Як знайти хорошого SMM-спеціаліста

На тему маркетингу в соціальних мережах написано досить багато. Більшість цієї інформації висвітлює SMM-щиків як збіговисько пройдисвітів, які безсоромно «наганяють ботів» в групи та вимагають солідний гонорар.

Стверджувати, що всі SMM-щики – шахраї, не варто. Проте дивацтв у цих спеціалістів достатньо. Наприклад, занадто висока професійна самооцінка, яка зовсім не відповідає дійсності. Хоча справжній професіонал у цій сфері таки має право вимагати високу оплату своєї праці.

Правильна оцінка діяльності: на це треба звертати увагу

Далеко не всі власники сайтів та менеджери можуть та розуміють, як прорахувати ефективність роботи відповідного працівника. Їх здебільшого цікавить трафік та кількість зареєстрованих користувачів. Тому робота оцінюється саме за таким принципом: якщо вона впливає на трафік та кількість реєстрацій, то працівник приносить користь. Проблема SMM-спеціалістів у тому, що результати їх роботи важко перевести у цифри, а отже значна частина підприємців вважають просування в соціальних мережах марною справою.

Хороший SMM-менеджер: який він?

smm_na_100_seo

Соціальні мережі вирішують два питання: підвищують відвідуваність сайту (дають трафік та збільшують продажі) та сприяють пізнаваності бренду. Перший варіант пов’язаний із малим та середнім бізнесом, другий – із глобальними компаніями. Тому соціальні мережі покликані підвищувати продаж. Якщо ви вкладаєте в них свій бюджет, значить вони мають давати відповідний результат. Справжній спеціаліст знає, як влаштовані соціальні мережі, як спілкуватися з адміністраторами груп, що просити у медіа-ресурса на переговорах про партнерство і що пропонувати натомість. Він не пропонує зайвого. Він – впливовий агент всередині компанії та у зовнішніх комунікаціях. Виходить, SMM-спеціаліст окрім просування має вплив на сам продукт. Тому він має досконально знати проект, над яким працює. Такі знання допоможуть знайти цікавий контент. Навіть звичайний SMM-спеціаліст володіє елементарними навиками програмування та базовими знаннями комунікації. Важливо, щоб ці якості поєднувались з умінням правильно організувати процес SMM–маркетингу.

Дійсно хороший менеджер повинен:

  • побудувати стратегію;
  • втілити її в реальність;
  • відчувати бренд, його цільову аудиторію та говорити на її мові;
  • продумано розпоряджатися бюджетом, запускати та аналізувати рекламу;
  • вміти красиво знімати (хоча б і на телефон) тощо.

Якщо у вас є сторінка, SMM-спеціаліст може проаналізувати існуючий контент, визначити цільову аудиторію та запропонувати ідеї подальшого розвитку. 5-6-ти постів достатньо, аби зрозуміти, як людина пише та чи відчуває особливості бренду. Продумайте, скільки постів кожного дня має викладати спеціаліст. Вони мають бути дійсно якісними. Перші 2-3 тижні вичитуйте все. Так, справді всі пости. Це необхідно не тому, щоб знайти, до чого присікатися. Пости (тексти, фото, відео) мають подобатися усім та мати ваш стиль, бути впізнаваними. Але врахуйте, що не усі пости можуть подобатися особисто вам, адже смаки цільової аудиторії можуть відрізнятися від ваших. Пояснюйте SMM-щику всі свої зауваження, формулюйте думки якомога детальніше, підкреслюйте вдалі моменти. За місяць людина зрозуміє особливості вашого проекту.

Бути чи не бути: фріланс або офіс

фріланс чи офіс

Що стосується форми зайнятості: офіс чи фріланс – все залежить від проекту. Якщо роботу можна запланувати на місяць вперед, підійде віддалена зайнятість. Проте людина має бути залученою до процесу, приїздити в гості, проводити час в офісі, надихатися. Виконуючи всі рекомендації, ви зможете забезпечити ефективне просування бренду в соціальних мережах та добитися постійних результатів.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Captcha *