UTM-мітки в соціальних мережах: вчимося правильно застосовувати

Сreative SMM поради

UTM-мітки

Багатьох цікавить, що таке UTM-мітки і як їх застосовувати в роботі із соціальними мережами. Creative SMM розкриє всі нюанси вигідного співіснування з ними. Почнемо!

Передусім, варто зазначити, що UTM-мітки створені для того, щоб аналізувати трафік сайту і відстежувати його. Використання такого методу дозволяє знайти відповіді на низку питань наступного характеру:

  • який пост з усіх розміщених на сторінці або в групі має найкращі показники, впливає на аудиторію саме в той спосіб, який закладений у стратегії та плані, а також продає;
  • які пости позитивно впливають на нових користувачів;
  • наскільки заклик до дії відповідає обраній сторінці.

UTM -мітки — що це таке?

Urchin Tracking Module, скорочено UTM, — це модуль від компанії Urchin, здатний відстежувати дані. У 2005 році вона стала частиною Google. Надалі Urchin став системою аналітики серверних файлів, що мають дані про користувачів сайту. На сьогодні це знайомий усім Google Analytics.

За допомогою UTM-теґів здійснюється розмітка всіх посилань, що ведуть на інтернет-сторінки сайту. Модуль дозволяє відстежувати трафік. Застосовуючи по певному посиланню низку параметрів, створюється шифр, що дозволяє відстежувати дії користувачів із перших відвідин.

UTM: як правильно розміщувати?

Після знака питання на посиланні проставляються параметри, що визначають джерело майбутнього кліка. Наприклад, це виглядає так — utm_source = youtube.com.

Дотримуйтеся однакового прописування параметрів в UTM, інакше система розпізнає їх як три різних джерела. Зверніть увагу на те, що UTM-теги залучають трафік. Наприклад, у соцмережах це — tm_medium = social, а для банерної реклами прописують так — utm_medium = cpc.

Наступне правило — позначення кампанії. Воно складається так, як вам завгодно. Наприклад, для рекламної публікації №1 ви вигадуєте хвостик utm_source = rek 1, для посту про цікаву подію – utm_source = podiya тощо.

Також на допомогу вам прийде генератор міток на будь-які заходи www.tilda.cc/ru/utm

або прописати мітки в самому рекламному кабінеті під оголошенням.

Яка мета застосування UTM?

UTM допомагає проводити відстеження трафіку сайту для подальшого його аналізування. Володіння інформацією про те, яка аудиторія цікавиться брендом, допомагає фахівцям розробляти контент-план для подальшого залучення звичайних відвідувачів в активних підписників. Абсолютно будь-який трафік відстежується за допомогою таких міток. Навіть на безкоштовну публікацію є можливість відстеження. За допомогою тегів можна відстежити будь-який пост на рівень його ефективності, й отримати наступну інформацію:

  • кількість переходів за посиланням із назвою джерела;
  • тих користувачів, які вже були раніше та повернулися, а також унікальних відвідувачів;
  • кількість користувачів, які зрозуміли, що потрапили на нецікаву для них сторінку та покинули її на певних етапах;
  • час, проведений на сайті, кількість переглянутих сторінок за один перехід.

Дотримуйтеся скорочення багаторівневих посилань застосовуючи сучасні сервіси типу bit.ly, goo.gl.

Бажаєте дізнатися більше про UTM-мітки? Тоді ласкаво просимо на курси «SMM на 100 %» від Creative SMM. Ми розкажемо вам усе про соцмережі та навіть більше! Не пропустіть можливість здобути нові знання та удосконалити свої навички! Телефонуйте прямо зараз!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!