Я — легенда! Усе про особистий бренд в соцмережах

Сreative SMM поради

Популярність, пізнаваність, постійна увага до вашого особистого та професійного життя зі сторони незнайомих людей… Прислухайтесь до себе: що ви відчули, прочитавши ці слова та примірявши їх до себе? Страх, паніку, бажання сховатися у власну мушлю чи, навпаки, піднесення, радість, відчуття задоволення? Якщо ви більш схильні до другого варіанту, Creative SMM вітає вас. Ви — саме та людина, яка зможе стати справжньою легендою в обраній сфері, якщо, звісно, ризикнете створити особистий бренд.

Усі блогери, усі зірки шоу-бізнесу, усі знамениті в певних сферах діяльності спеціалісти, до думки котрих прислуховується більшість, створили, активно використовують особистий бренд та непогано на цьому заробляють. Хочете так само? Без проблем! Creative SMM розкаже, як це зробити!

Як зрозуміти, що настав час створювати особистий бренд

Необхідно займатися особистим брендом, якщо:

  • ваша діяльність пов’язана зі спілкуванням із людьми;
  • ваш бізнес зав’язаний на вашому імені;
  • ви мрієте про славу та популярність;
  • вашим партнерам дуже важливо працювати лише із людьми з репутацією.

Найчастіше особистий бренд потрібен маркетологам, проєкт-менеджерам, працівникам у сфері піару, рекрутерам, продакт-фахівцям тощо.

2 важливих складники особистого бренду

Особистий бренд базується на двох речах:

  • охоплення (кількість людей, яка знає про вас);
  • репутація (особливість тих самих знать інших людей про вас).

До речі, охоплення варто брати до уваги тільки в тій сфері діяльності, до якої ви належите. А от за репутацією варто слідкувати звідусіль.

Майте на увазі, що все, що ви робитимете надалі, матиме на меті підвищення охоплення та отримання позитивної репутації. Якщо у якийсь момент ви побачите різке падіння цих показників, зупиніться та зверніться до спеціаліста. Це допоможе повернути позиції та не втратити те, що вже було надбано.

Кроки на шляху становлення особистого бренду

Крок 1: обрати свою нішу. Не можна спеціалізуватися абсолютно на всьому. Не розпорошуйтеся, оберіть 10 тем, які цікаві та знайомі вам, а із них виділіть принаймні 3, у які можете нескінченно заглиблюватися та годинами говорити.

Крок 2: обрати свій образ. Тут треба бути чесним із самим собою і зрозуміти, чи підходить особисто вам обрана сфера. Ну, не може фітнес-тренер важити під 120 кг, а перукар-стиліст мати неохайну зачіску. У той самий час людина-бренд не може бути й напрочуд ідеальною. У кожного є свої невеличкі недоліки, саме вони роблять нас людьми. Головне — бути щирим.

Крок 3: оформлення себе як проєкту. Потрібно продумати до деталей власний образ: хто ви, чим живете, які маєте цінності, чим цікавитеся, що пропагуєте та яку місію несете в цей світ. Людина-бренд завжди щось символізує, і ви не маєте бути винятком.

Крок 4: визначте цілі. Краще рухатися поступово, крок за кроком виставляючи все вищі та вищі планки. Майте на увазі: мета має бути вимірною, реальною, досяжною, конкретною та з дедлайном. До прикладу: до 15.01.2022 року я хочу отримати 20 000 підписників. А не просто: хочу бути популярним.

Крок 5: розплануйте роботу. Напишіть план на день (до 5 пунктів), на тиждень (до 20 пунктів), на місяць (до 90 пунктів). Складіть контент-план і не забудьте включити до нього важливі інфоприводи та можливу співпрацю із різноманітними ЗМІ.

Крок 6: продумайте технічну частину. Ви маєте попіклуватися заздалегідь про те, де ви будете брати візуальну та текстову складову для власних публікацій. Визначте, хто ваша цільова аудиторія, у яких соцмережах вона здебільшого «мешкає» та на яких платформах вам варто просувати особистий бренд, а на які навіть не варто витрачати час. Проаналізуйте також діяльність прямих конкурентів: можливо, це підштовхне вас до якихось геніальних ідей.

Крок 7: безпосередньо просування. Створення власного блогу, регулярні публікації там, реклама, взаємний безплатний піар… Перерахувати всі прийоми та методи практично неможливо. Обирати варто, зважаючи на особливості діяльності. Щоби дізнатися про всі можливі способи просування особистого бренду й не тільки, радимо записатися на курс «SMM на 100 %» від Creative SMM прямо зараз, адже незабаром стартує новий набір студентів!

І наостанок: пам’ятайте, що створення та просування особистого бренду з нуля білим способом без капіталовкладень — справа марна. Вам потрібен хоча б мінімальний бюджет у 500 доларів на перший місяць. Якщо цим буде займатися професійний СММ-щик, то додайте туди ще витрати на заробітну плату працівникові. Так, справа недешева… Тож радимо пройти курси від Creative SMM і взяти справу у власні руки, розкрутити особистий бренд власноруч. Не дарма ж існує прислів’я: Якщо хочеш зробити щось добре, то зроби це сам! Ми віримо, що незабаром ви неодмінно станете легендою у своїй справі!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!