Найбільш цінна та дієва порада, яка завжди діє – це пишіть простою, “людською”, зрозумілою мовою, як для людей не в темі вашого бізнесу.
Розповім, як можна зробити пост більш живим і захоплюючим
- Перші три слова «золоті». Більшість людей визначають, стануть читати пост або немає з перших 3-4 слов. Відповідно, потрібно в них вкласти максимум змісту і наголосу.
- Не пишіть надмірно нагло, не продавайте з порогу. Не використовуйте дієслова наказові, замініть їх на інфінитиви. Тобто, не «напишіть відповідь в коментарях», а «відповіді можна залишити в коментарях».
- Пост повинен відповідати на два питання «Який у цьому інтерес користувачу?» і «Чим прочитане покращить життя читача?»
- Більше дрібних деталей і опису. Усе головне в життя можна подати через дрібні деталі.
- Розділіть довгі історії на кілька дрібних постів.
- Пішіть пости не від імені бренду, а від імені всієї команди, використовуйте слово «Ми» або назву бренду, для більшої запамятованості.
- Завершіть пост питанням, на яке хочеться відповісти. Важливо, щоб була конкретика.
- У питаннях в кінці, використовуйте перерахування варіантів відповіді. На них частіше реагують, тому ж це привід поспорити і показати свою точку зору, а це початок діалогу.
- Практично ніхто з брендів не обговорює і не ділиться хорошими чужими постами. А адже це відмінний живий і неочікуваний формат.
- Додавайте трохи живого контенту з реальною фотографією з свого телефона.