Як ви уявляєте собі ФРІЛАНС?
Хвилі океану за вікном, маргарита у бокалі чи, можливо, простора кімната, стіл, крісло, а ні, беремо вище, – диван. Обов’язково кавуся на столі в улюбленому горнятку. І постійно гроші капають на карточку. Пік…Піік, каже ваш смартфон і +100 +1000, а може і 10000.
Щось таке чи, які варіанти у вас? Напишіть нам у коментарях
А ось ми сьогодні поговоримо про ФРІЛАНС з іншої – темної сторони.
- У фрілансера не буде роботи, якщо він себе не продає, а ось вибудовування особистого бренду, друзі – це купа часу, не 3 години на добу за мільйон.
- Кажуть, що ти працюватимеш, коли захочеш! Ха-ха-ха. Більшість фрілансерів змушені бути на зв’язку 24/7 – або тому, що це конкурентна перевага для замовника, або, щоб не пропустити нові замовлення.
- Через відсутність стабільності більшість фрілансерів страждають тривожністю і змушені набирати стільки замовлень, скільки ледь можуть витягнути. Це дозволяє покрити ризики, адже хтось заплатить менше, хтось затримає, а хтось взагалі “кине” на бабки.
- А що ще забули? Ага прокачування своїх навичок! Навчання, курси, книги та вебінари – додай ще 2-3 годинки до робочого графіку. Тільки так можна сподіватися, що в майбутньому ти зможеш ставити цінник вище і перейти в іншу лігу.
- Більшість приречені на роботу на кшталт набивання коментів або обдзвону по холодній базі. Не всім вистачає навичок смм-мити чи просувати/розробляти сайти.
- На початку відсутність колективу – рай. А через певний проміжок часу, ти вже і сам з собою говориш і з власним відображенням у дзеркалі, а через півроку: і кіт тобі товариш. Багато хто не замислюються, але офіс – це не тільки пилюка, це ще й друзі, і особисте життя. Позбавляючи себе живого спілкування, можна дійти до неприємних психологічних наслідків, аж до депресії. Обирати Вам.
Наприкінці розумна статистика:
Фрілансерами зараз змушені ставати ті, хто і не думав що таке можливо: прибиральниці, лікарі, робітники, офіціанти і т.д.
Задумайтеся: У США 42 млн робочої сили – фрілансери, в Європі – 30 млн.
Що з цього ми маємо засвоїти:
- SMM-щик – це “крутий” фрілансер, але як не крути, потрібно вчитися і шукати проекти. Однозначно весь рік на островах не відпочиватимеш.
- 24/7 – це про смм-щика однозначно, якщо охоплення вам важливі.
- SMM-щики часто виходить в люди фотографувати, знімати відоси та збирати відгуки з клієнтів проекту/проектів, які просуває в соцмережах і це лише 50% з того, що роблять професійні маркетологи в соціальних мережах. А отже страшна дипресія, то не про нас.
Хочете в ряди щасливих смм-ників, тоді вам до нас на курси SMM на 100% – у нас точно інформативно і точно весело!