Заборонені хештеги в Instagram. Як не потрапити до тіньового «бану»?

Сreative SMM поради

У кожної соціальної мережі є свої правила «гри», яких слід дотримуватися. Якщо ж ви будете їх ігнорувати, то вас просто заблокують, обмеживши водночас будь-які дії. «Інстаграм» не став винятком. Він був створений першочергово для того, аби не нести якогось важкого змістового навантаження. Якщо людина втомилася під час роботи або має час, який потрібно згаяти, то їй під силу зайти в дану соціальну мережу й насолодитися, насамперед, красивими яскравими картинками.

Нажаль, багато сучасних блогерів почали нехтувати такою особливістю й розміщують у своїх профілях не лише якісний візуальний контент, але і змістовий. Щоби цілісно контролювати подібні дії в «Інстаграм» кожного року з’являються нові правила та алгоритми. Якщо до них не прислуховуватися, то ви можете назавжди втратити свій активний аккаунт. У нашій статі ми розкажемо про головні заборони Insta-світу.

Головні причини «бану» в Instagram

Як не дивно, але їх усього дві. Щоби потрапити в «чорний список» у модераторів вам достатньо:

  • вести свій профіль забороненим способом (пропагувати насилля, кримінал, торгівлю людьми та інші явища, що можуть образити людську честь та гідність, продавати та купувати акаунти, порушувати авторські права);
  • просувати свій профіль з допомогою заборонених сервісів.

Потрапити в «бан» можна тимчасово або назавжди. Тимчасова заборона знімається через певний час. А ось постійний «бан» виникає, якщо ви порушили правила Instagram три рази. Щоправда, останнім часом є практика, щодо якої постійний «бан» може з’явитися і з першого разу.

Тіньовий «бан»: коли тебе ніхто не бачить!

Публікації блогерів найпростіше знайти з допомогою спеціальних хештегів. Однак якщо вони суперечать правилам соціальної мережі, то є шанс автоматично потрапити в тіньовий «бан». У ньому певні хештеги та публікації просто не видаються через пошук, хоча і не видаляються.

Як не потрапити до тіньового «бану»? Уважно слідкуйте за своїми хештегами. Не розміщуйте їх під публікаціями у кількості понад тридцять штук. Тоді алгоритми Instagram можуть сприймати ваш пост за звичайнісінький спам. Оптимальна кількість – десять.

Також звертайте увагу на те, що ви «тегуєте». Хештеги «жінка», «робота», «швидкийдохід» у бізнес-акаунті можуть бути прийняті зовсім в іншому контексті, ніж ви запланували.

Примхливі алгоритми Instagram

Останнім часом з’явилося дуже багато жорстких норм щодо публікації «дорослого» контенту. Вони стосуються не лише сексуальних тем, але і стосунків загалом. Тепер навіть непримітні пости можуть летіти в «бан».

Блогери зі всього світу скаржаться на подібне і продовжують шукати шляхи обходу даних заборон. Проте «перехитрити» автоматичну машину Instagram поки що не вдавалося нікому. Через це більша частина блогерів «переїхали» спілкуватися на пікантні теми зі своїми підписниками в Telegram.

Будьте уважні до своїх хештегів та публікацій, не залучайте «ботів» для просування й активності свого акаунта, і тоді ніякі заборони вам будуть не страшні!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!