Усе в SMM, як у фільмі або погляді на життя очима дитини: усе чорне або біле. Замовники повинні усвідомити, що маніпулятивний і чорний SMM ніколи не буде таким ефективним, як білий варіант такого просування. Як у сутичці добра і зла: усе класично і в СММ. Добрим бути важче, ніж злим, білий СММ ефективний і дорогий, чорний — неефективний і дешевий. Більша частина клієнтів, звісно, обирають простий шлях чорного СММ: швидко-дешево, але… Часто це нічого не приносить. І часто у свідомому виборі клієнта винні спеціалісти, які грають по-чорному. Так чому все так? Чи можете SMM бути доступним і хорошим водночас?
Ми не граємо чорними: яким не повинен бути SMM, якщо бізнес розраховує на результат?
СММ повинен бути чесним насамперед, тобто білим у ставленні до підписників і фанатів бренду. Досягти популярності оригінальністю і смаком важче, ніж накрутками. Та тільки такий спосіб дозволяє отримати гідний результат. І цей результат потрібно вміти чекати! Що тоді не є чесним і результативним SMM-ом?
- Культивація ботів. Ферми фейків ми не створюємо, для бізнесу і якісного SMM від них ніякої користі, це лише для формування статистики.
- Купівля підписників. Звісно, можна й так наростити аудиторію, яка буде на 100 % пасивною та незацікавленою у ваших пропозиціях.
- Купівля соціальної активності. Також порожній показник і витрата грошей у нікуди.
- Спам. Коли немає зацікавленості зі сторони аудиторії, важко бути чесним чи, для початку, помітним.
- Агресивне оформлення сторінки. Не варто використовувати гучні маркетингові картинки з рукостисканнями, пачками грошей та графіками росту. Оформлення пабліку має бути стриманим та тематичним.
- Ігнорування зворотнього зв’язку. Звісно, просто постити корисну інформацію недостатньо — потрібно спілкуватися зі своєю аудиторією.
- Тролінг. Це також спосіб звернути на себе увагу, та на сьогодні він є малодієвим. Хто любить тролів? Звучить, як назва фантастичного фільму)))
- Зловживання розважальним контентом та розіграшами. Підписники будуть очікувати від вас винагороди весь час, і це тільки буде шкодити процесу активізації соціальних мереж.
Так, чорний SMM — це дійсно про те, що дешево і швидко. Такий спосіб просування дозволяє в певній мірі зробити компанію помітною в соцмережах. Але на зацікавленість аудиторії чорний SMM не впливає — отож замовлення, продажі та фактичний прибуток з соціальних мереж залишаються під великим питанням. Це саме стосується сірого маркетингу в соціальних мережах.
Білий SMM: тож чим він є кращим?
Немає часу детально пояснювати, але якщо коротко, то буквально всім. Білий СММ — це єдиний спосіб отримати активну базу, що буде купувати ваші товари безпосередньо в соціальних мережах. І починається все з цілей: вони дозволяють втілити чітко запланований результат.
- Сформувати реальну аудиторію й управляти репутацією.
- Залучити перших клієнтів та в подальшому нарощувати базу.
- Залучити користувачів до конверсійного сценарію, перетворити їх на адвокатів бренду.
Головна мета білого маркетингу в SMM — надавати корисну й цікаву інформацію щодо товару, зрідка розбавляючи пости та сторіс чимось акційним та розважальним. Білий маркетинг — це актуальна й корисна інформація, помірно яскраві фотографії, тематичні хештеги й діалог із підписниками. Чи можна швидко досягти запланованих цілей у СММ? Звісно, що ні, якщо все робиться з нуля. Чи буде це того вартувати? Так, тільки насправді корисна робота буде формувати відповідну, гідну репутацію бренду, конвертувати пости й лайки в клієнтів.
Бажаєте навчитися SMM-мити по-білому на професійному рівні? Тоді чекаємо вас на курсах “SMM на 100%” від CreativeSMM. Обіцяємо, буде цікаво та корисно!