Ми не раз вже говорили про відео-контент, про важливість створення відеороликів, які цікаві вашій ЦА, навіть писали про те як створювати відео і, як їх монтувати. Та сьогодні ми говоримо про бізнес і Ютуб.

Що дає відео-контент на YouTube для бізнесу?

  • Утримує аудиторію, викликає інтерес до вашої ніші
  • Дозволяє надати користувачам більше інформації ніж в Інстаграм за 1 хв
  • Залучає нових глядачів за допомогою ключових слів, які потрібно використовувати в описах відео, а також описовому тексті під відео
  • Приводить клієнтів на сайт чи в соцмережі – залежно від ваших потреб (що ви пишите в описі, які посилання ставите)
  • Свої відео дуже зручно потім розміщати в соцмережах і на сайті, використовуючи активні посилання.

1. Залучення та утримання ЦА

Давайте вивчимо таке поняття, як процент перегляду, він же процент залучення ЦА. Як порахувати?

Якщо користувач відкрив ваше відео і додивився до кінця – вуаля – 100% залучення, до половини – 50%, ну і так далі за пропорцією.

Ви усі мабуть бачили на YouTube такі фрази:

  • Дивіться до кінця
  • Усе цікаве далі
  • В кінці відео сюрприз, тощо

Що ж допоможе утримати користувача до кінця відеоролику на YouTube каналі?

Його високість якісний контент, так-так – сюжет і якість відео, звук і підбір ефектів при монтажі – це усе ключ до бажаних 100% залучення.

2. Поїхали далі – час перегляду відео

Фактично – це складова частина залучення цільової аудиторії ЦА, але цей параметр напряму впливає на ранжування.

  • Скільки часу користувач витратив на перегляд вашого відео.
  • Чому цей показник ранжування такий важливий?

Ні для кого не секрет, що YouTube заробляє гроші на рекламі, і чиб більше часу користувач дивиться відео, тим більше заробить власник платформи на якій розміщене відео (монетизація відео).

І ось YouTube допоможе вам у просуванні автоматично, якщо люди будуть дивитися ваші відосики до кінця.

Часто користувачі думають – “ага, на знімаємо коротких 10-15 секундних роликів і отримаємо час і залучення максимальні – і опа матимемо просування. Ні, не будете, YouTube зацікавлений у довгих відео і високому охопленні.

3. Сигнали залучення

Лайки, коменти, репости, підписки, додавання відео в плейлисти – це все сигнали залучення для YouTube, що ваше відео цікаве аудиторії. Тому доводиться постійно вбудовувати в відео питання, які можна обговорити в коментах, заклики з підпискою на канал, заклики поділитися відео з друзями. Адже знову ранжування залежить від взаємодії.

Так, просування на YouTube важка робота, та воно варте цього, 100%. Тому доводиться постійно вбудовувати в відео питання, які можна обговорити в коментах, заклики з підпискою на канал, заклики поділитися відео з друзями …

До речі негативні коментарі часом корисні для активності – не видаляйте їх, а відповідайте.

4. Оптимізація навколо ключового запиту

Тут процес оптимізації подібний до SEO оптимізації під пошукові системи на сайті.

Для того, щоб показувати ваше відео за потрібне людям, YouTube повинен розуміти, про що взагалі ваше відео.

Ваш секрет: правильний заголовок під основне ключове слово, опис і теги.

Оптимізація навколо правильних ключових слів завжди принесе свої плоди.

Щоб правильно писати ключові слова варто залучити спеціаліста, якщо не знаєте, які сервіси помічні для збори ключових слів. Один з найдієвіших сервісів – планувальник ключових слів (google keyword planner)

Щоб бути успішним в соціальних мережах, просувати свій бізнес і нарощувати аудиторію – важливо знати і розуміти свою ЦА і створювати контент на запит користувачів, тобто вони тільки подумали, що хочуть таке побачити, як ви вже зняли і залили. Інтуїція вас не підведе, просто станьте частиною своєї цільової аудиторії і слухайте свої бажання та не забувайте свої цілі.

Завжди можна звернутися до Creative SMM по консультацію чи допомогу, якщо виникли проблеми з порозумінням між вашою аудиторією та  контентом, який ви створюєте.

Comments are closed.