Просуваємо свій бренд в Інстаграм легко – 7 маркетингових порад від Creative SMM

Сreative SMM поради

7 маркетингових порад від Creative SMM

Вже давно не новинка і не секрет, що ваш бізнес повинен бути активним в Instagram, де більше ніж 500 мільйонів користувачів. Саме ця соціальна мережа забезпечує чудову маркетингову платформу для пошуку і залучення потенційних клієнтів з усіх куточків світу.

Щоб результати просування свого бренду, іншими словами маркетинг в Instagram тішили вас, потрібно невпинно та послідовно нарощувати оберти.

Зрештою ваша праця дасть плоди: чим більше людей, які познайомилися з вашим брендом, стежать за вами в Instagram, тим більшою стане ваша аудиторія – це і є потенційне охоплення кожного разу, коли ви публікуєте нові дописи.

Звісно, на початках не хочеться вкладати кошти, залучати якісь сумнівні сервіси та додатки, а зробити усе поступово, можливо трішки повільніше, зате без зайвих підозр алгоритмів Інстаграм до вашого профілю, які зараз ну дуже люблять блокувати.

Поїхали, 7 базових порад від Creative SMM з просування бренду безкоштовно

  • Скористайтеся безкоштовними інструментами Instagram

Instagram тільки розпочав розробку бізнес-профілів, проте важливо вже зараз запланувати створення такого бізнес-профілю чи перетворення власного профілю у профіль компанії. Безсумнівною перевагою стане постійний контроль взаємодії профілю з іншими користувачами Інстаграм, тобто доступ до аналітики, чи як зазначено в Інстаграм – “Статистика”. Розуміння, як поводяться ваші підписники залежно від ваших дій буде вашою секретною зброєю у плануванні і створенні стратегії просування.

  • Перехресні публікації Instagram

Збільшуйте кількість підписників за рахунок запрошення їх з інших соціальних мереж: Facebook, Twitter, LinkedIn тощо. Запропонуйте їм слідкувати за вашим профілем в Instagram, якщо вони вже слідкують за вами в соціальних мережах,  очевидно, що і товаришування в Інста стане їм до вподоби.

Завжди пам’ятайте, що кожна людина має свої уподобання щодо соціальних мереж і завжди якась цікавить більше, аніж інші, хоча і зареєстрована людина може бути в усіх можливих. Саме тому не припускайте, що ваші публікації охоплюватимуть усіх, хто пов’язаний із вашим брендом у соціальних мережах.

практичного Експрес-курс SMM на 100%

  • Не пригнічуйте свою аудиторію

Ви хочете якомога швидше просунутися в Інстаграм, для цього приходить в голову думка розміщувати досить часто публікації і нескінченну кількість сторіс, щоб ваш бренд залишався релевантним. Але не перегніть палицю: ви можете пригнічити активність своїх підписників, і вони в кінцевому підсумку припиняють свої дії у вашому обліковому записі, оскільки відчувають, що ви постійно перебуваєте їм перед очима.

На жаль, не існує формули магічних публікацій, яка буде працювати для кожного бренду однаково. Вам потрібно постійно бути уважними, тестувати і дивитися, як ваша аудиторія відповідає на різні види контенту. Як вихідна точка, ми рекомендуємо розміщувати публікації два рази на день, чергуючи час дня чи вечора, щоб з’ясувати, коли відбувається найвищий рівень вашої взаємодії. Потім починайте експериментувати з більшим і меншим постингом на день, далі звертаючи увагу на взаємодію. Після того, як ви знайдете своє солодке місце, робота не припиняється – оптимізація періодичних частот – це нескінченне завдання.

  • Взаємодійте з підписниками, щоб збільшити зростання впізнаваності бренду

Таке собі правило успішного профілю в Інстаграм – це моментальна реакція на коментарі до публікацій. Ви маєте відреагувати та подякувати вже на протязі, уявіть собі – 2-х секунд! Це просте неофіційне правило може допомогти створити лояльного клієнта, а також комерційне просування вашого бренду.

Також уже відомий, та від того не менш дієвий прийом взаємодії у коментарях, задаючи питання, залишаючи опитування, або щось на кшталт “затегайте двох друзів, кому це цікаво”. Це збільшує аудиторію та допомогти залучити нових підписників. Тут потрібно продумувати контент-план, який буде взаємодіяти з підписниками, потрібен креатив, та воно того варте.

  • Створіть інтерактивний хештег

Створення інтерактивного хештегу – це чудовий спосіб створити взаємодію з миттєвими публікаціями – просто переконайтеся, що ви правильно використовуєте хештеги. Створення хештегу, який клієнти використовують, щоб позначити фотографії з товаром, який вони придбали, дозволить вам бути на крок попереду від конкурентів. Ваша ціль, щоб у відгуках ваших клієнтів був один і той самий хештег, щоб кожний спогад про вашу компанію робив свою справу у просуванні.

Особливості сторітелінгу для бізнесу

  • Використовувати контент інших відповідних облікових записів

Якщо вам важко знайти достатній обсяг контенту для задоволення потреб вашого просування чи у вас брак фантазії, а самі знаєте, що час посту не можна пропускати, тоді  перегляньте наповнення з інших відповідних облікових записів Instagram. Просто обов’язково вкажіть оригінальне джерело в публікації, позначивши його профіль та згадуючи його у своєму заголовку.

  • Включайте на максимум вашу фантазію, креативність та нестандартний підхід до створення контенту

Для Інстаграму фотографії чи картинка ідеальної якості та смислового наповнення – це все. Весь успіх вашого просування залежить від візуального контенту. Зверніть увагу на те, що фотостоки вже також не годяться, фотографії вітаються живі, з фотосесій чи Flat Lay, сфотографований власноруч, залежно від типу проекту. Завантажуйте безкоштовні додатки з редагуванні фото і відео, навчіться монтувати відео, використовувати вигідні шрифти та фони, тощо. До речі, більше інформації про це є в попередніх наших статтях про успішний контент та додатки для обробки медіа.

Багато, хто вважає роботу SMM-спеціаліста легкою, мов би сидиш собі вдома на дивані та котиків постиш, та тільки самі працівники маркетингу у соціальних мережах знають, як “легко” вирівняти баланс білого на фотографії чи правильно оформити сторіс!!! Знайомо, еге ж? А скільки енергії йде на подолання жорстких правил алгоритмів Інстаграм, які постійно чатують і чекають, коли ви помилитеся чи використаєте не той контент, а? Саме тому, команда Creative SMM завжди підтримує “своїх” та публікує корисні статті.

Та, якщо ви досі плаваєте у поняттях SMM, не тільки в Інстаграм, але й у Фейсбук, Google+, Youtube, але тим не менш вас цікавить такий вид зайнятості, долучайтеся до команди Creative SMM та відкрийте для себе захоплюючий світ маркетингу соціальних мереж у дії на курсі SMM на 100%. Також можливі одноденні консультації, корпоративні тренінги та безліч інших варіантів отримання знань, потрібно лише заповнити форму зворотнього зв’язку.

Автор статті

author thumbnail image
Marta Pasternak (#MartaPasternak)
- автор блогу Creative SMM;⠀­ - засновниця креативної спільноти #CreativeSMM;⠀­ - фахівець-практик з SMM/SEO 8+ років;⠀­ - викладач практичного курсу #SMM_на_100%.⠀
error: Контент захищено!