Універсальний солдат, або якого SMM-менеджера шукають працедавці в Україні?

Сreative SMM поради

Вимоги до роботи SMM спеціаліста

Як ви вважаєте, чи реально влаштуватися SMM-менеджером у хорошу компанію без досвіду роботи? Чи суттєво відрізняється заробітна плата спеціаліста по просуванню в соціальних мережах, скажімо, у Києві та Львові? Які навички та вміння необхідні, аби здобути привабливу вакансію?

Спеціалісти із Creative SMM вирішили розібратися в цих питаннях. Для цього ми проаналізували 337 вакансій на популярному українському порталі Work.ua (також враховували пропозиції українського портал пошуку роботи Jooble https://ua.jooble.org/робота-smm) та ось до яких висновків дійшли.

Вакансії SMM-спеціаліста на work.ua

Рівень затребуваності SMM-спеціалістів

У ТОП-30 ІТ-професій SMM-менеджери розташувались на 16 позиції. Вони більш затребувані, ніж дизайнери, але дещо менш затребувані, ніж веб-програмісти. Найбільше вакансій по цій професії можна знайти в Києві — 154 пропозицій від працедавців. Найменше — у Донецьку, Рівному: усього по 1. У Львові на момент проведення дослідження виявлено 14 компаній, які запрошують на роботу SMM-щика.

Вимоги працедавців до SMM-спеціалістів

Вимоги до SMM-щиків різняться, залежно від специфіки роботи компанії. Аналізуючи об’яви, ми склали рейтинг основних:

  1. Вміння працювати із Instagram, Facebook, LinkedIn, Tik Tok.
  2. Вільне володіння українською та російською мовами.
  3. Володіння навичками копірайтера та рерайтера.
  4. Вміння складати контент-план.
  5. Володіння графічними редакторами (Photoshop/Illustrator).
  6. Навички роботи із YouTube.
  7. Володіння англійською мовою.
  8. Вміння працювати із CMS.
  9. Вміння працювати із контекстною рекламою.
  10. Знання інтернет-маркетингу.
  11. Знання основ SEO.
  12. Вміння працювати із Google Analytics.
  13. Вміння працювати із Google AdWords.
  14. Навички роботи із MS Office.
  15. Знання основ HTML.

Більшість працедавців написали, що надають перевагу при підборі на роботу спеціалістам, які вміють прогнозувати бюджет.

Пропонуємо невеликий ліричний відступ. Насправді деякі з тих вимог, які представлені у таблиці зверху, є лише формальними. Фахівці, які займаються підбором персоналу (рекрутери або HR-директори), дуже часто й самі не розуміють, хто такі SMM-щики, що вони мають робити та якими якостями та вміннями володіти. Пропозицію вони складають на основі вже наявних на сайті Work.ua об’яв. Найменше, що чекає на таких фахівців, – розчарування у новому співробітникові та нові клопоти з підбору персоналу.

Саме тому ми, як практикуючі спеціалісти склали список обов’язків SMM-спеціаліста:

Обов`язки SMM спеціаліста

Для того, щоб рекрутери та HR-директори розуміли специфіку роботи SMM-спеціаліста Creative SMM організовує корпоративні тренінги з SMM. Вони  дозволяють усім, хто зацікавлений підборі кваліфікованих кадрів, дізнатися про професію SMM-спеціаліста та ті вимоги, які вони дійсно мають висувати до нього. Універсального солдата, якого вони шукають, насправді ж не існує.

Підказка спеціалістам з підбору персоналу, яку мають взяти до уваги й ті SMM-спеціалісти, які знаходяться у пошуку роботи.

Аби перевірити кваліфікацію SMM-спеціаліста, варто задати йому усього два питання:

  1. Що входить в обов’язки SMM-спеціаліста?
  2. Який напрямок інтернет-маркетингу йому найбільше подобається? У чому він є найсильнішим?

Аби перевірити практичні навички, достатньо дати завдання оформити пост із пошуку SMM-спеціаліста. От і все, співбесіду можна завершувати. Відповіді на запитання та результати практичного завдання дадуть змогу рекрутеру або HR-директору оцінити швидкість, креативність та творчий підхід до своєї роботи претендента на посаду, а також прийняти правильне рішення. А якщо часу, можливостей або вмінь для тестування не вистачає, Creative SMM завжди допоможе: розкаже, якого претендента варто брати на роботу, якого – ні, і, можливо, навіть порадить професійного SMM-спеціаліста зі списку своїх колег.

seo_smm_portfolio

Офіс чи фріланс?

Основна частина вакансій пропонує повний робочий день у офісі компанії. Лише третя частина працедавців готові найняти працівника на умовах фрілансу.

Рівень заробітної плати SMM-спеціалістів

Найбільше заробляють SMM-щики в Києві — у середньому від 10 500 грн/місяць. Найменш оплачуваними є спеціалісти зі Львова — від 7 000 грн. Хоча практично у всіх регіонах ми знайшли пропозиції і на 1000 грн/місяць, і на 30 000 грн/міс. Усе залежить від ваших знань та умінь. Щодо періоду стажування, то практично у всіх випадках він є оплачуваним.

Вимоги до освіти та досвіду роботи до SMM-спеціалістів

У першу чергу працедавці бажають бачити у себе в штаті досвідченого SMM-щика, який пропрацював у даній сфері 2 та більше років. Наявність портфоліо та вища освіта також дуже бажані. Але й спеціалістів без досвіду роботи також шукають: в 113 з 337 вакансіях вказано, що компанія готова взяти до себе новачка.

Ще однією із важливих вимог є наявність сертифікатів про проходження спеціалізованих курсів з SMM. Це є доказом того, що ви не лише по верхах розумієте специфіку роботи, але й цілеспрямовано вивчаєте професію. До того ж подібні курси обов’язково включають у себе практичну частину, завдяки якій у вас буде досвід роботи й портфоліо.

Щоб освоїти професію SMM-менеджера, навчитися на практиці працювати із соціальними мережами, стати затребуваним спеціалістом в області, створити власне гідне портфоліо, записуйтесь на практичні курси «SMM на 100 %» з реальними проектами від Creative SMM. Радимо не зволікати й телефонувати прямо зараз (0971640500), адже кількість місць у групі обмежена! Навчайтесь із натхненням, працюйте із задоволенням разом із Creative SMM!

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!