Моя сторінка мене видає, або як вести сторінку у соцмережах, яку читають

Без категорії

як вести сторінку в соцмережах

Соціальні мережі збирають та зберігають чимало інформації про користувачів. Вони – інструмент для спілкування, отримання інформації та соціалізації у широкому сенсі цього слова. Майже 90% вільного часу ми проводимо у соцмережах. Це факт. Значну його частину займають розваги, відео, ігри, розважальні пабліки та групи. Ми відображаємо на сторінках свій настрій, думки та погляди. Це впливає на наших читачів. Хоча вони можуть зробити зовсім не ті висновки, на які ми очікували.

Ще в 2011 році австрійський студент Макс Шремс направив запит до Facebook, у якому попросив надати всю наявну інформацію про нього. У результаті він отримав поштою диск з документом на 1200 сторінок. У ньому містилися накопичені дані, у тому числі й видалені переписки.

Реєструючи акаунт у соціальній мережі та оновлюючи його щодня, ви створюєте не вигаданий портрет, а відображаєте власний справжній образ. Якщо в Instagram можна завантажувати лишень фото з вечірок, екскурсій, туристичних поїздок та інше, створюючи ореол успішності, то звичайна сторінка в інших соцмережах через опосередковані фактори розкриває справжню вашу суть. Тому кожен із нас повинен дбати про власні сторінки.

Відкритість та доступність соцмереж, яка лякає

Алгоритми соціальних мереж надають перевагу особистим сторінкам у показі новин. Проте все, що ми показуємо, пишемо, лайкаємо, коментуємо та просто зберігаємо, бачать не тільки пошукові системи соцмереж. Їх продивляються роботодавці, рекрутери, складаючи певне враження про вас як про робітника, а також звичайні люди. Будь-які публікації у соцмережах автоматично доступні усім користувачам – друзям та випадковим гостям. Стандартні налаштування сторінок дозволяють індексацію пошуковими системами. Достатньо про інтереси, політичні погляди та види діяльності можуть розказати групи та пабліки, у яких ви перебуваєте.

Існує закрита інформація, якою володіє виключно соціальна мережа. Аналізуючи діяльність користувача, вона створює індивідуальний портрет для рекламодавців. На відміну від контекстної реклами, яка базується на конкретному прочитаному матеріалі, таргетована реклама залежить від віртуального портрету людини. Якщо ви цікавитесь технікою та підписуєтесь на сторінки про сучасні гаджети, то й реклама буде пропонувати вам купити смартфон чи планшет. А мобільні додатки соціальних мереж  завжди знають, де ви знаходитесь. Саме завдяки цьому вам пропонують піцу, суші чи каву з найближчої кав’ярні.

Поради з ведення власної сторінки

Час від часу потрібно проводити ревізію власного профілю:

  • видаляти тих, хто потрапив у друзі випадково;
  • виходити з непотрібних груп;
  • очищувати згадки про себе під випадковими постами посиланнями.

Наш настрій та погляди можуть з часом змінюватися, і це нормально. Соцмережами користуються різні люди. Деякі з них можуть намагатися втягнути вас у дискусію, викликати роздратування і, врешті решт, розважати публіку за ваш рахунок. Ігноруйте таких людей.

Не пишіть те, про що писати незаконно. Наприклад, в ОАЕ та Новій Зеландії прийнятий закон, згідно якого тролінг та кібербулінг карається досить таки серйозним штрафом – 35 тисяч доларів. При цьому такий незаконний запис може вам і не належати – достатньо того, що ви вподобали чийсь інший. Намагайтесь не репостити підозрілі пости. Як-от про машину, яку господар віддає безкоштовно, або про цуценят, яких завтра можуть втопити, якщо хтось їх не врятує. Те ж стосується інформації щодо збору коштів для хворих. Значна частина таких об’яв – обман. Звісно, зустрічаються і справжні прохання про допомогу, але вони стосуються ваших друзів чи друзів ваших друзів. Є й реальні розіграші призів, проте їх проводять відомі компанії зі свої офіційних акаунтів.

На жаль, не існує визначених правил поведінки у соціальних мережах, проте є реальні норми пристойності. Про них варто пам’ятати завжди, не зважаючи на безмежні можливості інтернету.

Бажаєте дізнатись більше про соціальні мережі, ведення особистих та комерційних акаунтів, допустиме та недопустиме у Facebook, Instagram, Twitter тощо? Тоді вам на курс “SMM на 100%” від Creative SMM. Телефонуйте прямо зараз, адже залишилось зовсім небагато місць у новому наборі слухачів!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!