Ми як практикуюча команда спеціалістів в галузі інтернет-маркетингу, зокрема маркетингу у соціальних мережах, об’єдналися у компанію #СreativeSMM та розробили власну золоту формулу продажів у соціальних мережах. Вона ґрунтується на багаторічних дослідженнях, підтверджена власним досвідом практикуючих SMM-щиків та створена методом спроб та помилок. Отож, аби ваша робота у соціальних мережах була на 100 % ефективною, ви повинні вкласти у неї:

  • 25 % натхнення;
  • 25 % креативу;
  • 50 % практики.

Де шукати натхнення? Джерелом вашого натхнення може бути будь-що навкруги: публікації в Мережі, зображення на рекламному щиті, яке випадково потрапило на очі під час вечірньої прогулянки містом, сюжет улюбленої книги… Варто лише добре продумати, як реалізувати ідею та пристосувати її до тематики вашої групи.

Де шукати креатив? Креатив має йти зсередини. Але і він може вичерпатися. Аби цього не відбулося, відвідуйте мистецькі заходи, слухайте гарну музику, ходіть на вистави до театру, милуйтесь красою природи, тренуйте своє нестандартне мислення, спілкуйтесь із цікавими людьми, переглядайте роботи креативних дизайнерів… Робіть те, що вас надихає на творчість!

Де шукати практику? Тільки на курсах «SMM на 100 %» від #СreativeSMM. Після двомісячного інтенсиву Ви оволодієте усіма інструментами інтернет-маркетингу, необхідними для професійного SMM-щика. Ви навчитеся вирішувати навіть найскладніші завдання та знаходити дійсно цікаві та високооплачувані проекти.

На практичному курсі «SMM на 100 %» Ви навчитеся ефективно поєднувати вищезазначені складники формули успішних продажів у соціальних мережах не просто на словах, але й на практиці. Записуйтесь прямо сьогодні, аби завтра стати професіоналом у одній із найбільш затребуваній на сьогоднішній день професії.

Навчайтесь із задоволенням. Працюйте з натхненням разом із командою #СreativeSMM!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>