Маркетинг соціальних мереж (SMM): сучасний підхід до розвитку бренду та бізнесу

Сreative SMM поради

Сучасний підхід до розвитку бренду та бізнесу в SMM

Сьогодення відрізняється особливими тенденціями в економіці та соціальному житті. Не дивно, що традиційні методи виведення на ринок та в ТОП-продажів нових продуктів, торгових марок та ідей вимагає специфічних підходів до їх презентації та просування на всіх етапах розвитку. Завдяки мережі Інтернет швидкість поширення й засвоєння інформації значно зросла порівняно з епохою реклами в ЗМІ та на рекламних конструкціях міста. Однак і забуваються, заміщуються, відсіюються будь-які дані значно швидше. Нині просто заявити про свій бренд недостатньо. Необхідно завоювати прихильність, зацікавленість та емоційну прикутість аудиторії. Тут найнадійніший та найбільш дієвий інструмент – SMM, про який і йдеться мова.

Вам куди?

SMM, або Social Media Marketing, – це сукупність дій, спрямованих на просування певної торгової марки, компанії, організації чи ідеї на ринку за допомогою активної роботи в соціальних мережах різних типів та спрямувань. Фактично під SMM мається на увазі регулярне, емоційно та інформативно насичене спілкування з конкретною цільовою аудиторією в Інтернеті. Для цього варто використовувати саме ті соцмережі, які здатні найширше розкрити основну ідею бізнесу та максимально повно відповідати потребам та інтересам кола потенційних клієнтів та прихильників. Скажімо:

  • Facebook акумулює молодь, інтелігенцію, підприємців, культурних та масових діячів. Постійними користувачами Фейсбука є найбільш соціально та економічно активні шари населення. Тому більшість еспертів вважають, що в розрізі довготермінової стратегії саме ця соцмережа є найбільш рентабельною з точки зору проінвестованих зусиль, часу і коштів.
  • Instagram – ще одна потужна соціальна комьюніті, характерною аудиторією якої є молодь, а також підлітки, студенти та школярі, що викладають власні фото з коротким описом. Тому тут вдало просуваються товари типу одягу, взуття, ювелірних виробів, косметики, гаджетів та аксесуарів. А ще – послуги і сфері спорту, здорового способу життя, схуднення, активного відпочинку, подорожей і організації свят та весіль.
  • Youtube дозволяє викладати різноманітні відеоролики та розвивати власний медіаканал онлайн. Це корисно для тих, хто реалізує в роздріб електроніку для побуту й відпочинку, дитячі іграшки, декоративну косметику, меблі, прикраси та посуд або ж спеціалізується на проведенні тренінгів, семінарів, лекцій.
  • Вконтакте – соцмережа, що об’єднує користувачів колишнього СНД віком переважно від 9 до 37 років. Тут часті відвідувачі ті, хто полюбляє музику, аудіокниги, розіграші, конкурси та розпродажі.
  • Однокласники згуртували старшу публіку. Сюди навідуються здебільшого, щоб дізнатися новини із життя старих та нових знайомих, проглянути фото, прочитати короткі мотиваційні або романтичні тексти.
  • LinkedIn – соціальна мережа для пошуку і встановлення ділових контактів. Там найкраще налагоджувати контакти з партнерами, розширяти горизонти бізнесу за кордоном, а також знаходити класних спеціалістів для роботи в свою команду.
  • Google+/Google My Business – це соціальна мережа, аналог LinkedIn, якою дуже важко керувати. Видозмінювалася і оновлялася багато разів, але так і не вирвалася в чати активних користувачів. Основні переваги – це наявність зв`язку через email, спілкування серед своїх контактів, додавання бізнесу на карти, публікації постів індексуються пошуковими системами.

Отож перед тим, як визначитися, з яких мереж починати і на які робити наголос, гарно проаналізуйте вашу цільову аудиторію, її потреби, захоплення, цілі та прагнення.

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!