10-zapovidei-smm-spetsialista

Чи впевнені ви, що правильно працюєте із соціальними мережами? Як показує практика, навіть ті спеціалісти, які пройшли курси з SMM, роблять прикрі помилки, які можуть коштувати навіть репутації всієї компанії. Що вже й говорити про спеціалістів, які навчалися лише на безплатних вебінарах? Постає питання: навіщо ж було витрачати кошти на освіту, якщо знання пройшли повз? Давайте сьогодні зробимо роботу над помилками та ще раз повторимо 10 заповідей SMM-щика.

«Завжди» та «ніколи» для SMM-менеджера

Аби завоювати прихильність потенційних клієнтів, збільшити продажі та середній чек, отримувати повторні продажі та посилювати авторитет бренду SMM-щик має дотримуватися певних правил:

  1. Завжди будьте щирими та чуйте своїх клієнтів. Фальш та зневажливе ставлення відчувається навіть за найбільш ввічливим «Дякую» та «Будь ласка». Користувачі хочуть, щоби їх не просто слухали, а саме чули. Беріть до уваги всі відгуки, особливо негативні. Саме вони дозволяють дізнатися про біль та потреби ваших клієнтів, які для маркетолога є найбільш значущими.
  2. Ніколи не нехтуйте інформацією від різних спеціалістів із різних відділів вашої компанії. Дізнайтесь абсолютно все, аби у вас у голові була повна картинка того, що відбувається навколо. Далі — проаналізуйте інформацію та визначте, що може додати «плюсиків» до репутації, а про що варто змовчати.
  3. Завжди робіть ставку на якість, а не на кількість постів. Краще один раз на два дні зробити одну цікаву публікацію, яка зацікавить кілька потенційних клієнтів, аніж щодня писати про все на світі та приваблювати по 50 невідомих користувачів, які ніколи й нічого у вас не придбають.
  4. Ніколи не втрачайте терпіння. Любов та прихильність потенційних клієнтів за гроші не купити. Потрібно планомірно завойовувати їхню довіру, а це питання часу.
  5. Завжди думайте так, як думають ваші клієнти. Спробуйте дізнатися, що може бути цікавим вашій цільовій аудиторії, які питання можуть виникнути, та одразу давайте це їй.
  6. Ніколи не забувайте про лідерів думок (трендсеттерів) у своїй сфері. Пост за гроші або бартер (пост за продукт) — інструмент, який не можна ігнорувати на перших етапах розкрутки. Далі вони й самі про вас заговорять, звісно, якщо ваш товар якісний.
  7. Завжди надавайте користувачам цінну інформацію. Котики котиками, але дійсно вірусним стає контент, який може принести користь клієнту. Це також впливає на репутацію бренду, адже цільова аудиторія відчуває, що про її інтереси дійсно піклуються.
  8. Ніколи не ігноруйте свою аудиторію. Приділяйте їй стільки часу, скільки потрібно: відповідайте на запитання та відгуки, розглядайте пропозиції та проблеми.
  9. Завжди будьте доступними для своєї аудиторії. Навіть на вихідних, навіть після закінчення робочого часу. Пасивність та недоступність — найбільші вороги!
  10. Ніколи не повторюйте помилок своїх конкурентів. Будьте більш душевними, привітними, людяними, а не бездушними роботами, які кількома сухими фразами відповідають на питання клієнтів.

Отож, основне завдання SMM-щика створити особливу дружню атмосферу, у якій бонусом до приємного спілкування стає продаж. Бажаєте навчитися робити це швидко та якісно? Тоді вам на курси «SMM на 100 %» від Creative SMM! Тут не лише в теорії, а на практиці вчать правильно спілкуватися з цільовою аудиторією та завжди бути на голову вищими за конкурентів!

Comments are closed.