Якщо ви вважаєте, що соціальні мережі — другорядний інструмент впливу на свідомість виборців, тоді ми вас розчаруємо. Це один із найголовніших методів, який використовують практично всі кандидати в Президенти України.
Сучасні технології дають змогу обманути мозок людини та змусити її діяти на будь-чию користь. Як вони це роблять? Існує безліч методів, перерахуємо найголовніші:
- метод Трампа. Свого часу чинний президент США, аби зайняти найвищу посаду країни, використав можливості рекламного кабінету Facebook на повну. Його команда максимально сегментувала цільову аудиторію за інтересами, віком, статтю тощо і зробила кожному сегменту особисту пропозицію (ми вже розповідали про те, як це правильно робити, тут);
- боти, тролінг, фейк-акаунти, інформаційна війна. Щохвилини в соціальних мережах публікуються мільйони постів та коментарів, головне завдання яких — посіяти сумніви щодо правильності вибору того чи іншого кандидата, викликати суперечки та скандали, які зазвичай завжди йдуть на користь того чи іншого політика;
- фан-сторінки. Цей метод дозволяє створити позитивний імідж певного кандидата в Президенти. Такі сторінки об’єднуть прихильників політика та закріплюють у їхній підсвідомості правильність вибору.
У передвиборчій кампанії-2019 наші кандидати в основному використовують ці та деякі інші прийоми. Прізвища називати не станемо, думаємо, ви й так здогадаєтесь, про кого мова.
Кандидат 1. Він використовує соціальні мережі не для продажів, а для того, аби розважати своїх прихильників. Загалом це правильний підхід, адже саме за цим люди туди й заходять. Можливо, саме тому його рейтинги дуже високі, а можливо, і тому, що він говорить відкрито про те, про що всі воліють мовчати.
Кандидат 2. Він використовує старі схеми гри, адже в політиці вже дуже давно. На створення іміджу та псування репутації конкурентів працює ціла бот-ферма та створено безліч фейк-акаунтів.
Кандидат 3. Не дуже активний у соціальних мережах, але ця стратегія дуже вдала для по-справжньому ділової людини. Він використовує цей канал для ділового спілкування та впливу особистого бренду.
Як не піддатися соціальному впливу інформаційного потоку?
Тримайте дієві поради:
- Не відхиляйтеся від розробленої стратегії за будь-яких умов.
- Уникайте вірусного контенту, який має політичний підтекст.
- Завжди тримайте себе в руках, адекватно та спокійно сприймайте інформацію із соцмереж.
Бажаємо вам зробити правильний вибір 31 березня, ґрунтуючись на власних рішеннях, а не на тих, які «впарюють» вам соціальні мережі.