Ви запустили бізнес, найняли толкового, на перший погляд, SMM-спеціаліста й починаєте чекати активних продаж. А він чомусь не наступає… А ось інвестиції починають танути, як вчорашній сніг у липневу спеку. Що робити? Можливо, ваш СММ-щик не виконує всіх поставлених завдань, які покладаються на нього.

Перед тим, як четвертувати «старого» спеціаліста й замінити його на нового, слід спробувати коректно оцінити його вклад у розвиток вашого бізнесу. Не завжди діяльність СММ-спеціаліста обмежується виключно роботою зі продажем продукції. Крім того, він має слідкувати за такими показниками, як:

  • підписники;
  • зростання охвату;
  • трафік із соціальних мереж;
  • досягнення цілей, поставлених компанією;
  • CPC, CPS;
  • зростання кількості прихильників бренду, а також користувачів, які активно взаємодіють із контентом;
  • залученість;
  • зростання впізнаваності бренду;
  • зростання контенту, що генерується користувачами;
  • ROI.

Кожний компетентний СММ-спеціаліст робить акцент на дослідженні даних показників і старається максимально попрацювати над кожним із них. Крім цього, якщо перед вами дійсно хороший СММ-щик, він не буде боятися помилок. Навпаки, він буде детально досліджувати кожний свій крок і робити на його основі детальні висновки.

Показники ефективності роботи в соціальних мережах (КРІ)

Є проста й доступна схема, відштовхуючись від якої СММ-спеціалісту слід оцінювати свою роботу. !!!Звернути увагу на неї слід також і керівнику проекту, адже всі головні підказки лежать на її поверхні. Головними пунктами оцінки роботи є:

  • кількість підписників у FB, INSTA, YouTube;
  • переходи на сайт (органіка) з соцмереж;
  • охват;
  • залученість;
  • вартість одного користувача через рекламу;
  • якість СММ-трафіку (реклама);
  • якість та швидкість зворотного зв’язку.

Крім кількості підписників, що з’являються у вашої сторінки або групи в соціальних мережах, слід звернути увагу на такий нюанс, як їхня відповідність необхідній ЦА. Наприклад, якщо у вас магазин шин, то підписники з розряду любителів кулінарії вам зовсім не приносять користі.

Трафік сайту вимірюється з допомогою сервісу Google Analytics. З його допомогою ви зможете прослідкувати ефективність рекламних компаній. Для цього достатньо додати до посилань спеціальні utm-мітки.

Дані обсягу можна оцінити, переглядаючи статистичні дані соціальних мереж. Залученість видно із даних під кожним постом. Однак слід враховувати ще й відповідність цього поста спрямуванню вашого бізнеса.

Чим нижче ціна підписника, тим краще виконує свою роботу СММ-спеціаліст. Однак не слід забувати про відповідність ЦА. Це ж саме стосується і якості СММ-трафіка. Особливо даний показник актуальний для тих, у кого на сайтах є необхідність оплати та замовлення.

Також слід не забувати про такий показник, як якість зворотного зв’язку. Чим швидше СММ-спеціаліст реагує на повідомлення від підписників, тим краще можна прослідкувати якість його роботи.

Саме з описаних вище нюансів і складається КРІ спеціалістів даної галузі. На основі цього можна отримати цілісний аналіз ROI. Цей показник відображає розмір повернення інвестицій. Будь-який бізнес першочергово потребує значних вкладень, проте правильні дії СММ-спеціаліста видно відразу.

Портрет гарного СММ-щика

Щоби не бути голослівним, слід вказати ще кілька штрихів до портрету дійсно талановитого спеціаліста для вашого бізнесу. Якщо в нього горять очі, присутня багатозадачність і жага до навчання, гарно працює інтуїція та присутнє креативне мислення, значить ви знайшли «свою» людину. Той, хто боїться своїх помилок, не вміє експериментувати й має менше трьох варіантів вирішення будь-яких потреб, потребує додаткового навчання в даній галузі. Проте краще не на прикладі вашого бізнесу! Хоча, якщо ви бачите потенціал у своєму співробітнику, записуйте його на курси “SMM на 100%” від Creative SMM! Ми допоможемо прибрати усі прогалини у знаннях та навчимо усім фішкам крутого СММ-щика. Ми разом зробимо детальний аудит та зробимо повне перезавантаження роботи вашої компанії у соцмережах! Телефонуйте та бронюйте місце на новий набір студентів!

Comments are closed.