Чому для Facebook та Instagram потрібен різний контент

Як сіла за статтю, одразу мені пригадався анекдот:

  • Як працюють програмісти?
  • Тяп-ляп і в продакшн!

Який зміст жарту зрозуміло: далі тестери шукають баги і мучать тих дивопрограмістів їх пофіксати. Так і у SMM! Чесно. Є у вас ФБ та Інстаграм, до прикладу. Що робить не зовсім компетентний чи, можливо, лінивий смм-щик: картинка, 2 слова, тяп-ляп і пост! А ну так, ще могила з 1000 і 1 хештега. А потім, ой помилка – до архіву і удар по аналітиці сторінки. Хтось опустив очі, а хтось поржав.

Так ось, істина давно відома, перевірена вздовж і поперек – контент повинен бути під кожну соціальну мережу РІЗНИЙ! Кроспостінг часом можливий, але це не панацея, не рятувальне коло і зовсім не шлях до успіху.

Чому для Facebook та Instagram потрібен різний контент?

Відповідь така очевидна, що аж дивно, чому не все так просто. Парадокс! Весь секретний секрет та тайна, яку приховують бувалі смм-щики, знаходиться в словосполученні: ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ і дієслові: ЗНАЙТИ. От, якщо ми усі знаємо, що таке ЦА і можемо вночі цитувати розумні статті та терміни, то часто, беручись за справу – знайти цільову аудиторію, виникають проблеми і втрата натхнення.

У кожній соціальній мережі своя аудиторія, а значить, свої інтереси і способи сприйняття інформації. Якщо ви будете всюди постити одні й ті ж публікації, та ще й не редагуючи їх під кожну соцмережу, то є велика ймовірність того, що в якийсь мережі читати вас будуть менше – так само як і взаємодіяти з вашим брендом.

От питання на мільйон – ви особисто, коли читаєте стрічку новин в Fb, а потім Інстаграм, хочете, щоб вони були одинакові? Отож бо! У Fb ми приходимо почитати статті, подивитися відео, явно довше за 1 хв, може навіть і перейти на зовнішній ресурс, якщо зацікавила публікація. А ще групи, на кшталт Людоньки порадьте (це не реклама) чи різні барахолки, це явно особливість фейсбуку. А що В Інстаграм? А там все інакше: розповіді, публікації, усе націлено на якісний контент, цікаве фото чи лаконічне відео на 59 секунд чи розповідь в 11 секунд.

Секретом вашого успіху та стрімкого розвитку в цих двох соціальних мережах може стати створення контент-плану, який враховуватиме особливості кожної соціальної мережі. Приділіть час для оптимізації кожної соціальної мережі: де і що постити, в якому форматі і визначте свій прайм-тайм для постів в кожній з мереж. Для цього потрібно уважно розібратися з особливостями аудиторій кожної соцмережі.

Його величність Facebook. Аудиторія представлена співвідношенням чоловіків і жінок, поділена приблизно так: 67% жінок, 33% чоловіків. Основний вік: 23-34.

Найчастіше у Фейсбуці сидять дорослі і серйозні люди, підприємці з достатком вище середнього. Активно обговорюють політику, діляться життєвим досвідом, стежать за бізнес-тенденціями. Одним словом не бояться «проявити і показати себе». Контент має бути витриманий, якісний, продуманий, водночас лаконічний та інформативний. Позитивна перевага Фейсбуку у можливості залишати посилання на зовнішній ресурс. До прикладу на ваш сайт, де є більше інформації, пропозицій чи статті по даній тематиці.

Стильний Instagram. Вважається, що це жіноча соціальна мережа, але аналітика показує інакше: 57% чоловіків і 43% жінок. Вік: близько 15-35 років.

У цій соціальній мережі головні складові контенту – фотографія та коротке відео, тому особливу увагу завжди акцентуйте на  візуальну частину поста. Вона повинна якісно та естетично красиво виглядати і створювати атмосферу вашого бренду і тексту (який читають вже після того, як картинка привернула увагу). До речі візуально видно лише перше речення під картинкою і воно повинне буде просто “змащене” медом чи, хочете, суперклеєм для підписника, щоб змусити натиснути “далі”. Слідкуйте за візуальністю і стилем вашого профілю: ви не можете робити пости у всіх кольорах веселки одночасно. Шрифти і кольори мають бути ідентичними на кожній картинці (відео). В цій мережі вітаються рубрики, які мають схоже оформлення та тематику. Одним словом Instagram повинен бути стильним для стильних, і не інакше. Ваше основне завдання не лайки! Ага! А жвавість підписників: коментарі, збереження посту, відповідь у розповідях.

Зауважте, що Інстаграм найчастіше переглядають у мобільному додатку. Екран може бути невеличкий, та користувач підсліпуватий. Врахуйте це!

Динамічний YouTube. Ця соціальна мережа на піку популярності зараз, але відрізняється кардинально від попередніх.

Успішні блогери чи магазини досить часто не представлені в Ютубі, адже це інший формат і контент там потрібен інакший. Але бонуси дає ця мережа безцінні. Можливість знімати відео більше за 1 хвилину, вести свій канал, тощо. Ми писали статтю про контент у YouTube ось тут, почитайте обов’язково в ній про те, як наважитися на перше відео, як форматувати, редагувати та знімати відео контент. А ще про прайм-тайм у YouTube – вдалий час для заливання відосів.

Якщо пошук Цільової Аудиторії до сих пір ваше “слабке” місце, або привід полінуватися і відкласти цей марудний пошук на потім, вам однозначно потрібно до нас. Команда Creative SMM раз і назавжди навчить вас шукати ту саму цільову аудиторію, не важливо для якого бізнесу. Для вас є курс SMM на 100%, одноденні майстер-класи та воркшопи.

Успіх вашої сторінки у соцмережі напряму залежить від стратегії, пошуку цільової аудиторії (ЦА), контент-плану та систематичності.

Comments are closed.