SMM: що це, навіщо це, і як працює?

Сreative SMM поради

Чи знали ви, що середньостатистичний користувач Інтернету близько 8 годин на тиждень присвячує свій вільний час соціальним мережам? Що близько чверті всіх юзерів регулярно купує необхідні їм речі безпосередньо в соцмережах, навіть якщо такі ж продаються в сусідньому магазині? Що серед українців активних користувачів мережі Facebook та Instagram близько 14 млн та 11,2 млн відповідно, а Tik Tok загалом має 40 млн користувачів! Навіщо ми це розповідаємо? Усе на долоні: це не просто цифри, насправді це — можливості — безмежні можливості для розвитку власного бренду та продажів товарів.

Уже пробували постити у своїй групі чи сторінці щось (включаючи мімішних котиків), нічого не вийшло, і вважаєте, що це марне витрачання часу? Стривайте, дочитайте до кінця! Просування в соцмережах — це справжня наука, якій, на жаль, поки що не навчають у державних вишах. Але це не означає, що SMM (Social media marketing) — справа для обраних! Існують курси, на яких практикуючі спеціалісти залюбки діляться досвідом, знаннями та заряджають креативом усіх бажаючих. Ми, звісно ж, говоримо про курси «SMM на 100 %» від Creative SMM.

Кому потрібен SMM?

Дійсно, дуже важко знайти компанію, якій насправді не потрібна діяльність у соцмережах (до речі, навіть у секретної СБУ є своя сторінка у Facebook!). Загалом SMM підходить усім: B2B-компаніям, інтернет-магазинам, сфері послуг та медіа. Керівники можуть найняти на цю посаду людину, яка на цьому знається, а можуть самостійно вести сторінку свого бренду та особисто відповідати за обличчя компанії в Інтернеті. Це досить розповсюджена практика, адже хто, як не капітан, має стояти за штурвалом? Керівники підприємств йдуть на курси СММ ще і для того, аби контролювати діяльність найманого SMM-щика, наставляти та правильно направляти його. Тому не дивуйтеся, якщо з вами на курсах навчатиметься сивочолий чоловік віку 50+ чи ділова леді за 40…

Загалом SMM — досить перспективний напрям діяльності. Із кожним роком заробітна плата гарних СММ спеціалістів росте в геометричній прогресії. Бізнес оцінив ефективність SMM-спеціалістів і готовий платити за це. Окрім фінансової вигоди, СММ приваблює цікавістю самого процесу роботи, можливістю реалізуватися творчій особистості та відсутністю прив’язки до офісу з 9 до 18 години 5 днів на тиждень. Хочеш у відпустку на Мальдіви? Рушай, але ноут захвати, будь ласка, із собою… SMM — це завжди захопливі пошуки, безперервний рух, експерименти, від яких усе холоне всередині, нестримна радість від правильності прийнятих рішень та (куди ж без цього) легкий смуток від непопадання в ціль… Це стиль життя, це спосіб мислення!

Завдання, які вирішує SMM

Що може дати СММ бізнесу? Насправді зиск дуже великий, проте ми зазначимо лише основні задачі,які можна вирішити за допомогою цього інструменту:

  1. Формування лояльного ставлення аудиторії до бізнесу.
  2. Підвищення пізнаваності бренду.
  3. Робота з іміджем та репутацією фірми.
  4. Залучення додаткової уваги до продукту.
  5. Простий вихід у ніші з високим рівнем конкуренції.

Усе це відбувається поступово завдяки використанню різних прийомів, як-от таргетована реклама, постинг цікавих та вірусних публікацій, конкурсів, взаємопіар, живий зв’язок із клієнтами тощо.

Так, робити це все наосліп, без знань та навичок, дуже важко та ризиковано. Тому записатися на курси з SMM — обов’язкова умова виходу на тернистий та захопливий шлях просування в соцмережах. Кажемо одразу: просто не буде! Можливо, після першого ненавмисного зливу бюджету на рекламу захочеться покинути це все та повернутися до зони комфорту (на стару обридлу роботу, чи, наприклад, додому під ковдру). Але якщо ви себе переборете, запевняємо, ви не пошкодуєте! Викладачі в Creative SMM зроблять усе, аби не тільки «підстелити вам соломи» та не дати розчаруватися в обраній професії, але і простими словами розкажуть вам про складне. Тут не буде нудних лекцій, лише найкорисніше та найцікавіше! А ще тут багато практики — студенти навчаються на реальних проєктах. Тому цілком можливо, що після випуску ви вже матимете декілька пропозицій роботи! Цікаво? Тоді швидше телефонуйте та записуйтеся на найближчий набір!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!