Як стати експертом із SMM?

Сreative SMM поради

Таргетолог, блогер, копірайтер, СММ-спеціаліст – це саме ті професії, які стають із дня в день все більше популярними не тільки в Україні, але й у світі. А все тому, що Інтернет починає входити в життя кожної сучасної людини у віці від 1 до 100 років (а може, й більш старших поколінь) на усіх без винятку континентів. Кожна з цих професій по-особливому цікава й незвичайна. Та якщо ви читаєте цю статтю, то, ймовірніше, вас цікавить саме SMM. 

За умови правильного підходу кваліфікований спеціаліст у такому напрямку зможе заробляти чималі кошти, працюючи при цьому віддалено. Не робота, а справжня мрія! Просто уявіть: ви подорожуєте, займаєтеся спортом, живете без шефа та будильника, повністю забезпечуючи себе. Що ж для цього потрібно? Просто стати справжнім експертом у своїй галузі.

Головні завдання СММ-спеціаліста

Чи можна бути вчорашнім маляром-штукатуром, а сьогодні стати SMM-експертом. Здебільшого, так! Але це можливо лише у випадку бажання перекваліфікуватися, вчитися, за наявності вміння швидко реагувати на власні невдачі та помилки. Якщо ж ви просто прагнете постити картинки котиків в соціальних мережах, то ця професія однозначно не для вас!

Що ж робить такий спеціаліст? До основних завдань SMM-щика можна віднести:

  • аналіз стратегій та роботи конкурентів;
  • проведення рекламних кампаній та отримання даних щодо їхньої ефективності;
  • створення власної СММ-стратегії;
  • пошук і співпраця з лідерами думок (блогерами, експертами, медійними особистостями);
  • робота зі спільнотами, ведення власних сторінок;
  • проведення акцій (написання тексту та створення зображення, підсумок отриманих результатів та їхньої користі);
  • створення контент-плану;
  • пошук спільнот для проведення рекламних кампаній;
  • написання та планування публікацій;
  • налаштування таргетингової реклами.

Кожне з даних завдань досить цікаве та захоплююче. Його виконання потребує наявності певних навиків та вмінь. У вас безперечно є майбутнє в кар’єрі SMM-спеціаліста, якщо ви:

  • є творчою людиною;
  • пишите грамотно та цікаво;
  • слідкуєте за останніми трендами розвитку соціальних мереж;
  • маєте хоча б базові знання маркетингу;
  • вмієте займатися продажами;
  • знайомі з копірайтингом і розумієте, як будуються рекламні тексти;
  • маєте логічне і структуроване мислення;
  • креативно дивитеся на свою роботу, шукаєте нові цікаві методи реалізації завдань.

З чого почати, якщо ви лише плануєте освоїти нову професію й поки ще не знаєте, чи зможете ефективно виконувати всі завдання SMM-спеціаліста? Почніть читати книги про маркетинг, психологію людини тощо, підпишіться на кілька пабліків, ознайомтеся з блогами провідних експертів у даній галузі та почніть вести свою основну сторінку, просуваючи спочатку її. Поступово поринайте в потрібний вам сегмент діяльності. Або просто запишіться на курси “SMM на 100%” від Creative SMM. Тут зібрана уся основна інформація, яку має знати спеціаліст у галузі SMM, а навчання відбувається на реальних проєктах. Мінімум теорії, максимум практики!

Плюси та мінуси професії СММ-спеціаліста

Перед тим як почати здобувати нову професію й намагатися досягти в ній певного рівня, необхідно оцінити всі її переваги та недоліки. До позитивних сторін такого різновиду діяльності можна віднести:

  • цікаву творчу реалізацію;
  • швидкий старт та розвиток (вже через 4 місяці навчання ви зможете впевнено вести власні проєкти);
  • високий заробіток, який можна постійно збільшувати, беручи ведення нових проектів;
  • можливість самостійного навчання або запис на професійні курси;
  • можливість швидкого кар’єрного росту, залежно від рівня компетенції.

Як і в будь-якій іншій онлайн- або офлайн-професії, SMM-спеціалісту доведеться постійно вчитися та розвиватися, аби бути максимально затребуваним. Також треба бути готовим до того, що в дійсно хороших вакансіях виникає чимала конкуренція.

ТОП-5 порад, аби стати справжнім експертом SMM

Готові до успіху й хочете починати прямо зараз? Тоді вам стануть у нагоді наші прості поради. Щоби стати справжнім експертом у галузі SMM:

  • почніть створювати свою власну спільноту — вона найкраще ілюструватиме ваші вміння:
  • постійно навчайтеся (проходьте курси, читайте книги, підпишіться на розсилку останніх новин у своїй галузі);
  • навчіться працювати з різноманітними інструментами (ілюстраторами, публікаторами, вимірювачами ефективності роботи);
  • чітко формуйте свої цілі і ставте перед собою певні строки, аби їх досягти;
  • навчайтеся тільки з перевірених джерел.

У наш час дуже багато «диванних експертів», які готові зробити з вас справжнього спеціаліста за тиждень. Не вірте таким нісенітницям! SMM потребує часу, сил, бажання та креативу. Тож чекаємо вас на наших курсах “SMM на 100%” від Creative SMM, де вам розкажуть та покажуть, як стати експертом із SMM на 100%.

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!