10 трендів діджитал-маркетингу на 2022 рік

Сreative SMM поради

Менше місяця до Нового Року,  а це означає, що зараз як ніколи час робити висновки та планувати 2022 рік. Які ж тренди маркетингу несе нам наступний рік? Сюди входять як несподівані новинки, і перевірені часом знайомі більшості маркетологів практики. Тож почнемо.

  • Відеомаркетинг

Вилизані фото у фоторедакторах залишають чат, на піку популярності відео-контент. Чому? А тому що споживачі товарів і послуг вимагають більше інформації про продукт і чим по швидше. Як користуватися, як виглядає, як купити і усе за 1-2 хвилини!

За допомогою відео контенту можна всебічно показати переваги товару чи послуги, що підвищує залучення аудиторії та відрізняється найбільшим коефіцієнтом конверсії серед інших форм реклами. Врахуйте, що значення субтитрів зараздуже важливе, аже усі ми часто на ходу дивимся стрічку новин і однозначно без звуку! Якісні субтитри зараз важливі як і якісне відео.

  • Tik Tok, Reels та Shorts

Як тільки Tik Tok вийшов на простори інтернету, він не вселяв особливої ​​довіри, проте зараз стало очевидним, що короткі відео є потужним та актуальним інструментом просування. Оцінивши успіхи, за його прикладом Інстаграм та YouTube запустили свої платформи. Це дозволяє зрозуміти, що великі гравці ставлять на формат коротких відео в рекламі. Бути в тренді – означає бути успішним за конкурента, який ще постить картинки.

Зауважте одну деталь, що такі трендові короткі відео – це не про продажі напряму, а для збільшення активності та взаємодії з сторнкою, що збільшує час перебування людини на сторінці. А, як знає кожен інтернет-маркетолог: основний показник в алгоритмі відео контенту – це глибина перегляду відео.

  • Прямі ефіри у соціальних мережах

Це найбільш досконалий спосіб взаємодії з аудиторією. Ви володієте увагою підписників у соціальних мережах повністю на час ефіру. Прямий етер – це безмежне поле діяльності: показуйте виробництво, приміріяте одяг, робіть макіяж, зачіски, робіть тест драйв автомобіля чи якихось гаджетів. Ваш бізнес обовязково має цікаві ідеї для його представлення у прямих ефрах соціальних мереж, просто треба трішки пофантазувати.

  • Інтерактивний контент

Залучайте потенціальних покупців до дії. На вашому сайті такі елементи допоможуть привернути увагу користувача, спонукати його до взаємодії та довести до клієнта більше корисної інформації про компанію. Не зупиняйтесь на звичних форматах конкурсів та вікторин, у 2022 спробуйте залучити ЦА новими інструментами – маски у Tik Tok, промоігри, підкасти, опитування, цікаві тести, відеоменеджер на сайті онлайн тощо.

  • Ще трішки зупинимося про підкасти (подкасти)!

Подкасти в соцмережах – це новинка. Алгоритми, які оновляють контенет за допомогою поведінкових факторів людини. Відповідно до захоплень ЦА будуть підбиратися ці аудіо Один нюанс, цікаво, як цей новий інструмент зайде? Буде видно у 2022. Враховуючи досвід клабхаус, поки люди візуали більше, ніж аудіовали та слухачі.

  • Гейміфікація – новинка в просторі інтеренет

Це новинка маркетингу, яка поєднує у собі різноманітні ігрові функції, що полегшує зв’язок клієнта з сайтом чи додатком. Цікава гра, квіз, програма лояльності в ігровому форматі тощо збільшує залучення ЦА, що спонукає їх до цільових дій. Самі розумієте, що кожна дія на інтернет-ресурсі має позитивний вплив на статистику.

  • VR – Віртуальна реальність

Для чого?

Застосовуючи VR та AR технології:

  • віртуальні екскурсії на об’єктах
  • етапи виробництва
  • створюють 3D моделі

Усе це дозволяє користувачам/ покупцям уважно розглянути продукт, зробити віртуальний тур у місц. А у свою чергу  – це залучення цільової аудиторії. Технологія стає все доступнішою і в новому році більше брендів зможуть скористатися нею в маркетингових цілях.

Тепер доповнена реальність може допомогти приміряти нову сукню, підібрати взуття спробувати нову зачіску та оновити інтер’єр помешкання за 1 хвилину, не виходячи з дому. 

  • Якісний  живий контент – точно вірний напрям руху у інтернет-маркетингу.

