Не про котики, а про про відосики. Готуємося до прайм-тайм у YouTube в 3 кроки

Сreative SMM поради

Раніше інформацію про усілякі там смм-трюки та секретики просування бренду, компанії чи особистого блогу в соціальних мережах треба було шукати не одну годину, а сьогодні хочеш курси, хочеш книги, а хочеш цілий YouTube тобі в допомогу. До речі, саме про YouTube сьогодні мова. Вже давно не секрет і, навіть, ми не раз писали, що успіх просування бізнесу багато в чому залежить від YouTube. Багато хто не вірить у магію відео-контенту, ще більше знають і вірять, але все-таки чомусь досі не зняли свого першого відео.  І дарма, воно не так страшно зняти то відео, як потім його монтувати. 🙂

Отже, що ми запланували сьогодні: це три прості поради, як взнати, коли робити пости з відео-контентом на Ютуб.

Короткий план статті:

  1. Магічний час для Ютуб, а він існує взагалі?
  2. Можна бути смм-спеціалістом як всі, а можна керуватися особистими спостережененнями
  3. Готуємося до прайм-тайм YouTube завчасно

Чи існує магічний час для YouTube? Що таке прайм-тайм для соціальної мережі?

Прайм-тайм для посту – час, який вважається найвдалішим для публікації з точки зору максимально можливого органічного охоплення, а отже ефективності продажів чи споживання інформації з даної публікації. Прайм-тайм визначається на основі експерементальних та статистичних даних активності підписників у різних мережах, у тому числі і YouTube. На сьогодні найвдалішим часом прийнято вважати 19-20-ту годину.

Якщо ви досі чекаєте 19.00, тамуючи подих, щоб встигнути завантажити відео разом з 100500 іншими користувачами, які також вірять у магію 19.00, то ми вам відкриємо один факт. Так статистика підтверджує, що потенційні покупці чи клієнти і справді активні в період 19-21, плюс-мінус, але!!! тисячі smm-спеціалістів також не сплять і всі пости встають у таку собі чергу на увагу користувача соцмережі. Як вам, думали про це? Версія, що прайм-тайм для Ютуб чи іншої соцмережі – це суто 19-21 можливо і правдива, але ми вважаємо не надто ефективна, особливо, якщо саме ваш потенційний клієнт офлайн у цей час, який би цікавий контент ви йому не готували.

Можна бути SMM-спеціалістом як всі, а можна керуватися особистими спостережененнями і опинитися в ТОПі

Ми закликаємо ще раз і ще раз не бігати табунами, повторюючи заїжджені поради “бувалих” смм-щиків. Слухайте їх, читайте, слідкуйте за ними, та будьте собою. Ваш потенційний клієнт може мати зовсім інші вподобання і графік роботи, ніж ті, хто купує на барахолках чи випікає торти. Аналізуйте свій бізнес до відчуття, що ви думаєте як ваш клієнт. Цільова аудиторія та її ґрунтовний аналіз – це ваше все! Неможливо робити як всі і бути найкращим.

Готуємося до прайм-тайм YouTube  завчасно.

Отже, керуючись тим, що  потрібен детальний аналіз перед будь-яким діями, шукаємо потенційного клієнта за його розкладом:

  • Студент, він точно вчиться до 16-17, далі зайнятий друзями, гулянками, ну на крайній випадок домашнім завданням, але точно не покупкою чи відосами. От ближче до вечора чи навпаки, поки на парах – це інакша справа;
  • Домогосподарки чи працюючі з дому. Погодьтеся, що о 19.00 вони явно годують свою родину та зайняті дітьми (зуб даю, сама така);
  • Службовці – ось їх активність явно до 19, ми ж усі знаємо, що найбільше котиків лайкають працівники державних установ у робочий час;
  • Бізнесмени – з ними трішки складно, тут треба робити аналіз їх інтересів, залежно від того, який бренд ви просуваєте.

Список можна вести нескінченно довго, але головне вловити суть та після детального вивчення та аналізу цільової аудиторії, ви чудово орієнтуватиметеся в часі, який саме ваш роводить потенційний клієнт онлайн.

Робити ефективний аналіз цільової аудиторії, вивчати свій бізнес до найдрібніших нюансів та відчувати, що саме хоче ваш потенційний покупець чи споживач послуги – це основа успішності вашої роботи. Навчитися цьому можна самотужки, набиваючи болючі шишки на рекламному кабінеті, пошуку вдалого часу для публікацій та залучення нових підписників, а можна пройти курс в Creative SMM і вже за 2 місяці практичних занять почати вести соціальні мережі ефективно. Залишайте вашу заявку тут, ми стартуємо вже зовсім скоро.

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!