YouTube – платформа, яка може забезпечити своїх користувачів не лише різноплановим контентом, але й широкими можливостями для реклами. З іншого боку, алгоритм, за яким система пропонує певні відео для конкретних користувачів свідомо не розкривається власниками компанії. Відразу можна зробити висновок, що шалена популярність YouTube базується на індивідуальному підході до кожного користувача. Відповідно, задача маркетолога, який просуває бренд на цій платформі, – зібрати максимум інформації стосовно представників своєї цільової аудиторії.
Методи, які гарантують просування в YouTube
Перше правило успішного просування стосується безпосередньо контенту. Він має містити мінімум інформації, яка не цікавить покупця або ж користувача послуг. Тут мається на увазі відсутність структурованості інформації, занадто довгий вступ або висновок, в більшості випадків, – одночасне рекламування якогось іншого продукту. Потрібно мати на увазі, що під час встановлення рекомендацій системою YouTube можуть враховуватись наступні фактори:
- відео, яким користувач приділяє максимум уваги. Тобто, не лише ті, які переглядає, але ті, що коментує, надсилає іншим користувачам та, власне, оцінює. Варто звернути увагу й на те, що система враховує ті ролики, яким користувач проставляє негативні оцінки. На практиці виявляється, що відстежити цю інформацію доволі легко. Відео, які глядач при цьому переглянув від самого початку до кінця однозначно можуть впливати на формування рекомендації;
- історія пошуку. Головна сторінка YouTube формується саме відповідно до цього параметру. Відстежити дані пошуку – складно та навіть нереально. Однак варто розуміти, що рекламний ролик, який з’являється на головній сторінці, майже гарантує його перегляд користувачем. Саме тому маркетологи намагається передбачити максимум інформації, яка може стати цікавою потенційному клієнту;
- увага до вашого каналу. Успішною можна назвати ту рекламу, після якої користувач “залишається” на конкретній сторінці. Тобто переглядає інші ролики, заходить на основну сторінку, а в ідеалі – оцінює та коментує ролики. Однак навіть це не може гарантувати той факт, що система “нагадає” юзерові про ваш канал надалі. Бажано, щоб користувач виконав умову – натиснув на кнопку “Підписатися”. Також вам потрібно здійснити низку налаштувань на каналі, щоб він одночасно був привабливим для користувачів, і продав ваш товар або послуги;
- наявні підписки. Той факт, що YouTube рекомендує відео відповідно до контенту каналів, на які вже підписаний користувач, не підлягає сумніву. Тобто, маркетологу бажано знати максимум інформації щодо цільової аудиторії. За приклад можна назвати вік, стать та в деяких випадках навіть професійну приналежність. За цими даними можна виявити не лише відео, на які ці юзери звертають увагу, а й виокремити певні особливості, які їх об’єднують. Наприклад, це розмовні ролики або блоги, якість знімання або ж навіть кількість дійових осіб;
- цінність вашого каналу для YouTube. Перш за все, власники системи зацікавлені в кожній сторінці як в можливості заохотити більшу кількість глядачів. Тож ви можете бути впевненими в тому, що за умови зацікавленості певного кола користувачів YouTube зробить все можливе для того щоб допомогти вам у просуванні. Відповідно, сторінка не має містити забороненого контенту, сцен насилля і т.д.
Тобто, для успішного просування каналу варто врахувати максимум вищезгаданих факторів. Крім того не забувайте про стандартні правила просування каналу: регулярне розміщення відео, а також – наявність зв’язку між ними. Це потрібно для того щоб максимально зацікавити користувачів та збільшити час їх знаходження на каналі.