Досить шаблонів та рамок, однакових стилей – на зміну шаблонам та ідеальній візуальній стрічці прийде більш живий контент. Живий у прямому сенсі! Простий, зроблений навіть телефоном, проте це буде цікаво! Чому ми віднесли до трендів 2022, тому такі відео повинні глядачу передавати атмосферу місця зйомки,щоб можна було побачити правдивість. Нам усім так хочеться завжди заглянути у ті таємні двері, де створюється продукт. Тільки правило номер 1 – живе відео – якісне відео, з якісним звуком.  Приведемо приклад: пам’ятаєте рум-тур у готелі? Так ось воно і є. Це як віртуальна реальність тільки наповнена життям. Будь-який бізнес можна наповнити таким життям!

  • Таргетинг та реклама.

Не новинка скажети ви. А ми скажемо – реклама у 2022 – це не вже не та реклама, яку ми звикли бачити і налаштовувати. Алгоритми соціальних мереж та пошукових систем розумнішають, стають все більш уважнішими додеталей, перевірка контенту, який йде у рекламу буде таким акуратним, що обійти чи обманути буде важко. Тим більше цільова аудиторія буде підбиратися ще більш прискіпливо і ціленаправлено. Памятаєте, що файли кукі (cookies)  вже хочуть заборонити, як захист конфіденційної інформації користувачів. Ото ж бо!  Добре це чи ні – побачимо.

  • Омніканальний маркетинг

Що таке омніакальний маркетинг? Вікіпедія пояснює так: “Це практика інтеграції кількох каналів із метою створення цілісного та послідовного обслуговування клієнтів. Канал — це будь-який онлайн чи офлайн посередник, яким користується клієнт для взаємодії з брендом. Будь-який окремий клієнт може вибрати взаємодію з різними поєднаннями контактних точок у різних каналах у певній послідовності, що називається сценарієм шляху покупця.”

У світі цифрові медіа використовуються споживачами по-різному, проте більшість активно переключається між каналами, взаємодіючи з компанією. Омніканальний маркетинг пов’язує докупи кілька каналів комунікацій з користувачем. На сьогодні він перебуває у списку найактуальніших практик. Чим більше ви залучите каналів можливого взаємозв’язку – тим ефективніше.

  • Візуальний пошук

Такий спосіб значно полегшує пошук та купівлю потрібного товару. Цей інструмент активно розвивається і його популярність постійно зростає. Тому потрібно підлаштовуватись під нього, якщо не хочете відстати від конкурентів. Як це працює? От перший приклад, який прийшов в голову: наводиш камеру смартфону на продукт, секунда і…отримуємо список варіантів продуктів на різних ресурсах з цінами уже в гуглі. Маркетингова модель удосконалюється, а час витрачання на пошук, порівняння та оцінку зменшується з кількох днів до кількох хвилин. Круто ж. Такий собі аналіз конкурентів за хвилину.

  • Голосовий пошук та чат-боти

Погодьтеся, що Google Assistant, Amazon Alexa, Apple Siri, вже щільно увійшли до нашого життя і популярність їх з кожним днем ​​зростає. Використовуючи цифрового асистента, аудиторія формує запит. А це означає, що ваш текстовий контент має бути максимально адаптований до простих, часом елементарних запитів ЦА. Підбирайте ключові слова відповідно до питання, яке може бути задане Алісі або Siri.

Чат-боти перших поколінь дуже дратувати і були як мінімально примітивними. Сьогодні рівень розвитку штучного інтелекту став на голову вище. Чат-боти уже спілкуються якісніше і допомагають бізнесу частково автоматизувати процеси обробки запитів від ца. Проте не захоплюйтеся – відповідь чат бота та менеджера все одно різні і враховуйте це.

Ну і головний тренд 2022 – це оновлене НАВЧАННЯ SMM маркетингу (просування у соціальних мережах). Таке навчання, яке вже враховує ці новинки та тренди 2022.

Щодня соцмережі стаються все більше стилем нашого життя, натхнення, джерелом інформації та впливу. Використання можливостей соціальний мереж для розвитку бізнесу зараз актуальні, як ніколи. Компанії все більше розуміють значимість контенту, реклами та представлення бізнесу в соціальних мережах. Особливо важлива правильна комунікація з потенційною аудиторією.

Як не розгубитися в інструментах маркетингу, які щодня удосконалюються?

Стати смм- спеціалістом, який завжди знайде варіанти, як давати ту активність, яку потребують власники бізнесу. Саме тому якісне навчання буде все затребуванішим!

І у цьому вам допоможемо ми – Creative SMM- навчимо, як запустити бізнес в соцмережах правильно, покажемо всі доступні інструменти для просування та надихнемо життя бізнесу у соціальних мережах.

Записуйся на курс – стартуємо вже у лютому 2022

На останок, який би ви інструмент не обрали – памятайте! Сервіс та правильна комунікація будуть основною вашою зброєю у розвитку бізнесу онлайн. Ваш маркетинг буде не дорогим, а компанія буде все популярнішою та ПОПАДАТИ В топ 1 позиції будь-якого пошуку. Бажаємо успіху та чекаємо вас на курсі SMM на 100%

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!