Як підготувати свою маркетингову стратегію до свят

Сreative SMM поради

Сезон свят настав, а це означає, що якщо ви ще не зміцнили свою маркетингову стратегію, зараз саме час! Щоб допомогти вам провести найуспішніший сезон, наша команда з маркетингу зібралася, щоб поділитися деякими з найважливіших святкових маркетингових порад. Читайте далі, щоб дізнатися, як виділити свою компанію в цьому сезоні, від оптимізації вашого сайту для SEO до надання вашому каналу соціальних мереж додатковий сплеск святкового настрою.

Святкові поради щодо SEO 

Коли справа доходить до SEO , може знадобитися деякий час, щоб отримати популярність. Якщо ви плануєте запускати нові продукти, цільові сторінки або виконувати внутрішню та технічну оптимізацію, зробіть це завчасно. Рекомендується дати Google від 45 днів до 2 місяців для індексації та ранжування нового вмісту на сторінках результатів пошуку. Після того, як ви сплануєте заздалегідь, переконайтеся, що: 

  • Оновіть вміст свого веб-сайту: якщо у вас є ротаційний вміст на вашому веб-сайті, який рекламується на домашній сторінці, зробіть це свято. Замініть зображення героїв зображеннями на святкову тематику, святковими розпродажами чи ідеями подарунків. 
  • Оновіть свій блог на сайті: оновіть графік роботи магазину та дні, коли ви не працюватимете. Якщо у вас очікують великі продажі, створіть публікацію зі свого списку у блозі, щоб рекламувати їх. 
  • Оновіть старіший вміст, пов’язаний із святами. Якщо у вас є статті на святкову тематику минулих років, перегляньте цей вміст. Щоб покращити рейтинг старіших сторінок, оновіть вміст і додайте ключові слова SEO для святкового рейтингу, щоб повідомити Google, що сторінки актуальні та релевантні. Крім того, розміщення цього вмісту на передній частині веб-сайту шляхом посилання на нього з домашньої сторінки чи інших новіших статей полегшить людям органічний пошук на вашому сайті. Не знаєте, що оновити? Шукайте цільові сторінки, де обговорюються ідеї подарунків, поради щодо покупок або стратегії зняття стресу у відпустку.
  • Перевірте швидкість та оптимізацію своєї мобільної сторінки: приблизно половина покупок в Інтернеті здійснюється з мобільного пристрою – і близько 40% користувачів підуть до конкурента після поганого мобільного досвіду. Щоб розгромити його в цьому кварталі, зараз саме час переконатися, що швидкість мобільного зв’язку працює добре, а сайт оптимізовано для мобільних пристроїв!

Як виділитися в соціальних мережах у цей святковий сезон 

Свята – чудова пора, щоб відновити зв’язок зі своєю аудиторією та заохотити її більше взаємодіяти з вашим брендом. Щоб ваша компанія виділилася, спробуйте ці стратегії у святкових соціальних мережах: 

  • Додайте святкові зображення: зробіть свій канал, історії та рекламу яскравими, додавши святкові зображення та персонажі. Сезонний контент традиційно добре працює в соціальних мережах, тому що в цю пору року глядачі очікують побачити зимовий і святковий креатив у своїх стрічках і графіках. Обов’язково додайте певні зображення до свого календаря свят у соціальних мережах цього сезону.
  • Запропонуйте клієнтам подарунок: відсвяткуйте сезон, запропонувавши клієнтам щось особливе. Подумайте про знижки та безкоштовну доставку – запропонуйте безкоштовне завантаження, веселе відео чи щось інше, щоб змусити ваших клієнтів посміхнутися! Це допомагає позбутися безладу в соціальних мережах, щоб допомогти вашій компанії збільшити кількість конверсій і просувати клієнтів через воронку. 
  • Подаруйте: знайдіть способи святкування, які підкреслюють культуру вашої компанії. Влаштуйте віртуальну подію, зробіть пожертви на благодійність або зареєструйтеся в суспільно корисному проекті як компанія. Це створює лояльність і почуття «теплого й нечіткого» серед ваших підписників. 
  • Додайте відео: завдяки Tik Tok, Reels та можливості транслювати відео в прямому ефірі не секрет, що відео в моді. Алгоритми нагороджують відеоконтент більшим охопленням і показами, тому додавання відео на свою сторінку в соціальних мережах — чудовий спосіб підвищити впізнаваність бренду в цей святковий сезон. 
  • Будьте справжніми: у цю пору року так багато веселих повідомлень, що буває важко виділитися серед натовпу. Цікаво, як можна подолати шум? Будьте справжніми! Будьте особистими та реальними – ваша аудиторія знає, що ніхто не є ідеальним (особливо під час насичених свят). Крім того, відпочинок від розмов про акції, продукти та спеціальні пропозиції допоможе урізноманітнити ваш вміст і допоможе вашим читачам відчувати, що ви намагаєтеся щось продати.

