ліди в соцмережах

На сьогодні соціальні мережі — це не лише платформа для обміну фотографіями, цікавими картинками або статтями. Це, насамперед, потужний інструмент для просування товарів, послуг або брендів. А все тому, що тут люди спілкуються, радять один одному щось, висловлюють свої думки. Рівень довіри тут дуже великий, бо існує певна внутрішня установка: «поганого не порадять». Саме тому, якщо ви є власником бізнесу, то потенційних покупців вам варто шукати саме тут. Як ще робити? Creative SMM розкаже!

Як шукати свою цільову аудиторію та ліди? Поради спеціалістів

Отож, занотовуйте:

  1. Скористайтеся пошуковою системою сайту соцмережі. Використовуючи пошукові системи сайтів, слід пам’ятати, що вони обмежені у своїх можливостях. Здебільшого ви не досягнете бажаного результату й за час, витрачений марно, ваші конкуренти вже пропонують свої послуги
  2. Збирайте повідомлення за допомогою безкоштовних інструментів. Існують сервіси, які збирають повідомлення в соціальних мережах. Найяскравіший представник — Alerts від Google. Перш ніж приступити до роботи з подібним сервісом, доведеться прочитати правила щодо встановлення параметрів. До того ж, він погано працює із вузькими регіональними запитами.
  3. Сервіси моніторингу соцмереж. Функціонують професійні системи моніторигу, які допомагають знайти ліди. Наприклад, BrandAnalytics, YouScan. Використовувати їх варто тоді, коли ви хочете зібрати думки про бренд. Зауважте, що послуги таких систем коштують недешево.
  4. Застосовуйте інструменти пошуку. Використовуйте в роботі сервіси, які дозволяють знаходити ліди в соціальних мережах, з огляду на різні напрямки бізнесу. Наприклад, скориставшись Лідсканером, ви знайдете клієнтів за вказаними тематиками. Програма збирає й аналізує повідомлення, які містять бажання й намір купити певні товари або послуги. З вашого ж боку необхідно лише визначитися з напрямом і вибрати регіон пошуку. Усе інше — робота сервісу. До того ж, ця програма чудово працює із Фейсбуком. Базові можливості сервісу є безкоштовними.
    Пройшовши реєстрацію, з’являється можливість аналізувати і переглядати потік повідомлень за заданими напрямами. Використовуючи безкоштовний режим, будьте готові працювати з лідами двотижневої давнини. Замовивши платну версію, ви зможете вчасно вибирати в соцмережах запити потенційних клієнтів.  Окрім можливості листуватися з потенційними клієнтами, ви можете налаштувати ретаргетінг. Ця функція дозволяє охопити ті ліди, які зацікавлені саме вашою тематикою на даний момент. Наприклад, якщо ви займаєтеся ветеринарною практикою, то зможете зібрати інформацію про потенційних клієнтів, які потребують ваших послуг, показати їм рекламний банер на їхній сторінці в соцмережі.
  1. Використовуйте платні можливості соцмережі. Наприклад, Facebook пропонує своїм користувачам можливість збору лідів прямо у рекламному кабінеті. Звичайно, аби використовувати цей функціонал на повну, потрібна стратегія, детальний аналіз цільової аудиторії, чітко визначені цілі, продумані тексти та банери, а також… гроші. І хоча цей метод є досить затратним, за умови правильного підходу він спрацьовує на всі 100%!

Вважаєте, що знаходити ліди в соціальних мережах дуже важко? Creative SMM готові довести вам протилежне! Записуйтесь на курси «SMM на 100 %», і ми навчимо вас усьому, що знаємо самі! Говоримо про складне простими словами та пояснюємо на реальних проектах. Телефонуйте прямо зараз та бронюйте місце в наступному наборі студентів!

Comments are closed.