Вони мають очі скрізь: про сервіси, які попіклуються про здоров’я бренду

Сreative SMM поради

Скажіть, чи помічали ви, як швидко великі бренди реагують на появу будь-якого відгуку від споживачів товарів чи послуг? І неважливо, яку тональність вони мають: позитивну чи негативну. Кілька хвилин — і вже готова кваліфікована відповідь співробітника. Ні, ми зараз не говоримо про публікацію безпосередньо на офіційному сайті. Це само собою! Мова йде про будь-яку згадку бренду взагалі в Мережі. Думаєте, у них є безліч співробітників, щоденне завдання яких полягає в перекопуванні всіх на світі форумів, блогів, сайтів, соцмереж і вишукуванні будь-яких згадок? Упаси Боже! Усе набагато простіше. У них у арсеналі є дуже корисний та простий у використанні інструмент, який моніторить у режимі реального часу всю віртуальну площину (до речі, і не тільки віртуальну).

«У багатих свої причуди?» — спитаєте ви. «Ні» — відповімо ми та доведемо, що моніторинг ЗМІ доступний кожному, навіть невеличкому бізнесові. Це доступний і у фінансовому, і в технічному плані сервіс, який неабияк допомагає сформувати та підтримати на належному рівні репутацію та авторитетність бренду.

Як працюють сервіси збору згадок про бренд

Сервіс моніторингу ЗМІ збирає всі можливі коментарі, які містять кодове слово, яке ви самі і визначите. Це може бути як назва бренду, так її частина, URL сайту тощо. Варто зазначити, що не всі сервіси універсальні: деякі можуть «спостерігати» лише за соцмережами, деякі — сайти лише однієї країни чи з однієї пошукової системи. До речі, існують деякі й безкоштовні сервіси, але ж ви розумієте, яку якість можна отримати від них, так?

Переваги сервісів моніторингу та аналітики комунікацій

Усі назвати, напевно, не вийде, але головні виділимо:

  1. Автоматизація рутинних завдань.
  2. Можливість швидко відреагувати на негативний віддітнок відгуку та тим самим зберегти імідж компанії.
  3. Доступна вартість (деякі сервіси навіть пропонують безкоштовний пробний період).
  4. Можливість налаштувати пошук під окремі запити (наприклад, відшуковувати лише негатив).

Якісний сервіс моніторингу ЗМІ — це той, який має:

  • легку та швидку реєстрацію;
  • простий та зрозумілий інтерфейс, а також інтуїтивно зрозуміле налаштування параметрів;
  • оперативне сповіщення про наявність нових згадок;
  • функцію звітування у формі зрозумілих графіків, діаграм тощо;
  • обґрунтовану вартість послуг та техпідтримку.

Ну, і наостанок, для кого ж придумали ці сервіси моніторингу ЗМІ? По-перше, для вас, колеги — SMM-менеджерів, а також керівників компаній, PR-менеджерів, аналітиків тощо. Маючи у своєму розпорядженні цей диво-інструмент, можна значно спростити свої щоденні турботи та дійсно вийти на якісно новий рівень роботи. Кілька натискань — і ви вже в курсі, що написали в соцмережі, у зарубіжних ЗМІ, якихось навіть маловідомих інтернет-журналах, ба навіть у звичайній паперовій газеті районного значення! Приємним бонусом буде й аналіз конкурентів.

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!