Читаючи новини, корисні статті чи просто переглядаючи відомі періодичні видання, автоматично у голові складається певна статистика: що добре, а що погано у бізнесі, що успішно, а, що вже пішло у минуле. І ось, із настанням 2018 року, ми перестали вже нарешті підводити підсумки минулого року, а спрямували свою увагу на пошуки корисних знань на тему: “Успішні тенденції бізнесу 2018-го року у світі”.
Отже, за версіями різних відомих бізнес-видань можна зробити висновок про низку тенденцій, які приведуть Вас до успіху. Нас дуже потішило, що маркетинг соціальних мереж або SMM, гордо входить у цю статистику, але не забігаймо наперед 🙂
Звісно, статистика дещо навіяна успіхами у бізнесі переважно західного світу, але нам важливо почерпнути з того користь і будувати своє, правда ж?
Отже, ми виділили 3 успішні тенденції, які цьогоріч надихатимуть світ технологій. Будьте в курсі та, можливо, вони допоможуть досягти успіху та взяти правильний курс на розвиток.
Artificial intelligence (Штучний інтелект)
Ми усі чули про технологію Artificial intelligence, далі AI, та незважаючи на те, що ці технології не щось “вау” нове і супер вибухове, проте розвиток штучного інтелекту відбувається дуже і дуже потужно. Згідно з дослідженням PwC (PricewaterhouseCoopers), 72% опитаних бізнесменів по усьому світові, вважають АІ “діловою перевагою”. Це ж дослідження показало, що керівники передових компаній шукали AI, щоб допомагати своїм підлеглим з повторюваними та дрібними завданнями, такими як документи (82 відсотки), планування (79 відсотків) та часові таблиці (78 відсотків).
Хоча компанії, такі як Google, Spotify, Microsoft, IBM та інші технічні гіганти, перебувають у активному користуванні AI-технологіями, звичайно, деякі спостерігачі стурбовані тим, що ця технологія зробить бізнес-процеси менш персоналізованими. Однак, плюс полягає в тому, що AI здатний збагатити взаємодію людей, виконуючи рутинні завдання, та відкриває двері для більш творчих, персоналізованих завдань для персоналу, які вимагають сучасні клієнти.
Маркетинг соціальних мереж по-новому
Подібно до AI-технологій, соціальні мережі навряд чи є новою концепцією у бізнесі, але використання їх, як інструмент для маркетингу та бізнесу, змінилося кардинально. За статистикою, кількість користувачів соціальних медіа у усьому світі, до 2020 року досягне 2,95 мільярда, або близько третини населення Землі. Третина!!!!
Тенденції 2018 року у SMM змушують спеціалістів виходити на новий рівень спілкування з клієнтами: надавати уважне і живе спілкування, інтерактивний та цікавий контент, який допомагає створювати довготривалу вірність до бренду. І тут візуальний контент більш ніж у 40 разів дає більше шансів отримати успіх у соціальних мережах, ніж інші типи контенту, відповідно до HubSpot. Автор однієї цікавої статті у відомому міжнародному виданні Джефрі Хейзлетт, каже: “У мене особисто 637 000 фоловерів на Twitter, 43 000 на Facebook. Щоб залучити їх, я використовую якомога більше візуальних зображень. Для мого підкасту я, як правило, даю людям “проникнути” в інтерв’ю, яке я збираюся записати. У мене також є люди, які готують запитання для моїх гостей, щоб допомогти їм почувати себе частиною акції. Я також публікую фотографії про те, де я є; і оскільки я багато подорожую, це може бути де завгодно. Зараз у мене є “дебати”, що йдуть на моїй сторінці Facebook про щось трохи мирське: а чи варто використовувати підставку для тарілки. Одним словом, ваш контент не завжди повинен бути серйозним. Це може бути щось випадкове, яке дає аудиторії доступ до вашого щоденного життя, щось інтерактивне, в якому люди можуть дзвонити і спілкуватися з вами та вашим брендом.”
Погодьтеся з нами, однієї цієї цитати вистачає, щоб збудувати стратегію розвитку своїх сторінок у соціальних мережах на цілий рік вперед і розширити своє бачення у SMM!!!
З моменту появи соціальних мереж, приблизно 9 років тому, багато компаній витрачали забагато часу, перш ніж, нарешті, побачити, що соціальні медіа – це як автомобіль для покращення свого бізнесу, та як мінімум реклами. Багато хто відмовлявся вірити в їх успіх, поки їх частково не змусили обставини.
Тому ловіть хвилю 2018 року, пірнайте у маркетинг соціальних мереж!!! Не можу не згадати і не потішитися, що ми, команда Creative SMM, вже трохи поплавали в тому морі та маємо досвід, який залюбки передамо вам на нашому практичному курсі “SMM на 100%”. Будьте на гребні цієї хвилі разом з нами!
Так, що там далі, а 3 пункт і 3-тій успішний бізнес-напрямок цього року!
Blockchain (Блокхейн)
Варто зазначити, що сучасний світ вже не здивуєш фразою “криптовалюта”, “біткоїн” і т.д., більш того, вже певний відсток населення у світі добре і стабільно заробляє на цьому. Та в Україну масово Blockchain, та усе пов’язане з криптовалютами, набирає обертів лише зараз. Так-так, я погоджуюся, що саме Ви знали, що це і, можливо, вже навіть цим скористалися, але є і частина людей, які десь чули про це, та, що воно таке ті криптовалюти не в курсі.
Отже, технологія Blockchain є на сьогодні найпопулярніша для живлення деяких криптокультур, наприклад, Bitcoin. Більше про 5 найпопулярніших криптовалют, читайте у нашій статті. А стосовно бізнес-тенденцій – криптовалюти набирають обертів, і саме зараз час вивчити та розрізняти, що таке Blockchain; зокрема, що таке Bitcoin; та, що таке критовалюти; все-таки варто кожному, адже все більше підприємств, великих і малих, охоплюють його. Багато людей знехтували чи перестали цікавитися Blockchain (Блокхейном), мотивуючи тим, що це всього лише купа багатіїв, які разом збираються, і створюють власну систему фінансування та обліку, але насправді, це набагато більше. Лише потрібно бути уважним, вивчати різні джерела та не піддаватися масовому впливу, а слухати власну інтуїцію і тоді успіх не забариться!