Рекламний бюджет у соціальних мережах

Долар, десять, сотня чи тисяча? Скільки потрібно витрачати грошей на рекламу в соціальній мережі та на ведення сторінки бренду, аби вони не лише себе окуповували, але і приносили прибуток? Однозначної відповіді на це запитання, на жаль, немає. Сказати по правді, можна і з одного долара зробити надприбуток, а з тисячею прогоріти… Усе залежить від великої кількості нюансів. Давайте ж розберемося в основних чинниках, від яких залежить розмір капіталовкладень у рекламний бюджет та SMM, а також розрахуємо, на що його витратити.

Рахуємо правильно

Спочатку потрібно визначиться з тим, який відсоток від доходу готові вкладати в SMM. Сума залежить від сегменту ринку, цільової аудиторії та фінансових можливостей, тому в кожній конкретній ситуації вона буде своєю. Але розраховувати на повну «шару» не варто в будь-якому випадку.

Це ще 5–10 років тому, коли Інтернет тільки входив у життя простих людей, вибитися в ТОП видачі пошукових систем або «набити» свою групу підписниками в соціальній мережі можна було практично безкоштовно. Часи змінилися, гроші правлять світом…

Але давайте хоч приблизно порахуємо, на які витрати варто розраховувати. Тож, якщо весь бюджет узяти за 100 %, то 60 % краще направити на створення контенту та ведення сторінок у соцмережах:

30 % бюджетних коштів варто направитии на просування та розкрутку (конкурси, реклама, промопости лідерів думок). Ще по 5 % — на дослідження та аналітику, а також на навчання та розвиток. У розрахунках варто відштовхуватися від цілей та стандартних вимог рекламного кабінету кожної із соцмереж. Припустимо, мінімальна ставка на рекламування посту складає 1 долар, події — 10 доларів, перехід на сторінку Інстаграм чи сайт — 5 доларів. Саме так формується конкретна сума рекламного бюджету.

Частину успіху — якісний та цікавий контент

Левова частка успішного посту — вдало підібрана картинка. На візуальній частині економити не варто. Якщо не маєте можливості залучити спеціалістів, робіть зображення самостійно. Окрім усім відомого Photoshop, є чимало онлайнових графічних редакторів із гарними шаблонами, які можна використовувати для створення яскравих зображень для постів. Вони прості, проте мають чимало можливостей. До таких програм належать — Crello, Canva, PromoRepublic та вбудований дизайн-редактор PublBox. Спробуйте кожен із них, обирайте той, який найбільше подобається.

Працюючи із соцмережами, варто використовувати відео, саме за ним майбутнє. Якщо вірити Social Media Marketing Industry Report, 73 % фахівців планують постити ролики, а кожний другий — використовувати live-трансляції. Не варто від них відставати! Можете робити це самостійно — чудово. Ні — шукайте спеціалістів та виділяйте на це бюджет.

Реклама в соцмережах — проба пера

Реклама в соцмережах — потужний інструмент популяризації бренду. Marketing Sherpa вказує на те, що у віковій категорії інтернет-користувачів від 18 до 34 років здебільшого підписуються на бренд (майже 95 %), хоча й не цікавляться іншими видами реклами. Себе рекламують усі, навіть ті торгові марки, які багато років перебувають в ТОПі. Аби зрозуміти, яка із соцмереж найбільш ефективна у вашому випадку, варто витратити 10–20 доларів на популярних майданчиках: одночасно на Facebook, Instagram та Twitter, а потім порівняти показники. Далі витрачайте основну частину бюджету на той канал, який приносить прибуток.

Це лише невеликий перелік усього того, на що варто виділяти кошти під час розкрутки бренду в соціальних мережах. У процесі роботи також можуть виникнути непередбачувані проблеми, на які також варто спрямувати кошти. Як же все грамотно вирахувати? Пропонуємо не гадати на кавовій гущі, а записатися на курс «SMM на 100 %» Creative SMM. Тут не лише в теорії, але й на практиці допоможуть вам розібратися із таким питанням, як рекламний бюджет, розкажуть про «фішки» та хитрощі рекламних кабінетів, навчать визначати головні та другорядні витрати та, найголовніше, допоможуть вам уникнути прикрих помилок, які можуть призвести до «зливу» бюджету. Телефонуйте прямо зараз!

Comments are closed.