Що таке контекстна реклама та чи потрібна вона SMM-щику?

Сreative SMM поради

Контекстна реклама… Так, це саме вона вас переслідує під час  серфінгу світовою Павутиною. Закривай – не закривай… Вона, неначе, птаха Фенікс, постає з попелу та повертається знову і знову. Так, інколи контекстна реклама трохи настирлива та дратівлива, але декому вона потрібна, як повітря. Наприклад, власникам бізнесу, нам, SMM-спеціалістам, та тим, хто лише стає на нелегку стежину інтернет-маркетингу. Тож давайте трохи детальніше розглянемо її під своїм SMM мікроскопом?

Отже, контекстну рекламу використовують сервіси на базі пошукової системи Google Ads, аналізуючи пошукові запити користувачів, їхні уподобання, регіон проживання та іншу поведінку в Інтернеті. Спеціалісти «Євростат» встановили, що 82 % рекламодавців у Європі використовують саме такий тип рекламних кампаній. А все через її головну особливість: корисність та практично миттєву дію.

Чи підійде контекстна реклама для розвитку вашого бізнесу? Як не перетворити такі рекламні кампанії в злив бюджету, адже конкуренція деяких запитів є дійсно неймовірною? Для якого бізнесу такий тип реклами є просто необхідним для вдалого просування й популяризації бренду? Давайте в цих питаннях розбиратися разом!

Найпопулярніші типи контекстної реклами

Умовно таку рекламу ділять на пошукову та ту, яка показується в соціальних мережах. Спеціалісти активно працюють у даному напрямку, тож ймовірніше в найближчому майбутньому перед рекламодавцем будуть розгортатися якісь інші нові цікаві перспективи. Та поки давайте розбиратися із тим, що є.

На сьогодні найпопулярнішими типами контекстної реклами є:

  • пошукова;
  • відеореклама (найчастіше запускається на майданчику YouTube та має формат відео);
  • кампанії на базі рекламної сітки Google Ads;
  • банерна;
  • смартбанерна;
  • ремаркетингова (та, що наздоганяє);
  • на базі мобільних додатків;
  • торговельна (товари показують у вигляді цікавих карток товарів, що зацікавлюють потенційних покупців).

Кожен вид рекламної кампанії має свої особливості. Саме тому радимо власникам бренду звернутися до спеціаліста, аби налаштування були коректними і не призвели до зливу бюджету. Як варіант, можна особисто пройти курси “FbAds на 100%” від Creative SMM та в майбутньому робити все самостійно. Головне – бажання та трохи часу, аби розібратися з усіма нюансами.

Кому й коли необхідна контекстна реклама?

Щоби не нашкодити своєму бізнесу та не зливати власний бюджет, треба чітко запам’ятати, коли контекстна реклама принесе найбільше користі:

  1. Новоствореному сайту, який розташований в висококонкурентній товарній ніші.
  2. Під час проведення акцій, конкурсів та розпродажів.
  3. У момент оновлення асортименту товарів.
  4. У момент ребрендингу.

Якщо ви почали вести бізнес у достатньо затребуваному напрямку, проте саме про ваші послуги чи товари досі нікому не відомо, то саме контекстна реклама допоможе вам заявити про себе та зацікавити нових клієнтів. Також такий тип реклами є незамінним під час проведення акцій та розпродажів. Він приведе потенційних клієнтів, які вже налаштовані робити покупку.

Без такого типу реклами не обійтися, якщо ви плануєте запустити нову лінійку товарів, про яку теж поки що ніхто не знає. Під час ребреддінгу контекст допоможе популяризації вашого бренду. З його допомогою вас будуть впізнавати навіть у новому типі видачі.

Однак, зверніть увагу! Спеціалісти радять звернутися до інших типів реклам, якщо ваш бізнес співвідносний із такими категоріями:

  • стартап;
  • товари першої необхідності;
  • пропозиції, які більш затребувані на офлайн-майданчиках;
  • дорогі товари або послуги.

Щоби контекстна реклама приносила бажаний результат, ваш бізнес уже має деякий час перебувати на ринку. Якщо ж ви запустили абсолютно новий продукт чи послугу, то вам необхідно використовувати кільцевий трафік. Він спрямований на тих користувачів, які шукають даний товар, проте ще не готові здійснювати покупку.

Товари першої необхідності — це ті речі, які нам необхідні першочергово. Наприклад, закінчилися памперси в дитини, зламався автомобіль, і потрібні запчастини, перегоріла лампочка, і треба знайти нову. Їх купують разово, застосовуючи при цьому службу доставки. Наступного дня актуальність таких товарів для конкретного користувача зникає.

У звичайному, а не віртуальному, житті найчастіше купують продукти, саджанці дерев та кондитерські вироби. Такі товари недостатньо побачити на картинці чи прочитати опис до них. Їх треба, як-то кажуть, побачити на власні очі та потримати у руках.

Брендові товари цікавлять конкретних споживачів. Вони використовують брендові запити, а не пропозиції, які з’являються під час пошуку.

Якщо ви досі сумніваєтеся в необхідності проведення контекстної рекламної кампанії, запустіть її на мінімальному бюджеті упродовж кількох місяців. Після цього зрівняйте отримані статистичні дані і продовжуйте розвивати найзатребуванішу нішу.

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!