SMM та SEO прийнято розглядати, як два окремі способи підвищення конверсії сторінки в Інтернеті та збільшення кількості відвідувачів та підписників. За своєю суттю SEO – це прийоми, що підіймають сайт на рейтингові позиції у видачах пошукових системах за певним запитом. SMM – це маркетинг у соціальних мережах. На перший погляд здається, що поняття абсолютно різні. Втім, між ними існує доволі міцний та визначений зв’язок, отож правильне поєднання та координація обох інструментів дозволяють суттєво покращити результати видачі в Google, Yandex та на інших пошукових ресурсах, а також збільшити вхідний потік потенційних клієнтів на сайт. Яким чином це можна реалізувати? Варто лише дотримуватися певної схеми та регулярно відслідковувати зміни в ранжуванні.
Як правильно використовувати SMM для ефективного SEO?
Власне схема, про яку йшлося вище, є ніщо інше як покроковий набір рекомендацій з правильного Social Media Marketing. Вони всі відрізняються простотою втілення та легкістю виконання. Отже, для високоефективного SEO, що підкріплене якісним SMM, вам знадобиться:
- Зареєструвати свою торгову марку, компанію, ідею, спільноту тощо у максимальній кількості соціальних мереж. Основний наголос треба робити на найбільш відвідуваних та популярних – Facebook, Twitter, ВКонтакте, Linkedin, Pinterest, Google+ тощо. Наше завдання – направляти свої зусилля туди, де апріорі присутня ширша аудиторія потенційних клієнтів та однодумців.
- Вказати максимум деталей у розділі, де пропонують вказати всі дані про компанію. Окрім обов’язкових (офіційної назви, адреси сайту та контактної інформації) вкажіть місце розташування офісу й торгових точок, розклад роботи, форму власності тощо.
- Створити унікальні та актуальні пости. Інформація, що з’являється на конкретній сторінці у соцмережі, має бути не тільки цікавою підписникам, але й охоплювати гострі проблеми останніх днів, давати інформацію для роздумів та дискусій, приваблювати на сторінку нових відвідувачів.
- Подумати, як краще просувати свій контент. Як отримати репости та лайки, адже кореляція між їх кількістю та рейтингом в пошукових системах хоч і непряма, втім абсолютно безперечна. Як заохотити блогерів, відомих і популярних користувачів соціальних мереж та окремих веб-ресурсів публікувати посилання на ваш сайт чи сторінку профілю компанії? А може, на окремі, найбільш вдалі пости?
- Бути відкритими та комунікабельними. Основна задача – не просто опублікувати вдалий матеріал, що стане цікавим аудиторії, а й зав’язати активне спілкування під кожним постом. Обов’язково відповідайте на коментарії, запитання, пояснюйте й аргументуйте свою думку у виключно дружньому тоні. Вчасно й правильно реагуйте на критику та дислайки. Прагніть перетворити так званих соціальних “друзів” у істинних прихильників вашої спільноти, компанії, бренду.
Наостанок нагадаємо, що SMM – лише один із інструментів просування сайту, бренду компанії, і використовувати його слід паралельно з іншими стратегіями. Втім наше суспільство все глибше поринає у віртуальне життя й спілкування, тому значення вдалого Social Media Marketing з дня у день стає все вагомішим, а його результати – більш помітними при ранжуванні сторінки і збільшенні продажів з сайту та безпосередньо через соціальні мережі.