Пірнаємо в річку SMM: настанова для початківців

Сreative SMM поради

Отак стоїш собі на бережку, дивишся на той SMM зі сторони й думаєш: та що ж там такого важкого, чого всі так заморочуються, барахтаються, кличуть на допомогу, іноді навіть тонуть? Ніби все прозоро, красиво, і складнощів не має бути. Там натиснув, тут клацнув, отам написав кілька слів — і вуаля, сиди відпочивай, чекай зарплату! Якби ж то!

Пішовши на перші у своєму житті курси СММ та занурившись у це лиш по коліна, розумієш, що вода там не така чиста й дуже прохолодна, а ще там плаває багато чудернацьких створінь, як-то контент-план звичайний та стратегія бійцівська, таргет королівський та конверсія срібляста, зубчаста статистика та креатив гігантський (це лише основні представники фауни SMM). А скільки там мальків публікацій та сторіз плаває! Creative SMM пропонує вам пірнати в цю річку із розробленим за авторською програмою рятувальним жилетом. Із ним ви обов’язково допливете на той берег річки і станете справжнім майстром спорту з плавання у SMM!

Перші кроки в SMM для тих, хто не хоче виходити сухим із води

Почнемо з того, хто ж такий СММ-щик. Це спеціаліст, який просуває акаунти брендів та послуг у соціальних мережах (Facebook, Instagram, YouTube, Tik-Tok тощо). Він робить це не так, як підказує серце, а за особливими правилами. Новачку, який раніше був лише простим користувачем цих соцмереж (викладав фотки для друзів, гортав стрічку новин та шерив смішні відоси), обов’язково треба буде пройти навчання. Ви ж у дитинстві, напевно, також вчилися плавати під наглядом дорослих та досвідчених людей. Тут такий самий принцип.

Проте вибір класного викладача зі СММ — це вже другий крок, а перший — визначення власних цілей. Ще на березі дайте відповідь на питання, навіщо воно вам:

  • для отримання перспективної професії та заробітку грошей;
  • для просування власного бренду та отримання додаткового прибутку із соціальних мереж;
  • для підвищення авторитету бренду та отримання власного онлайн-представництва.

З огляду на це, ви будете розуміти, на який курс варто записатися. Можливо, вам потрібен лише, скажімо, Facebook, а інші соцмережі просто не підходять під формат вашої продукції чи послуги? Тоді навіщо витрачати час та вивчати весь СММ? Досвідчений викладач просто побудує для вас невеличкий канатний місток Facebook і переведе через стрімку річку SMM, минаючи бурхливі пороги інших соцмереж. Але, напевно, в індивідуальному порядку.

А  тим, хто хоче навчитися плавати в СММ по-справжньому та на повну, ми радимо обрати курси «SMM на 100 %» від Creative SMM. Ось де вчать правильно дихати в бурхливій воді СММ, не панікувати та впевнено йти до мети. Також тут вчать плавати різними стилями (батерфляй, брас, кроль — то лише дитячі жартики): у цій річці у деяких місцях треба прискорюватися, а в деяких – уповільнюватися, а іноді й зовсім плисти за течією… Після завершення курсу ви будете легко:

  • будувати стратегію просування бренду в будь-якій соцмережі;
  • формувати контент-план та планувати стрічку новин та сторіз;
  • запускати таргетовану рекламу;
  • комунікувати із блогерами, лідерами думок, домовлятися про взаємний піар зі сторінками із суміжною тематикою та цільовою аудиторією;
  • створювати креативний контент (тексти, фото, відео, сторіз тощо);
  • спілкуватися зі споживачами послуг або продукції, вирішувати конфлікти, закривати зауваження тощо.

Вам здалося, що SMM-щик — це така собі людина-оркестр, яка щодня виконує обов’язки таргетолога, продавця, копірайтера, креативника, дизайнера тощо? Та ні, вам не здалося! Дійсно, усі ці знання потрібні такому спеціалісту, без них не впоратися із кровожерливими мешканцями річки СММ.

Поради майбутнім плавцям у річці SMM

Їх буде декілька:

  1. Не бійтеся помилятися. У річці СММ надзвичайно важливими є власні шишки на лобі, хоча й чужий досвід варто враховувати.
  2. Намагайтеся не брати в роботу бренд, тематика якого вам не до душі. Виділіть 5 найбільш знайомих, цікавих і приємних для вас ніш, і працюйте із ними.
  3. Після запуску кожного проєкту не забувайте фіксувати собі нульову точку. Занотуйте досягнення, які є на початку. У такий спосіб ви завжди зможете виміряти власні досягнення, навіть невеличкі. Це допоможе не вигоріти та не зневіритися у своїх професійних можливостях.

І наостанок: дійсно хороші та ефективні курси з SMM знайти не так уже і просто. Про варіанти, які є у вільному доступі в Мережі, ми й говорити не станемо, це лише втрачений час. Обираючи, надавайте перевагу тим, де більша частина навчального часу присвячена практиці, а не теорії (ви ж не вчилися плавати в пустому басейні, так?). Шукайте викладачів, які не просто читають лекції, а ще й самі є практикуючими спеціалістами.  До речі, все це можна сказати про нас Creative SMM. І не зволікайте з бажанням навчитися плавати в річці СММ! Мудрі люди кажуть, що якщо класна ідея спала на думку, то її потрібно реалізувати впродовж 24 годин, інакше вона назавжди залишиться лише ідеєю. Тож телефонуйте прямо зараз та записуйтесь на найближчий курс «SMM на 100 %» від Creative SMM або замовляйте індивідуальні консультації.

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!