Пошук цільової аудиторії на фейсбук

Facebook – це не тільки платформа для спілкування із друзями та родиною, це ще й потужний інструмент, який дозволяє швидко та точно аналізувати вашу аудиторію та шукати клієнтів. Робота із ними дозволить вам суттєво підвищити конверсію, а значить, і збільшити продажі. Creative SMM розповідає про 3 способи пошуку аудиторії на Facebook, про які ви, можливо, і не здогадувалися.

Шукайте, як профі

Існує декілька інструментів, які Creative SMM рекомендує вам спробувати на практиці:

1.Graph Search. Англомовна версія Facebook має набагато більше можливостей для роботи та пошуку, аніж україно- чи російськомовна. Графсьорч – це детальний пошук у соціальній мережі. Щоб скористатися цією можливістю, треба перейти на англомовну версію сайту. Це можна зробити у розділі «Налаштування» у підрозділі «Мова». Після цього можна формувати у пошуковій стрічці запит (звичайно ж, на англійській мові) та шукати публічні сторінки, людей, заходи, пости тощо. До речі, алгоритм Graph Search розуміє назви спільнот і російською мовою.
Наприклад, ви бажаєте:

  • знайти людей, які поставили «Подобається» людям, яким подобається певна сторінка: People who like people who like *назва сторінки*;
  • знайти людей, яких немає у вашому списку друзів, але які поставили «Подобається» певній сторінці і живуть, до прикладу, у Києві: People who are not my friends and like *назва сторінки*and live in Kyiv, Ukraine;
  • дізнатися про інтереси людей, які поставили «Подобається» певній сторінці: Interests liked by people who like *назва сторінки*;
  • дізнатися, на які ще сторінки підписані люди, які поставили «Подобається» певній сторінці: Pages liked by people who like*назва сторінки*. До речі, до подібних запитів ви можете додавати додаткові умови: місце проживання, стать, вік тощо (Pages liked by women who are older than 25 and younger than 30 and like *назва сторінки*);
  • прочитати пости конкретної людини за певний період, наприклад, за грудень 2017: Posts of *ім’я* from December 2017;
  • подивитися фото та відео, які були зроблені у конкретному місці або конкретної дати: Photos taken in Kyiv, Ukraine from May 2017;
  • знайти ту інформацію про людину, яку вона не вказала на своїй сторінці (звісно, якщо це дозволяють налаштування конфіденційності): Interests liked by *ім’я*; Pages liked by *ім’я*.

Використовуйте різні параметри та створюйте свої запити. До речі, існує спеціальний сервіс, який допоможе правильно створювати англомовні запити: Graph.tips.

  1. Facebook Audience Insights. Даний сервіс є безкоштовним. Він дозволяє дізнатися про демографію, інтереси та поведінку ваших потенційних клієнтів. Щоб ним скористатися, треба перейти за посиланням https://www.facebook.com/ads/audience_insights або зайти до AdsManager у розділ «Аудиторії» та підрозділ «Статистика аудиторії». Далі необхідно натиснути на «Створити аудиторію» та обрати один із пунктів:
  • усі користувачі Facebook;
  • користувачі, які зв’язані із вашою сторінкою;
  • індивідуалізована аудиторія.

У лівій колонці налаштуйте аудиторію для аналізу: підписники вашої сторінки («Користувачі, підписані на сторінку») або ж цікава для вас аудиторія. Налаштування нагадують рекламний кабінет під час налаштування таргетингу: стать, вік, інтереси, географія, поведінка користувачів, зв’язок зі сторінками. Дані розподілені на 4 групи:

  • демографічні (стать, вік, сімейний стан, рівень освіти, посада);
  • позначки «Подобається» для сторінки (популярні категорії сторінок цільової аудиторії і сторінки на Facebook, на які підписані ці люди);
  • місце (міста, країни та мови аудиторії, яку ви аналізуєте);
  • ·дії (пристрої, які використовують користувачі для переходу на Facebook,  та частота їхніх дій, тобто як часто аудиторія підписується на сторінку, коментує пости, лайкає та репостить публікації).

По завершенню аналізу можна зберегти аудиторію та в майбутньому налаштовувати направлену на неї рекламу.

  1. Lookalike audience. Для того, щоб Facebook сам підшукав для вас клієнтів, вам необхідно знати, хто саме є вашими покупцями або ж читачами. Для цього вам необхідно налаштувати на сторінці інструмент «Піксель Facebook» або ж вказати, на підписників якої сторінки має бути схожа ваша аудиторія. Алгоритм дій наступний:
  • зайдіть у розділ «Аудиторія» в Рекламному менеджері (він знаходиться тут: https://www.facebook.com/ads/manager/audiences/);
  • натисніть «Створити аудиторію», а потім – «Подібна аудиторія»;
  • оберіть джерело аудиторії (там має бути не менше 100 підписників).

Далі налаштуйте необхідні вам параметри. Щоб аудиторія була підібрана максимально якісно, оберіть найбільш прийнятне джерело, наприклад, людей, які є активними на вашій сторінці або ж купували на сайті. Ці дані беруться на підставі внутрішніх алгоритмів і статистики Facebook.

Відрегулюйте ступінь схожості знайдених людей на аудиторію з джерела: при значенні 1 подібність буде максимальною, але база вийде меншою, а от за умови значення 10 – все навпаки.

Схожа аудиторія створюється кілька годин (до 24), а потім автоматично оновлюється кожні 3-7 днів.

Якщо ви бажаєте навчитися на практиці аналізувати та шукати клієнтів на Facebook за допомогою вищезазначених способів та інших інструментів, записуйтесь на курси «SMM на 100%» від креативної спільноти Creative SMM. Мінімум теорії, максимум практики та користі!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>