Поради щодо платного пошуку на свята 

Щоб отримати максимальну рентабельність витрат на рекламу, дотримуйтесь цих порад щодо платного пошуку, щоб мати успішну святкову маркетингову кампанію: 

  • Створюйте кампанії ремаркетингу для медійної та пошукової мережі: зосередження уваги на наявних клієнтах може дати вам велику віддачу. Здійснюючи ремаркетинг для поточних і попередніх клієнтів, ви можете збільшити кількість конверсій.
  • Запропонуйте новим клієнтам знижку: у цю пору року дарувальники шукають продукти, які сподобаються їхнім близьким. Заохочуйте їх вибрати вашу компанію, запропонувавши спеціальну знижку.
  • Налаштуйте розширення оголошень, особливо рекламні розширення. Розширення надають оголошенню додаткову інформацію, що може підвищити рейтинг кліків оголошення.
  • Оптимізувати цільові сторінки. Переконайтеся, що на релевантних цільових сторінках чітко вказано рекламну акцію. Щоб спростити процес оплати, переконайтеся, що код купона може бути автоматично заповнений за допомогою відстеження URL-адрес.
  • Використовуйте різні фрази: не задовольняйтеся загальними умовами, на які ви орієнтувалися цілий рік. Виберіть нові, вчасні фрази для націлювання, щоб залучити вашу аудиторію та розширити охоплення.

Поради щодо святкового маркетингу електронною поштою 

Електронні листи є стратегією для багатьох компаній цього сезону. Зробіть свою роботу ефективнішою, дотримуючись цих порад: 

  • Практикуйте фільтрацію списку: переконайтеся, що ваші електронні листи дійсно будуть доставлені, очистивши та сегментувавши свій список. Зараз чудовий час сегментувати свій список за цілорічними та сезонними/рекламними покупцями та створювати різні пропозиції, щоб залучити кожну аудиторію.
  • Слідкуйте за порядком надсилання: під час свят очікується більше електронних листів, але якщо ваша аудиторія звикла отримувати два листи на місяць, вони не будуть задоволені величезним збільшенням обсягу. Якщо ви плануєте надсилати більше електронних листів, запропонуйте їм центр налаштувань, щоб вони відмовилися від додаткових рекламних акцій, щоб вони не скасували підписку. 
  • Додайте трохи святковості в теми ваших святкових листів: думайте легковажно, сезонно та весело! Вхідні переповнені під час святкового сезону, тому ще важливіше привернути увагу своїх підписників у цю пору року.
  • Копія – це ключ: зробіть свою копію такою ж привабливою, як і тему! Зворотний відлік до кінця розпродажу, посібники з подарунками до свята та терміни доставки для покупців в останню хвилину – це лише кілька чудових ідей. 
  • Насолоджуйтесь своїм шаблоном: свята – ідеальний час, щоб змінити ситуацію. Порадуйте своїх клієнтів, підібравши свій шаблон до свята, скориставшись веселими файлами GIF або додавши деякі химерні елементи. 

Для багатьох компаній сезон свят є одним із найважливіших періодів розпродажів у році. Використовуючи ці поради, ви зможете залучити нових клієнтів і збільшити кількість конверсій. Якщо вам потрібна ще більше підтримки, зв’яжіться з командою Creative SMM сьогодні, щоб дізнатися більше про наші маркетингові стратегії. 

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!