Читаючи новини, корисні статті чи просто переглядаючи відомі періодичні видання, автоматично у голові складається певна статистика: що добре, а що погано у бізнесі, що успішно, а, що вже пішло у минуле. І ось, із настанням 2018 року, ми перестали вже нарешті підводити підсумки минулого року, а спрямували свою увагу на пошуки корисних знань на тему: “Успішні тенденції бізнесу 2018-го року у світі”.

Отже, за версіями різних відомих бізнес-видань можна зробити висновок про низку тенденцій, які приведуть Вас до успіху. Нас дуже потішило, що маркетинг соціальних мереж або SMM, гордо входить у цю статистику, але не забігаймо наперед 🙂

Звісно, статистика дещо навіяна успіхами у бізнесі переважно західного світу, але нам важливо почерпнути з того користь і будувати своє, правда ж?

Отже, ми виділили 3 успішні тенденції, які цьогоріч надихатимуть світ технологій. Будьте в курсі та, можливо, вони допоможуть досягти успіху та взяти правильний курс на розвиток.

  • Artificial intelligence (Штучний інтелект)

Штучний інтелект

Ми усі чули про технологію Artificial intelligence, далі  AI, та незважаючи на те, що ці технології не щось “вау” нове і супер вибухове, проте розвиток штучного інтелекту відбувається дуже і дуже потужно. Згідно з дослідженням PwC (PricewaterhouseCoopers), 72% опитаних бізнесменів по усьому світові, вважають АІ “діловою перевагою”. Це ж дослідження показало, що керівники передових компаній шукали AI, щоб допомагати своїм підлеглим з повторюваними та дрібними завданнями, такими як документи (82 відсотки), планування (79 відсотків) та часові таблиці (78 відсотків).

Хоча компанії, такі як Google, Spotify, Microsoft, IBM та інші технічні гіганти, перебувають у активному користуванні AI-технологіями, звичайно, деякі спостерігачі стурбовані тим, що ця технологія зробить бізнес-процеси менш персоналізованими. Однак, плюс полягає в тому, що AI здатний збагатити взаємодію людей, виконуючи рутинні завдання, та відкриває двері для більш творчих, персоналізованих завдань для персоналу, які вимагають сучасні клієнти.

  • Маркетинг соціальних мереж по-новому

Подібно до AI-технологій, соціальні мережі навряд чи є новою концепцією у бізнесі, але використання їх, як інструмент для маркетингу та бізнесу,  змінилося кардинально. За статистикою, кількість користувачів соціальних медіа у усьому світі, до 2020 року досягне 2,95 мільярда, або близько третини населення Землі. Третина!!!!

kursi_smm_agilivey

Тенденції 2018 року у SMM змушують спеціалістів виходити на новий рівень спілкування з клієнтами: надавати уважне і живе спілкування, інтерактивний та цікавий  контент, який допомагає створювати довготривалу вірність до бренду. І тут візуальний контент більш ніж у 40 разів дає більше шансів отримати успіх у соціальних мережах, ніж інші типи контенту, відповідно до HubSpot. Автор однієї цікавої статті у відомому міжнародному виданні Джефрі Хейзлетт, каже: “У мене особисто 637 000 фоловерів на Twitter, 43 000 на Facebook. Щоб залучити їх, я використовую якомога більше візуальних зображень. Для мого підкасту я, як правило, даю людям “проникнути” в інтерв’ю, яке я збираюся записати. У мене також є люди, які готують запитання для моїх гостей, щоб допомогти їм почувати себе частиною акції. Я також публікую фотографії про те, де я є; і оскільки я багато подорожую, це може бути де завгодно. Зараз у мене є “дебати”, що йдуть на моїй сторінці Facebook про щось трохи мирське: а чи варто використовувати підставку для тарілки. Одним словом, ваш контент не завжди повинен бути серйозним. Це може бути щось випадкове, яке дає аудиторії доступ до вашого щоденного життя, щось інтерактивне, в якому люди можуть дзвонити і спілкуватися з вами та вашим брендом.”

Погодьтеся з нами, однієї цієї цитати вистачає, щоб збудувати стратегію розвитку своїх сторінок у соціальних мережах на цілий рік вперед і розширити своє бачення у SMM!!!

З моменту появи соціальних мереж, приблизно 9 років тому, багато компаній витрачали забагато часу, перш ніж, нарешті, побачити, що соціальні медіа – це як автомобіль для покращення свого бізнесу, та як мінімум реклами. Багато хто відмовлявся вірити в їх успіх, поки їх частково не змусили обставини.

Тому ловіть хвилю 2018 року, пірнайте у маркетинг соціальних мереж!!! Не можу не згадати і не потішитися, що ми, команда Creative SMM, вже трохи поплавали в тому морі та маємо досвід, який залюбки передамо вам на нашому практичному курсі “SMM на 100%”. Будьте на гребні цієї хвилі разом з нами!

Так, що там далі, а 3 пункт і 3-тій успішний бізнес-напрямок цього року!

  • Blockchain (Блокхейн)

Blockchain (Блокхейн)

Варто зазначити, що сучасний світ вже не здивуєш фразою “криптовалюта”, “біткоїн” і т.д., більш того, вже певний відсток населення у світі добре і стабільно заробляє на цьому. Та в Україну масово Blockchain, та усе пов’язане з криптовалютами, набирає обертів лише зараз. Так-так, я погоджуюся, що саме Ви знали, що це і, можливо, вже навіть цим скористалися, але є і частина людей, які десь чули про це, та, що воно таке ті криптовалюти не в курсі.

Отже, технологія Blockchain є на сьогодні найпопулярніша для живлення деяких криптокультур, наприклад, Bitcoin. Більше про 5 найпопулярніших криптовалют, читайте у нашій статті. А стосовно бізнес-тенденцій – криптовалюти набирають обертів, і саме зараз час вивчити та розрізняти, що таке Blockchain; зокрема, що таке Bitcoin; та,  що таке критовалюти; все-таки варто кожному, адже все більше підприємств, великих і малих, охоплюють його. Багато людей знехтували чи перестали цікавитися Blockchain (Блокхейном), мотивуючи тим, що це всього лише купа багатіїв, які разом збираються, і створюють власну систему фінансування та обліку, але насправді, це набагато більше. Лише потрібно бути уважним, вивчати різні джерела та не піддаватися масовому впливу, а слухати власну інтуїцію і тоді успіх не забариться!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>