Працівник маркетингу соціальних мереж ледве пупець не надриває, аби цільова аудиторія лайкала пости і зростала та множилася щодня.
Та є у цьому всьому страх страшний!
В лютому-лютому інстаграмі/ФБ, живуть страшні-престрашні істоти, які темною нічкою або навіть білим днем ставлять 1 зірку на сервіс або заливають погані-препогані коментарі.
Страшно? Ця казка для Вас.
Розбираємо на пальцях за що вас коментують препоганці.
ВИ ПРОСТО ДРАТУЙТЕ
На жаль (чи на щастя?) Не можна подобатися всім. Деяких людей ви дратуйте просто одним своїм існуванням. Ось просто дратуйте і все. І тому ці люди пишуть вам мерзенні коменти, постійно критикують і кажуть гидоти в очі або за спиною. Це стосується блогерів та брендів, які комусь не по кишені.
ЗАЗДРІСТЬ
Заздрість, звичайно, не найкраще почуття, але відчувають його час від часу все. Хтось навчився справлятися зі своєю заздрістю і використовувати її, як мотивацію, для власного розвитку. А хтось не навчився справлятися і виливає у коментарі.
Як правило, для заздрості потрібен привід. Тому якщо ви викладаєте в акаунт щасливі фото щасливої родини, подорожі цілий рік і валізи з грошима – будьте готові до того, що хтось вам позаздрить.
КОНКУРЕНТИ
Принципи чесної конкуренції не для усіх, на жаль. Іноді, щоб очорнити конкурента в хід йде все, включаючи штучно створений негатив в соцмережах. Такі коментарі продаються, купуються, а часом і бартер можливий.
ТРОЛІ
Тролі – це люди, які розважаються, доводячи співрозмовників в інтернеті до сказу. Їм важлива суперечка заради суперечки і заради чужих емоцій, істина їх не цікавить. Пояснити, переконати, образити троля неможливо. Вони майстерно чіпляються до слів і виїжджають за найболючіших точках.
ДИВАННІ ЕКСПЕРТИ
В епоху інтернету зовсім не обов’язково мати реальний досвід або знання в якійсь області, головне впевнено відстоювати свою точку зору. Саме цим і займаються диванні експерти, звинувачують усіх в некомпетентності і повчаючи своїми, нікому не потрібними злими коментарями.
Як реагувати на негатив в соціальних мережах?
Перш, ніж займатися розкручуванням аккаунта, добре б відростити собі товсту шкіру і міцні нерви, щоб неминучий негатив вас не поранив. А потім зайнятися відпрацюванням цього негативу.
Бан
Найпростіший і прекрасний спосіб – додавати всіх в чорний список. На щастя, в соцмережах є така функція.
Блокування користувача
Людина, якого ви забанили, більше не зможе бачити ваші фото і писати вам повідомлення. Правда, якщо у вас відкритий профіль, ніщо не заважає цій людині зареєструвати ще один акаунт і дивитися ваші фото з нього. Або просити своїх друзів розносити негатив зі своїх акаунтів.
З баном є тільки одна небезпека – тут дуже легко захопитися і «рубати з плеча», не розібравшись, додаючи в чорний список усіх, хто написав пропозиції без смайлика в кінці.
Чекати адвокатів бренду
Адвокати бренду – це люди, які «упрягаються» в конфліктні ситуації замість вас. Причому роблять це з власної волі, просто тому, що ви їм подобаєтеся. З ростом популярності аккаунта адвокати і злі коментатори з’являються самі собою. І іноді можна просто відійти в сторону, дозволивши їм розібратися без вашої участі.
Видаляти або ігнорувати
Крім бана, в соціальних мережах є функція видалення коментарів. Ви можете просто видалити негативний коментар і зробити вигляд, що його взагалі не було. Якщо це був зальотні негатівщік, то, швидше за все, ситуація на цьому закінчиться. Але якщо це ваш постійний «шанувальник», то він може повернутися і написати коментар знову. В цьому випадку пам’ятайте про те, що, крім видалення коментарів, є ще і бан.
Троль у відповідь
Найголовніше правило в спілкуванні з тролями – не “годувати» їх. Тобто не відповідати, не давати їм емоцій, не давати можливості продовжувати бесіду. Без вашої реакції у відповідь, троль незабаром занудьгує і піде.
Але є і другий варіант – тролити у відповідь. Тут потрібен особливий склад характеру і свого роду талант. Якщо у вас з цим все в порядку, ви можете ЗАТРОЛИТИ ТРОЛЯ, влаштувати холівар в коментах і, навіть, зробити таку манеру спілкування своєю «фішкою». Люди будуть підписуватися на вас заради таких ось коментарів і приходити зі своїм поп-корном.
Просити пробачення і каятися
Цей варіант працює, якщо коментатора потрібно закрити одразу, без зайвого руху в коментарях. Вам все одно доведеться це зробити, але закрити незадоволеного покупця, якого ще розізлили ваші а-ля доводи правоти уже не вийде. От повірте.
Як підсумок.
На жаль, якщо у вас відкритий аккаунт і ви працюєте над його просуванням, негатив неминучий. Не можна подобатися всім. Але негатив можна використовувати собі на благо: знаходити адвокатів бренду, чути критику, ставати краще, практикуватися в тролінгу.
А як ви реагуєте на негатив в своєму акаунті? Пишіть в коментарях, давайте обговоримо.