Tik-Tok VS Instagram: хто кого?

Сreative SMM поради

Чи помітили ви, як швидко Tik-Tok завоював вітчизняний ринок? Буквально за кілька років цей додаток оселився, напевно, у кожного другого українця в смартфоні. Деякі «пророки» вже почали розпускати плітки ніби зовсім скоро він потіснить Instagram й інші соцмережі. Можливо, це правда, адже вже зараз стрічка новин у Facebook переповнена кумедними роликами із характерним водяним знаком у нижньому кутку праворуч. Такі ж часто зустрічаються і в Instagram. Нам як інтернет-маркетологам уже сьогодні потрібно знати, до чого готуватися й на які соцмережі ставити ставки завтра. Спробуймо розібратися, чи є шанси в бійця в рожево-білій формі із намальованою камерою телефона проти бійця в контрастній формі із зображенням білої ноти на чорному тлі. Тож оголошуємо старт бою!

Раунд 1: Формат. Першочергово Instagram був створений для того, аби ділитися фотографіями, тоді як Tik-Tok зробив ставку на відео. Так уже склалося, що чорно-білий боєць зробив більш точний удар: відео користувачам подобається більше, особливо, якщо воно має розважальний характер. Одним людям подобається самовиражатися, дуркувати, усе це знімати та викладати, іншим — на це дивитися. І навряд чи найближчим часом це зміниться.

Раунд 2: Кількість користувачів. На сьогодні кількість активних користувачів Instagram складає приблизно 1 млрд людей у всьому світі. Tik-Tok трохи відстає від свого суперника — 800 млн користувачів. Проте варто зазначити, що у Instagram сидить переважно повнолітня платоспроможна аудиторія (орієнтовно 80 %), тоді як основними користувачами Tik-Tok є підлітки (приблизно 43 %).

Раунд 3: Можливості для бізнесу. Керувати рекламою в мережі Instagram можна прямо із рекламного кабінету Facebook, і хоча наприкінці 2020 року Tik-Tok також презентував платформу для брендів Tik-Tok Busines, поки що маркетологи лише вивчають можливості та тестують потенціал.

Брейк! Оголошуємо результати двобою!

Як ми бачимо, обидві соцмережі мають досить сильні позиції й до кінця була витримана інтрига: чия все ж таки візьме верх? Ми, спеціалісти Creative SMM, сьогодні виступаємо рефері й маємо оголосити переможця. І ним стає… (барабанний дріб)… Instagram!

Насправді просувати бренд у соцмережі Tik-Tok досить важко. Це треба фонтанувати креативом як мінімум кілька разів на день. І якщо протриматися в такому режимі тиждень-два ще можливо, то довше — то просто нереально (якщо, звісно, у вашій команді не працює зо 100 креативників, основне завдання яких — писати сценарії для Tik-Tok). До того ж якщо основна ЦА вашого бренду — не підлітки (сучасні, зухвалі, вимогливі та часом лихослівні), спокійно робіть акцент на Instagram. Але робіть це, будь ласка, із розумом!

Тож як правильно вести сторінку бренду Instagram? Ні, ми не будемо зараз про це говорити. Це відніме дуже багато часу. Краще приходьте на курси «SMM на 100 %» від Creative SMM, там ми про це обов’язково детально поговоримо. І не лише поговоримо, але й застосуємо всі отримані знання на практиці. Реальні проєкти, реальні знання, реальна користь. Телефонуйте та записуйтесь прямо зараз!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!