Правила ефективного PR

Без категорії

Правила ефективного PR

Запорукою успіху будь-якого бізнесу є грамотний PR (піар). Напрацьована база клієнтів та ефект «сарафанного радіо», коли задоволені клієнти радять іншим вашу фірму, звісно, добре, але про додаткову рекламу бренду забувати не варто. Допомогти вам у цьому можуть сучасні технології, які за мінімальних витрат приносять щодня суттєві прибутки. Мова йде про Інтернет та рекламу на радіо.

Реклама на радіо – це ж пережиток минулого, – можете подумати ви, але ми доведемо вам, що це не так.

Реклама на радіо: міфи та реальність

Ще до того як Інтернет прийшов практично до кожної домівки, радіо та телебачення були чи не єдиними дієвими способами прорекламувати свою компанію чи товар. Може здатися, що нині вони не є актуальними. Але давайте задумаємось, хто до сих пір слухає радіо:

  • автомобілісти, які подорожують країною або ж стоять у автомобільних заторах у мегаполісах;
  • відвідувачі кафе, магазинів та інших закладів, для яких вмикають радіо задля приємного «звукового фону»;
  • пасажири громадського транспорту тощо.

Це сотні тисяч, а то й мільйони слухачів щохвилини! Не варто забувати й про те, що безліч людей слухають радіо через Інтернет.

Вирішивши залучити до просування свого бренду рекламу на радіо, ви маєте:

  1. Проаналізувати цільову аудиторію, якій буде цікава ваша пропозиція.
  2. Оцінити цілі та мету подібного рекламування.
  3. Зрозуміти, що формат оголошень на радіо має бути цікавим, креативним, оригінальним. Реклама має розважати, викликати зацікавленість, спонукати до дії. Тож вам потрібно знайти того, хто дійсно знається на написанні сценаріїв для подібних оголошень. Ми радимо залучити до справи професіоналів – перевірене рекламне агентство, аби гроші на рекламу не виявилися марною тратою. От, наприклад, агенція Максимус не тільки вигадає влучний текст, додасть музику та озвучить рекламну кампанію, але й домовиться про розміщення оголошень на обраних вами радіостанціях (або навіть телебаченні).

Також ви маєте розуміти, що реклама на радіо – це не той канал, який дозволить вам в один момент збільшити продажі у рази. Це, швидше, спосіб зробити ваш бренд пізнаваним. Якщо він буде на слуху у всіх і кожного, прибуток не змусить себе довго чекати. Та й тут є свої особливості.

Коли про ваш бренд почули тисячі слухачів-потенційних клієнтів, ви маєте дати змогу зацікавленим дізнатися про вашу пропозицію більш детально. Як це зробити? Тут на арену виходить Інтернет.

Як правильно просувати бренд у Інтернеті

Через те, що кількість населення, яка активно користується доступом до Всесвітньої павутини, дуже велика і постійно зростає, ви маєте залучати наступні види реклами:

Задіювати ці інструменти варто з розумом, в узгодженні із загальною стратегією просування бренду у Інтернеті. У іншому випадку ви ризикуєте «впасти у немилість» до пошукових систем та соцмереж. Саме тому складання стратегії варто довірити професіоналам.

Замість післямови

І радіореклама, і реклама у Мережі можуть дати чудові результати. І перший, і другий спосіб обов’язково приведе до вас вашу цільову аудиторію, головне – робити все із розумом. Таким чином ви застосуєте всі канали та інструменти комунікації із своїми потенційними клієнтами згідно з продуманою стратегією. Спробуйте реалізувати задумане, і у вас безсумнівно все вийде.

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!