Як вибрати кращого SMM спеціаліста для соціальних мереж?

Сreative SMM поради

creativesmm.com.ua.graduates

Останнім часом попит на спеціалістів, котрі професійно працюють з популярними соціальними мережами, такими, як Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube тощо зростає. Робота дистанційного типу стала користуватися все більшою популярністю як серед виконавців, так і роботодавців. Це цілком логічно: навіщо витрачати зайві кошти на створення окремого робочого місця для свого працівника, якщо він може прекрасно виконувати потрібну роботу вдома? Водночас результат його діяльності завжди можна оцінити, проаналізувавши ведення тої чи іншої соціальної мережі.

Однак бажання заробляти у новій вакантній ніші, яка поки не є досить конкурентною, призвело до появи величезної кількості «спеціалістів», які не лише не принесуть вам користі, а й можуть зашкодити вашому бізнесу. Адже соціальні мережі вже давно стали «візитівкою» компанії або бренду. Тому, перед тим як починати співпрацю з певним виконавцем, необхідно переконатися у його професіоналізмі.

Де навчають спеціалістів для соціальних мереж?

Ріст попиту на виконавців у даній галузі призвів до появи великої кількості курсів і тренінгів, у рамках яких обіцяють допомогти освоїти нову спеціальність, ставши при цьому одним з кращих. Найпопулярнішими новітніми професіями стали:

Ніхто не бажає ділитися якісними професійними знаннями і вміннями безкоштовно. Тому, якщо ви вирішили освоїти якусь з цих галузей, вам необхідно, в першу чергу, підшукати освітній майданчик «офлайн» або «онлайн» формату. В іншому випадку отримані знання навряд допоможуть вам стати висококласним спеціалістом.

ТОП-3 курсів для «онлайн» спеціалістів.

Найпривабливішими гарантіями, які надають курси для даного типу спеціалістів, є працевлаштування після їх закінчення і отримання відповідного сертифікату. Серед величезної кількості таких пропозицій можна сміливо виділити трійку лідерів. У неї входять університет Нетологія (державна ліцензія, допомога в працевлаштуванні у 90% випускників), школа Наталії Одегової (можливість відшкодування коштів, працевлаштування випускників), «РД2» (можливість заробляти вже з моменту старту навчання, власна база кращих учнів, в яку вже входять до 2000 осіб).

Багато спікерів «підігрівають» інтерес до своїх курсів за допомогою безкоштовних тренінгів. Звісно, це дуже зручно для того, хто хоче оцінити, чи потрібно йому купувати увесь курс. Однак не слід плутати повний платний курс з його безкоштовною вступною частиною. Наприклад, безкоштовний курс копірайтера Юлії Вовкодав лише допоможе осягнути, чи підходить вам віддалена професія, а не навчає її азам. Відповідно, спеціаліст, який пройшов лише його безкоштовну версію, не може володіти усім спектром запропонованих знань.

Досвід роботи – гарант успіху?

Щоб гідно оцінити професійні якості виконавця, необхідно переглянути його портфоліо і резюме. Не зайвим буде прохання виконати тестове завдання, яке зможе проілюструвати вміння спеціаліста на практиці. Не слід радіти, якщо у своєму резюме майбутній співробітник продемонстрував велику кількість курсів і тренінгів, які він вже пройшов. На жаль, не всі вони впливають саме на професійні якості виконавця!

Ознайомтеся з проектами, які вже вів ваш майбутній співробітник. Якщо вони процвітають і відмінно функціонують, можете бути впевнені, що берете людину «на своє місце». Якщо ж більшість з них вже зупинила свою діяльність, слід задуматися, можливо причина фіаско в некомпетентності співробітників.

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!