проти нього і використовують усі доступні методи. Спробуйте дізнатися, у чому саме причина його невдоволення. Зараз є багато агрегатів, які збирають усі коментарі користувачів і відгуки про них. Можливо, ви зможете «перетягнути» месника на світлий бік і перетворити в «адвоката» вашого бренда.

Схема дій, яка ніколи не підводить

Чим оперативніше ви відреагуєте, тим швидше зможете отримати результат. За такої умови ви повністю збережете імідж бренда. Не забувайте, що робота — це лише робота. Абстрагуйтесь від негативу й отримуйте задоволення від неї! Не виходить? Приходьте на курси “SMM на 100%” від Creative SMM, ми навчимо! На заняттях ми розбираємо усі можливі випадки та розказуємо, як правильно діяти. Давайте разом тримати руку на пульсі соцмереж!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!